Gå til innhold

Inpoc

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Er det flere som sliter med å komme seg ut av inpoc?

Jeg sendte først en mail, fikk svar tilbake at jeg nå var slettet fra listen deres. Så fortsatt SMS og magasinet å komme. Så sendte jeg en ny mail. Og da måtte de ha mobil modellen og telefon nr. Telefon nr hadde de fått i første mailen, samt adressen.

Nå har jeg ikke hørt i fra de på noen dager.

Er det flere som sliter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg meldte meg ut av Inpoc for snart ett år siden tror jeg. Først avregsistrerte jeg meg, men jeg fortsatte å få masse reklame-SMS, så jeg sendte først en mail. Reklame-SMS dabbet av, men jeg fikk fortsatt noen. Da ble jeg så sint at jeg sendte en mail der jeg skrev at jeg hadde meldt meg av tidligere, og om de fortsatte å sendte meg reklame så kom jeg til å gå til forbrukerrådet,..siden det har jeg ikke fått noe fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke noe fra dem, det er mitt problem. Bestilte et spill i går (og er sikkert blitt fakturert) og har ikke hørt noe etterpå. Prøvde å sende mail, men har fortsatt ikke hørt noe.

Jeg er kjempeskuffet, for jeg bestilte via mother.no på mitt netcomabonnement. Jeg hadde faktisk forventet at NetCom er mer seriøse når de samarbeider så tett med inpoc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sendt mail en gang og ringt tre ganger og alle fire gangene fått bekreftelse på at jeg har blitt utmeldt. Men alikevell får jeg blader fremdeles....

Har nå sendt dem et brev der jeg ber om skriftlig bekreftelse på at jeg er slettet, og jeg skrev at hvis jeg ikke får det innen en viss dato så sender jeg kopi av brevet til Forbrukerrådet.

Håper det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Respect

Hvilken mailadresse sendte dere til når dere ba om å bli slettet fra SMS-lista? Jeg begynner også å bli rimelig lei disse meldingene..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Hvilken mailadresse sendte dere til når dere ba om å bli slettet fra SMS-lista? Jeg begynner også å bli rimelig lei disse meldingene..!

Jeg har sendt deg en PM med mailadressen. Jeg viste ikke om jeg kunne legge den ut på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg meldte meg ut da jeg for en del uker siden mottok sms med reklame for slankemidler fra dem. Det er greit nok at en som bruker godtar å motta rekalme, men at et firma med fjortisser som hovedmålgruppe sender ut slankereklame synes jeg er totalt uakseptabelt.

Sendte dem en mail med klar beskjed om hva jeg syntes om slankereklame mot en slik målgruppe og ba om å bli slettet som bruker på grunn av dette. Har aldri hør noe fra dem siden - verken reklame eller svar på mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...