Gå til innhold

er jeg for kresen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en veldig kjekk, hyggelig og bra fyr på alle måter nå, men jeg er skikkelig usikker på grunn av et par ting. For det første er vi veldig ulike. Jeg er mye mer sporty enn han og han er mye mer glad i festing og kulturelle ting enn meg. For det andre synes jeg han er litt lite maskulin og føler han er altfor smal for min smak, men det kan jo ikke være en grunn for å droppe noen. Det største men-et er egentlig at jeg føler jeg ikke vil treffe han, men føler jeg må prøve mer fordi han er en kjempe fin fyr og fordi jeg kanskje angrer senere. Er 30 år, så har ikke all verdens tid.. Vi har forresten vært på 5 dates.. Noen som har noen kloke ord? :)

Anonymkode: f59ae...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han gå så han kan finne noen som fortjener han. 

• Liker 3
Skrevet

Du sier du føler at du MÅ treffe han. Den følelsen sier egentlig alt, og at du bør trekke deg ut og gå videre.

Skrevet

TS her. Jeg er helt enig og føler meg råtten som tenker sånn. Han fortjener mye bedre enn meg! Men så har jeg venninner som har følt det samme og fortsatt å date fyren og blitt forelska, derfor er jeg usikker på hvor lang tid man bør gi det? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg er helt enig og føler meg råtten som tenker sånn. Han fortjener mye bedre enn meg! Men så har jeg venninner som har følt det samme og fortsatt å date fyren og blitt forelska, derfor er jeg usikker på hvor lang tid man bør gi det? 

Det er jo umulig å gi noe svar på. Hvordan pleier det å bli for deg? Blir du mer interessert etterhvert eller hva skjer da? Du må uansett handle utfra det du kjenner er riktig for deg, selv om ting har gått bra for venninner. Kanskje du kan høre med dem hva det var som fikk dem til å fortsette å treffe de utvalgte? Det må jo ha vært noe der tenker jeg.

Skrevet (endret)

Det er som å prøve å gå opp et snøkledd fjell med snø til livet og håpe det blir lettere. Og hvis du kommer på toppen klarer du ikke å nyte det for da innser du at du skal ned igjen også.

Endret av Bergtatt
  • Liker 2
Skrevet

Hvis magefølelsen sier at dette er feil, så er det som regel feil. Det er i alle fall viktig at dere har noen felles interesser. trenger ikke å være alle, men uten noe felles kommer dere til å leve paralelle liv, og det går sjeldent bra i lengden.

Anonymkode: 18262...bf9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...