AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Jeg var usikker på hvor jeg skulle poste denne, så admin får flytte om det blir feil. Jeg trenger ei sykkelvogn som rommer to barn, i all hovedsak for å sykle til og fra barnehagen og jobb (ca tre km hver vei). To års aldersforskjell mellom de små. Hva anbefaler du? Anonymkode: c0fe4...0ea
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Nordic cab. Dyr, men kjempebra! Plass til to unger og bagasje. Kan også brukes som løpevogn og pulk. Anonymkode: 640c4...6cc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Jollyroom har tilbud nå. Jeg kjøpte den til 2000,- fornøgd men håndtaket takler ikke så godt mer enn 20 kilo. (Jeg jogger med den, har ikke svingjul) Anonymkode: c2f88...1f3
Vera Vinge Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Vi har en Burley-vogn. Honey bee, eller noe sånt? Jeg husker ikke alle argumentene for hvorfor vi kjøpte den for ca. fire år siden, men hovedgrunnen var vel at den kunne brukes både til sykkel og som joggevogn. Pluss grei plass til bagasje. Den har vi hvertfall brukt masse.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Vi har Thule Chariot til våre på 2 og 4 år. Vi er veldig fornøyd med den, den er solid, lett å bruke og kan brukes både som sykkelvogn, løpevogn, trille og pulk! Relativt ofte tilbud på den også, vi kjøpte den for rundt 3000. (Men spørs om den er på tilbud noe sted nå på vinteren..) Anonymkode: aafd7...2cf
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Takk for svar! Har fryktelig lyst på en nordic cab, men jeg klarer ikke forsvare prisen :/ Sjelden å finne de brukt også dessverre. Men skal ta en titt på de som nevnes her :D Anonymkode: c0fe4...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå