AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Vet ikke om dette hører under denne kategorien, men siden det er noe jeg lurer på i forhold til relasjoner til andre mennesker skriver jeg det her. Jeg vet veldig godt hvem jeg er, og bruker mye tid på å tenke over det. Jeg liker å utvikle meg som person og prøver ofte å forstå hvordan jeg henger sammen. Jeg trives godt i mitt eget selskap, og er blitt veldig selvstendig. Samtidig har jeg alltid lengtet etter noen å dele alt med. Det er få personer som kjenner meg 100% på godt og vondt, men de som gjør det er jeg villig til å gjøre alt for. Jeg har truffet en gutt/mann som sa at jeg var vanskelig å lese og fått høre flere ganger at jeg er mystisk, og det satt tankene mine litt i gang. Jeg er klar over at jeg bruker litt tid på å åpne meg for folk, fordi jeg har blitt brent og åpnet meg for feil mennesker til tider. Av de som kjenner meg blir jeg beskrevet som en veldig rolig person, og synes derfor det er litt rart at jeg er mystisk. Jeg synes det er vanskelig å vite når og hvor mye jeg skal fortelle om meg til en person jeg nettopp har møtt. Jeg er og redd om jeg venter for lenge så blir de lei og orker ikke mer på at jeg skal åpne meg. Noen som har noen formening om det å være vanskelig å lese er positivt eller negativt? Og om det evnt. er noe spesielt jeg burde gjøre eller si for å slippe en person nærmere inn på meg? Og evnt. hvor lenge man burde vente? Anonymkode: b981b...d03
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Jeg synes det er negativt. Anonymkode: be350...058
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er negativt. Anonymkode: be350...058 Hvorfor synes du dette er negativt? Og har du eventuelt noen tips til hva man kan gjøre for å bli lettere å lese da? Anonymkode: b981b...d03
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes du dette er negativt? Og har du eventuelt noen tips til hva man kan gjøre for å bli lettere å lese da? Anonymkode: b981b...d03 Fordi mennesker som er vanskelig å lese er ofte innesluttet noe som naturligvis er negativt i et forhold. Dette var hovedgrunnen til at det ble slutt med min eks. Anonymkode: be350...058
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Positivt om målet er å være attraktiv for kjæresten. Negativt om du vil at kjæresten skal være bestevennen din også. Anonymkode: bfa5e...e72
Gjest noe tilfeldig Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette hører under denne kategorien, men siden det er noe jeg lurer på i forhold til relasjoner til andre mennesker skriver jeg det her. Jeg vet veldig godt hvem jeg er, og bruker mye tid på å tenke over det. Jeg liker å utvikle meg som person og prøver ofte å forstå hvordan jeg henger sammen. Jeg trives godt i mitt eget selskap, og er blitt veldig selvstendig. Samtidig har jeg alltid lengtet etter noen å dele alt med. Det er få personer som kjenner meg 100% på godt og vondt, men de som gjør det er jeg villig til å gjøre alt for. Jeg har truffet en gutt/mann som sa at jeg var vanskelig å lese og fått høre flere ganger at jeg er mystisk, og det satt tankene mine litt i gang. Jeg er klar over at jeg bruker litt tid på å åpne meg for folk, fordi jeg har blitt brent og åpnet meg for feil mennesker til tider. Av de som kjenner meg blir jeg beskrevet som en veldig rolig person, og synes derfor det er litt rart at jeg er mystisk. Jeg synes det er vanskelig å vite når og hvor mye jeg skal fortelle om meg til en person jeg nettopp har møtt. Jeg er og redd om jeg venter for lenge så blir de lei og orker ikke mer på at jeg skal åpne meg. Noen som har noen formening om det å være vanskelig å lese er positivt eller negativt? Og om det evnt. er noe spesielt jeg burde gjøre eller si for å slippe en person nærmere inn på meg? Og evnt. hvor lenge man burde vente? Anonymkode: b981b...d03 Det er ikke noe fasit her og det er ikke sånn at det ene er bedre enn det andre. Såklart, å fortelle hele livshistoria si etter å ha kjent noen i en time er lite kult, men det funker heller ikke å virke kald, lukket og avvisende. Det "beste" er jo alle de gråsonene i midten. Det viktgste er jo å finne noen som liker deg sånn som du er, noen liker det du kaller litt "mystikk" og andre kan bli usikker eller kjedes av det. som regel utvikles jo slike relasjoner naturlig også da; om det er noen du liker som åpner seg mye til deg er det naturlige at du også gjør det samme tilbake.
Gjest End Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 (endret) Det kan like gjerne være at han har en annen målestokk på hva som er vanskelig å lese, og av en eller annen grunn får jeg en følelse av at han er en type som lett sier negative ting om andre og kan bruke ting imot dem som i utgangspunktet er helt normale ting. Det er ingenting ved det du skriver som forteller meg at du er en vanskelig person å lese. Enhver som har vært litt brent fra tidligere utvikler en naturlig forsiktighet, så om han er vant til jenter som buser ut med alt sånn helt fra begynnelsen så er det dette det går på, og ikke at du er vanskelig. Så jeg ville spurt han hva han legger i det uttrykket og hva han mener med hva som isåfall er lett å lese. Du skal ihvertfall ikke begynne med å ta det som et tegn på at noe som er galt ved deg selv. Endret 5. februar 2017 av End
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå