Gå til innhold

Hvilket utsagn er dere mest enig i?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1. "Jeg ser på de med færre likes enn innlegg som tapere på KG"

2. "Jeg ser på de med en likes-ratio på over 1 like pr. innlegg som "likes-horer" som er ute etter flest mulig likes og som ter seg deretter på forumet"

Som dere ser ligger jeg på omtrent 1 like pr. innlegg, lurer på om jeg skal gå for å ligge på oversiden eller undersiden av 1 pr. innlegg fremover :)

Endret av JackIost
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:huh::sprettoy:

Anonymkode: 1fd8e...74a

• Liker 7
Skrevet
39 minutter siden, JackIost skrev:

2. "Jeg ser på de med en likes-ratio på over 1 like pr. innlegg som "likes-horer" som er ute etter flest mulig likes og som ter seg deretter på forumet"

Som dere ser ligger jeg på omtrent 1 like pr. innlegg, lurer på om jeg skal gå for å ligge på oversiden eller undersiden av 1 pr. innlegg fremover :)

Kva med 3. "Det bryr meg midt på kneet kor mange likes andre brukarar har og eg tenker ikkje over det"? Den passar hvertfall godt på meg.

Eg ville ikkje brydd meg om det. Berre skriv det du har lyst til å skrive.

• Liker 22
Skrevet
44 minutter siden, JackIost skrev:

Hei :)

Jeg er ikke enig i noen av de to påstandene.

Hvordan kan du forresten påvirke hvor mange likes du skal ha/ få? :klo:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, William Adelin skrev:

Ingen av dem

Jeg spurte "mest enig i" :)

Skrevet
47 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg har vært her i flere år og jeg så først nå at det sypr under nicket... så så mye bryr jeg meg om det

Anonymkode: 471c8...bf0

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært her i flere år og jeg så først nå at det sypr under nicket... så så mye bryr jeg meg om det

Sypr= står

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Jeg spurte "mest enig i" :)

Flere av oss er ikke litt enig en gang :)

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hei :)

Jeg er ikke enig i noen av de to påstandene.

Hvordan kan du forresten påvirke hvor mange likes du skal ha/ få? :klo:

Noen har flere ganger så mange likes. Klart man kan påvirke det! Delta telletråder hvor man må ha likes, skrive negative innlegg om Sophie Elise på Rampelys-forumet osv :)

Skrevet

Noen har sett for mye på Black mirror  😂

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på. Hvis jeg er i en tråd med flere hundre innlegg, som f. eks den tråden om "det verste man har sett i bryllup" så gidder jeg bare lese innlegg som har en del likes fordi det er større sjanse for at de er mer verdt å lese enn innlegg med få eller ingen likes.

Skrevet

Jeg gir faktisk  blanke pokker i hvor mange (eller få) "likes" noen innlegg har. 

Slike ting legger jeg faktisk aldri merke til...    

Anonymkode: 0ce2d...b53

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Hæ?

Kan ikke huske å ha sett disse utsagnene noe sted? 

Anonymkode: d82bb...110

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hva for noe :huh:. Hvorfor så opphengt i likes :klo:

Skrevet

Syns litt synd på deg trådstarter så jeg ga deg en like, ser ikke ut som du har fått særlig mye av disse :) 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, TigerGutten skrev:

Syns litt synd på deg trådstarter så jeg ga deg en like, ser ikke ut som du har fått særlig mye av disse :) 

Hehe, nå har jeg også gitt min sympati-like. Til TS: antall likes forteller ikke så mye om brukeren, det kan være tilfeldig ut ifra hva slags tråder man deltar i, noen "høster" man flere likes i, enn andre. Og: hadde det vært en telling på antall "dislikes" kan det godt være at de med mange likes hadde hatt like stor antall dislikes. Vet at det hadde værtfall vært tilfellet for min del, så utskjelt som jeg har blitt med tiden her på KåGe :P

Skrevet

Jeg pleier aldri å sjekke hvor mange likes folk har.

Skrevet

Jeg liker profilbildet ditt forresten TS.

• Liker 3
Skrevet (endret)
22 timer siden, JackIost skrev:

Noen har flere ganger så mange likes. Klart man kan påvirke det! Delta telletråder hvor man må ha likes, skrive negative innlegg om Sophie Elise på Rampelys-forumet osv :)

Du har rett i det at man kan få mange likes av å delta i telletråder. Men jeg teller ikke så mange tall i de trådene, og jeg deltar heller ikke i telletrådene for å få likes, men av andre grunner.

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...