Gå til innhold

Dårlig inneluft og lufting hjelper ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til hva man kan gjøre for å få bedre luftkvalitet inne? Vi har felles ventilasjonsanlegg i blokken.

Anonymkode: 5ab83...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer ventialsjonsanlegget da?? Hvis det er felles, så regner jeg med at kjøkkenvifte er koblet sammen med resten. Da kan du evt. skru den på for å få litt bedre sirkulasjon på luften, men det er jo bare for en kort periode pga lyden. Permanent bedre luft - sjekk med borettslaget ditt. Noe må kunne gjøres.

Anonymkode: 25c47...ceb

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer ventialsjonsanlegget da?? Hvis det er felles, så regner jeg med at kjøkkenvifte er koblet sammen med resten. Da kan du evt. skru den på for å få litt bedre sirkulasjon på luften, men det er jo bare for en kort periode pga lyden. Permanent bedre luft - sjekk med borettslaget ditt. Noe må kunne gjøres.

Anonymkode: 25c47...ceb

Det vet jeg ikke, men kjøkkenvifte er ikke tilkoblet anlegget for det har vi ikke lov til i vårt bygg. 

Anonymkode: 5ab83...e4d

Skrevet

Svaret på det spørsmålet avhenger helt av Hva som er galt med luften. For høy luftfuktighet, for lav luftfuktighet. (Ganske uvanlig), for mye CO2, VOC, støv, sopp, for kaldt, for varmt? matos? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...