Gå til innhold

Hvilket utsagn er dere mest enig i?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, An0nymBruker skrev:

Flere av oss er ikke litt enig en gang :)

Mest uenig i, da? Går jo ut på det samme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Kan ikke huske å ha sett disse utsagnene noe sted? 

Anonymkode: d82bb...110

Skulle du sett dem noe sted..?

Skrevet
7 timer siden, TigerGutten skrev:

Syns litt synd på deg trådstarter så jeg ga deg en like, ser ikke ut som du har fått særlig mye av disse :) 

Jeg hadde 42 likes på 45 innlegg da jeg laget tråden. Nå har jeg plutselig mange flere likes enn innlegg :)

Skrevet

Å fy flate. Er det noen som ser ned på meg? :unsure:

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, MissMas skrev:

Å fy flate. Er det noen som ser ned på meg? :unsure:

Kanskje, og så er det kanskje også noen som mener det er positivt å ha en lav ratio :)

Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Kanskje

Da gidder ikke jeg å være her mer ass :jolie:

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, Mandragora skrev:

Kva med 3. "Det bryr meg midt på kneet kor mange likes andre brukarar har og eg tenker ikkje over det"? Den passar hvertfall godt på meg.

Eg ville ikkje brydd meg om det. Berre skriv det du har lyst til å skrive.

Som jeg skulle sagt det selv! :)

• Liker 3
Skrevet

Hvem bryr seg...

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 time siden, JackIost skrev:

Kanskje, og så er det kanskje også noen som mener det er positivt å ha en lav ratio :)

Jeg plusset @MissMas, men hvorfor plusset du ikke det innlegget selv før du siterte, om du er så opptatt av likes? Vil ikke gi, men opptatt av å få? :fnise: 

Endret av Lykkehjerte
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lykkehjerte skrev:

Jeg plusset @MissMas, men hvorfor plusset du ikke det innlegget selv før du siterte, om du er så opptatt av likes? Vil ikke gi, men opptat av å få? :fnise: 

:fnise: Menn...

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, JackIost skrev:

Jeg hadde 42 likes på 45 innlegg da jeg laget tråden. Nå har jeg plutselig mange flere likes enn innlegg :)

2. "Jeg ser på de med en likes-ratio på over 1 like pr. innlegg som "likes-horer" som er ute etter flest mulig likes og som ter seg deretter på forumet"

Anonymkode: 0c933...7c2

• Liker 3
Skrevet
23 timer siden, JackIost skrev:

1. "Jeg ser på de med færre likes enn innlegg som tapere på KG"

2. "Jeg ser på de med en likes-ratio på over 1 like pr. innlegg som "likes-horer" som er ute etter flest mulig likes og som ter seg deretter på forumet"

Som dere ser ligger jeg på omtrent 1 like pr. innlegg, lurer på om jeg skal gå for å ligge på oversiden eller undersiden av 1 pr. innlegg fremover :)

Man kan ikke velge ingen av dem? :P

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, JackIost skrev:

1. "Jeg ser på de med færre likes enn innlegg som tapere på KG"

Som dere ser ligger jeg på omtrent 1 like pr. innlegg, lurer på om jeg skal gå for å ligge på oversiden eller undersiden av 1 pr. innlegg fremover :)

I'm a hooker - shoot me :flau:

Skrevet

Hvem bryr seg. Mange brukere har vært her lenger enn likes-funksjonen også, så likes vs innlegg har sånn sett ingenting å si.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...