Gå til innhold

Hvor mye blowjobs er vanlig å gi?

Craysoph

Anbefalte innlegg

Heisann! Er en jente som har vært i er forhold i ett år, og er relativt seksuelt aktiv (sånn 6 ganger i uken). Har da dager der jeg gir 2 blowjobs for dagen til 5 ganger i uken, og har nettopp blitt enige om å ikke ha sex/annet seksuelt 1 uke for at det skal bli mer spennende:) Nå har det gått 6 dager og jeg tenker jo at det er "kjempe" lenge siden jeg har gitt en blowjob, men igrunnen vil jeg jo tenke det egentlig ikke er det. Hvor mange ganger er "vanlig"å gi en blowjob for dere? Ble litt nyskjerrig:)

Endret av Craysoph
...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I teorien gjør jeg det aldri. Bruker det bare som forspill,så han kommer aldri. 

Anonymkode: 0f96a...1bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger 3 ganger om dagen, andre ganger 1 gang i uka. Altså ikke noe planlagt. Innimellom er det med når vi har sex, andre ganger ikke. Sjelden jeg bare gir en blowjob uten at han vil leke meg meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når "uka" er der, og ellers som forspill og pause underveis 😋

Anonymkode: 003b8...920

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for lite ego, så sjelden jeg kommer. Det blir forspill og nytelse, men jeg tenker på henne, og vil at hun også skal nyte. Nå kan jeg selvsagt gjengjelde det med fingre og tunge tilbake, men hun synes vaginalorgasme er bedre, så da er det ikke hele veien så ofte, selv om jeg synes det er fantastisk godt. Hvis du også føler deg ivaretatt, er det vel ikke noe som er "for mye"....?

Anonymkode: 039bd...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt varierende. Finnes ikke noe fasitsvar på det. I hvertfall ikke 2 ganger 5 dager i uken 😂😂 har absolutt ikke tid til det. Du virker relativt nyforelsket, nyt det da 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er altfor mye. Hva gjør han for deg? 

Det der ville jeg aldri godtatt. Er du sex-slaven hans?

Anonymkode: 662c4...b0b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, det er altfor mye. Hva gjør han for deg? 

Det der ville jeg aldri godtatt. Er du sex-slaven hans?

Anonymkode: 662c4...b0b

HAha nei, er nok jeg som er den "kåteste" i forholdet så må få han i rette "mood" for å få meg så mye jeg vil haha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, stamtplyr skrev:

Helt varierende. Finnes ikke noe fasitsvar på det. I hvertfall ikke 2 ganger 5 dager i uken 😂😂 har absolutt ikke tid til det. Du virker relativt nyforelsket, nyt det da 👍

Haha takk! Det skal jeg, har hørt det ikke varer evig, så gir inn fulle fem nå😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vanlige er 0 bj etter du gifter deg 😅

Anonymkode: 5d6b6...b90

Er det pga man er sliten, det er tidskrevende eller pga manglende sexlyst? Jeg bare lurer, er nyskjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Craysoph skrev:

Er det pga man er sliten, det er tidskrevende eller pga manglende sexlyst? Jeg bare lurer, er nyskjerrig!

Sexlysten dabber av hos de feste etterhvert som hverdagslivet blir mer krevende.

Den energien man har som nyforelsket varer ikke evig. Men det er ikke dermed sagt at man ikke kan ha et godt sexliv hele livet, men 6 dager i uken er det "ingem" som har etter noen år med full jobb og små barn feks

Anonymkode: 7d77d...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sexlysten dabber av hos de feste etterhvert som hverdagslivet blir mer krevende.

Den energien man har som nyforelsket varer ikke evig. Men det er ikke dermed sagt at man ikke kan ha et godt sexliv hele livet, men 6 dager i uken er det "ingem" som har etter noen år med full jobb og små barn feks

Anonymkode: 7d77d...fa2

Ja jeg forstår! Takk for ærlig svar:)) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på siden av tråden; Forstår ikke dette med at man tar BJ når man er for trøtt til, eller ikke har lyst på sex..... (Ser dette er en gjengangerkommentar her inne, og en som nevnte det over) BJ er jo sex!! Og hvis jeg er trøtt, e.l., gidd jeg hvertfall ikke ta en BJ, som er mye mer arbeid enn vanlig sex! 

Anonymkode: c9c83...715

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt på siden av tråden; Forstår ikke dette med at man tar BJ når man er for trøtt til, eller ikke har lyst på sex..... (Ser dette er en gjengangerkommentar her inne, og en som nevnte det over) BJ er jo sex!! Og hvis jeg er trøtt, e.l., gidd jeg hvertfall ikke ta en BJ, som er mye mer arbeid enn vanlig sex! 

Som om jeg skulle sagt det selv! Har jeg ikke lyst på sex, har jeg hvertfall ikke lyst til å suge han. Gjør dere det uten å egentlig ha lyst?

Anonymkode: f8d5e...6cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sååå enig!! En BJ er jo drit slitsomt, da vil jeg heller stille meg i doggy style og bare bli knullet!

Anonymkode: 85cde...4a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man tar de 15 årene vi har vært sammen vil jeg anslå at det har skjedd mindre enn 100 ganger, dvs under 1x/mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...