AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Utrolig frustrert. Har prøvd på nummer 2 i over 2 år nå.. Begynnte å spotte på onsdag så regner med dette blir SA nummer 2. Gruer meg til å dra på jobb i morgen, slitsomt å møte folk å late som alt er topper når en er inni sin egen bobble. Jeg har et barn fra før og er uendelig takknemlig for det. Vet at ikke alle her er så heldige. Men har et stort ønske om flere barn. Nummer 1 klaffet, med en gang, så var uforberedt på at det skulle bli så vanskelig å få flere. Nå er jeg redd jeg ikke kan få flere barn, at det er noe galt med meg. Ja katastrofetankene bygger seg opp. Alle hormonene gjør meg også til den megga.. Blir så sliten av å gå å vente på svarresultater.. Flere som har slitt med å bli gravid igjen selv om det gikk raskt første gang? Ev fant dere noe årsak til hvorfor dere ikke ble gravide eller mistet? Anonymkode: af483...977
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Huff, føler med deg... Ta deg en tur til legen. Litt spotting betyr ikke nødvendigvis sa... Anonymkode: f3793...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå