AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Noen forslag til hva man kan gjøre for å få bedre luftkvalitet inne? Vi har felles ventilasjonsanlegg i blokken. Anonymkode: 5ab83...e4d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Fungerer ventialsjonsanlegget da?? Hvis det er felles, så regner jeg med at kjøkkenvifte er koblet sammen med resten. Da kan du evt. skru den på for å få litt bedre sirkulasjon på luften, men det er jo bare for en kort periode pga lyden. Permanent bedre luft - sjekk med borettslaget ditt. Noe må kunne gjøres. Anonymkode: 25c47...ceb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fungerer ventialsjonsanlegget da?? Hvis det er felles, så regner jeg med at kjøkkenvifte er koblet sammen med resten. Da kan du evt. skru den på for å få litt bedre sirkulasjon på luften, men det er jo bare for en kort periode pga lyden. Permanent bedre luft - sjekk med borettslaget ditt. Noe må kunne gjøres. Anonymkode: 25c47...ceb Det vet jeg ikke, men kjøkkenvifte er ikke tilkoblet anlegget for det har vi ikke lov til i vårt bygg. Anonymkode: 5ab83...e4d
prt90 Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Svaret på det spørsmålet avhenger helt av Hva som er galt med luften. For høy luftfuktighet, for lav luftfuktighet. (Ganske uvanlig), for mye CO2, VOC, støv, sopp, for kaldt, for varmt? matos?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå