AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hvordan kan jeg med en bachelor i Markedsføringsledelse få muligheten til å jobbe med HR i et firma som gjerne er B2B-rettet i samarbeid med ledelse eller liknende? Ønsker helst ikke å ta en helt ny utdannelse omigjen som kun er HR rettet. Må være andre måter å komme inn i det markedet på med den erfaringen jeg nå har fra tidligere. Hva kan jeg vurdere å gjøre evt noen kurs jeg kan ta ved siden av? Anonymkode: 85c7b...f47
SunnivaOslo Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Du kan vel sjekke HR huset? De har av og til kurs men noen av dem kan koste en del.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Det er mange som ønsker å jobbe med hr, men dessverre er det en jobb som aller helst krever både jobb- og livserfaring. Hva med å finne deg jobb innenfor ditt felt der du rask får personalansvar (viktig for hr jobber) mens du tar kurs på kveldstid ved siden av? "Alle" vil jobbe med hr, men du må gjøre deg selv interessant for å få jobb. Kun utdannelse gjør deg ikke interessant. Anonymkode: a2c9e...6ab
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Men er det virkelig sånn at uansett innen hvilket felt du ønsker å jobbe innen HR så kommer man aldri unna bonusordning? Det er altså fast og provisjon uansett hvilken type HR stilling man tar? Anonymkode: 85c7b...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå