AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Laga meg Tinder i går kveld før jeg la meg og har sveipet endel i dag. Ser ut som jeg traff på profilbildene siden en haug av menn har sveipet "liker" og "superliker" på meg, og selv om jeg har bare sveipet liker på sånn 1 av 50 (litt kresen.. ) så har jeg fått en del match. Men det er ingen som har skrevet noe til meg enda. Så det jeg lurer på er om det er vanlig at man ikke tar kontakt selv om man får match eller hvor lang tid det evt tar før man tar kontakt etter man har fått match? 1 dag? Tenkte å sende melding til en av gutta som har matchet med meg, men er litt usikker på om de synes det er rart at en jente tar initiativ.. Hva tror dere? Anonymkode: 595a3...f96
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Men sender du melding sjøl da? Er så teit å sitte å forvente at den andre skal sende melding først Anonymkode: d7868...b0b 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men sender du melding sjøl da? Er så teit å sitte å forvente at den andre skal sende melding først Anonymkode: d7868...b0b Leste du hele HI? Anonymkode: 595a3...f96 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Den som får matchen, skriver først. Anonymkode: 5328e...e3d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den som får matchen, skriver først. Anonymkode: 5328e...e3d Hva mener du med det? Begge får da matchen siden man må like hverandre for å få match. Anonymkode: 595a3...f96 2
Bergtatt Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med det? Begge får da matchen siden man må like hverandre for å få match. Anonymkode: 595a3...f96 Mener sikkert at sistemann skal initiere samtale. Dvs. Hvis du sveiper til høyre og får match med en gang da skal du sende mld. fordi du var sistemann. 1
brownbrown Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Laga meg Tinder i går kveld før jeg la meg og har sveipet endel i dag. Ser ut som jeg traff på profilbildene siden en haug av menn har sveipet "liker" og "superliker" på meg, og selv om jeg har bare sveipet liker på sånn 1 av 50 (litt kresen.. ) så har jeg fått en del match. Men det er ingen som har skrevet noe til meg enda. Så det jeg lurer på er om det er vanlig at man ikke tar kontakt selv om man får match eller hvor lang tid det evt tar før man tar kontakt etter man har fått match? 1 dag? Tenkte å sende melding til en av gutta som har matchet med meg, men er litt usikker på om de synes det er rart at en jente tar initiativ.. Hva tror dere? Anonymkode: 595a3...f96 ta kontakt selv. ikke forvent at han skal ta kontakt bare fordi du er kvinne. dere har begge sveipet ja på hverandre og vist interesse. vist han ikke har sendt melding enda og du har lyst å ha kontakt, så ta kontakt selv værre er det ikke. mange av dere kvinner er livredde for å virke desperat. det skal endel til. å ta kontakt først er ikke å være desperat, men da viser du at du er interessert:) 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 3 minutter siden, Bergtatt skrev: Mener sikkert at sistemann skal initiere samtale. Dvs. Hvis du sveiper til høyre og får match med en gang da skal du sende mld. fordi du var sistemann. "Alle" sier så, men sjeldent de faktisk gjør det. Til og med de som skriver det på profilen sin, opprettholder ikke det der. Anonymkode: bcbb2...055 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har samme erfaring som dame, at de sjelden skriver først. Tidligere skrev jeg først til noen, men gjør det mindre og mindre. For jeg vil helst at mannen skal være litt aktiv, pluss at det ikke er alltid man får svar. Likevel hender det at jeg tar initiativ først, men da er det fordi det kommer spontant fra min side. Av de fire mennene jeg har chat gående med nå, så er det tre av mennene som har startet samtalen først, mens den fjerde skrev jeg til først. Så har jeg jo en del matcher hvor ingen har skrevet. Jeg tenker at alle de mennene virker uinteresserte, og da ikke blir så interessant for meg. Anonymkode: bec49...9a1 3
happiest Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Har opplevd det samme. Jeg tror mange gutter er lei av å måtte ta initiativet til å starte samtalen. Men selv om jeg noen ganger starter samtalen så er det ikke alltid jeg får svar. Da blir jeg litt lei og sletter de. Men man kan nesten ikke være på tinder å alltid forvente at andre skal ta initiativ. Da trenger man ikke å prøve å bli kjent med nye. 2
Gjest Rosetelys Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Svært få som starter samtaler, enda færre som holder en samtale i gang utover vanlige høflighetsfraser, og enda færre som faktisk ender opp som en date. Jeg plukker ut de mest interessante av matchene mine og starter samtalen på en litt morsom måte. Har funnet ut at en morsom åpning gir større sjanse for svar enn "hei" gjør.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 Det er veldig vanlig ja, og veldig irriterende så jeg starter ofte samtaler selv, men synes de fleste er dårlige til å holde det gående så er vel derfor de holder kjeft til å begynne med. Anonymkode: 6fcfc...524
Sykkelkopp Skrevet 6. februar 2017 #13 Skrevet 6. februar 2017 (endret) På 05/02/2017 den 18.09, AnonymBruker skrev: Laga meg Tinder i går kveld før jeg la meg og har sveipet endel i dag. Ser ut som jeg traff på profilbildene siden en haug av menn har sveipet "liker" og "superliker" på meg, og selv om jeg har bare sveipet liker på sånn 1 av 50 (litt kresen.. ) så har jeg fått en del match. Men det er ingen som har skrevet noe til meg enda. Anonymkode: 595a3...f96 Klarer du ikke å se grunnen selv? Vil du vite en hemmelighet? Du er akkurat som alle andre jenter på tinder, sveiper bare noen få menn. Hvordan tror du de få mennene skal klare å sende melding til alle jentene? De har ikke tid til å ha sex med alle som tilbyr det uten forpliktelser engang. Hvorfor i all verden skulle de velge å snakke med akkurat deg? Selv jeg, som ikke er i nærheten engang av de topp 2% i utseende, har for mange matcher til å snakke med alle. Se for deg hvordan det er for de 1 av 50 du sveiper Det at du matcher med en fyr betyr heller ikke at du har sjans på ham, og har du sjans så er det sannsynligvis bare for sex(med din kresenhet). Menn flest sveiper til høyre langt flere jenter enn det vi kan tenke oss å møte. Det er ikke vits i å ta seg tid til å vurdere en jente ordentlig, fordi nesten alle er som deg- Sveiper 2% til høyre. Heldigvis er det tusenvis av fine jenter på tinder så vi får et fint utvalg likevel om vi sveiper alle til høyre mens vi ser på TV Endret 6. februar 2017 av Sykkelkopp 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #14 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Klarer du ikke å se grunnen selv? Vil du vite en hemmelighet? Du er akkurat som alle andre jenter på tinder, sveiper bare noen få menn. Hvordan tror du de få mennene skal klare å sende melding til alle jentene? De har ikke tid til å ha sex med alle som tilbyr det uten forpliktelser engang. Hvorfor i all verden skulle de velge å snakke med akkurat deg? Selv jeg, som ikke er i nærheten engang av de topp 2% i utseende, har for mange matcher til å snakke med alle. Se for deg hvordan det er for de 1 av 50 du sveiper Det du sveiper med en fyr betyr heller ikke at du har sjans på ham, og har du sjans så er det sannsynligvis bare for sex(med din kresenhet). Menn flest sveiper til høyre langt flere jenter enn det vi kan tenke oss å møte. Det er ikke vits i å ta seg tid til å vurdere en jente ordentlig, fordi nesten alle er som deg- Sveiper 2% til høyre. Heldigvis er det tusenvis av fine jenter på tinder så vi får et fint utvalg likevel om vi sveiper alle til høyre mens vi ser på TV Gud så unødvendig frekk du er. Du trenger ikke å skrive at du ikke er i toppsjiktet utseendetmessig for det merkes på innlegget ditt. Anonymkode: 6fcfc...524 1
Sykkelkopp Skrevet 6. februar 2017 #15 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gud så unødvendig frekk du er. Du trenger ikke å skrive at du ikke er i toppsjiktet utseendetmessig for det merkes på innlegget ditt. Anonymkode: 6fcfc...524 Jeg skriver det sånn som det er. Ikke vits å pakke det inn med silke. Dessuten er det mer givende når du blir triggered - du føler du at innlegget mitt truer ditt utseende mtp at du sa det var veldig vanlig, så du må ta igjen. Kjør på. Kan jeg foreslå uttrykk som bitter, liten penis eller åpenbart jomfru i ditt kommende svar? Hvem er i toppsjiktet hvis toppsjiktet er 2%? Bortimot ingen. Hvilken del av innlegget var det du merket det på? Der jeg skrev at det er tusenvis av fine jenter på tinder, og vi får et bra utvalg? 2
jabx Skrevet 6. februar 2017 #16 Skrevet 6. februar 2017 På 5.2.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev: Laga meg Tinder i går kveld før jeg la meg og har sveipet endel i dag. Ser ut som jeg traff på profilbildene siden en haug av menn har sveipet "liker" og "superliker" på meg, og selv om jeg har bare sveipet liker på sånn 1 av 50 (litt kresen.. ) så har jeg fått en del match. Men det er ingen som har skrevet noe til meg enda. Så det jeg lurer på er om det er vanlig at man ikke tar kontakt selv om man får match eller hvor lang tid det evt tar før man tar kontakt etter man har fått match? 1 dag? Tenkte å sende melding til en av gutta som har matchet med meg, men er litt usikker på om de synes det er rart at en jente tar initiativ.. Hva tror dere? Anonymkode: 595a3...f96 Det blir kanskje så mange matcher at det blir tiltak å begynne å ta kontakt. Hvor skal man begynne? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #17 Skrevet 6. februar 2017 4 timer siden, Sykkelkopp skrev: Jeg skriver det sånn som det er. Ikke vits å pakke det inn med silke. Dessuten er det mer givende når du blir triggered - du føler du at innlegget mitt truer ditt utseende mtp at du sa det var veldig vanlig, så du må ta igjen. Kjør på. Kan jeg foreslå uttrykk som bitter, liten penis eller åpenbart jomfru i ditt kommende svar? Hvem er i toppsjiktet hvis toppsjiktet er 2%? Bortimot ingen. Hvilken del av innlegget var det du merket det på? Der jeg skrev at det er tusenvis av fine jenter på tinder, og vi får et bra utvalg? Finnes ikke noe 2% toppsjikt, men at du ikke er blant de peneste merkes på hele innlegget. Har i løpet av hele mitt liv aldri hørt en attraktiv mann snakke om toppsjikt og at kvinner kun er verdig tøm og røm. Kun mindre pene menn. Wonder why... Anonymkode: 6fcfc...524
Sykkelkopp Skrevet 6. februar 2017 #18 Skrevet 6. februar 2017 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes ikke noe 2% toppsjikt, men at du ikke er blant de peneste merkes på hele innlegget. Har i løpet av hele mitt liv aldri hørt en attraktiv mann snakke om toppsjikt og at kvinner kun er verdig tøm og røm. Kun mindre pene menn. Wonder why... Anonymkode: 6fcfc...524 Er du uenig i det jeg skrev i innlegget(sa ikke at kvinner kun er verdig tøm og røm. Ingen snakker om toppsjikt i virkeligheten såklart, det ville ikke gitt mening), eller har du bare et behov for å kritisere utseendet mitt fordi du føler deg truffet? Bare å fortsette om det får deg til å føle deg bedre Men tenk over at det var ikke jeg som klagde over manglende skriving på tinder, det var deg og TS. Jeg bare ga dere grunnen til manglende initiativ fra menn på tinder, som ser ut til å være et gjennomgående problem blant KG kvinner - om enn på en frekk måte Jeg kan også nevne at de peneste jentene jeg har datet har vist meg tinderbrukeren sin, og de har hatt flere uåpnede meldinger til seg enn det de fleste mennene jeg kjenner har matcher. Så menn på tinder er ikke generelt lite initiativtakende, de sender massevis av meldinger Endret 6. februar 2017 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #19 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Er du uenig i det jeg skrev i innlegget(sa ikke at kvinner kun er verdig tøm og røm. Ingen snakker om toppsjikt i virkeligheten såklart, det ville ikke gitt mening), eller har du bare et behov for å kritisere utseendet mitt fordi du føler deg truffet? Bare å fortsette om det får deg til å føle deg bedre Men tenk over at det var ikke jeg som klagde over manglende skriving på tinder, det var deg og TS. Jeg bare ga dere grunnen til manglende initiativ fra menn på tinder, som ser ut til å være et gjennomgående problem blant KG kvinner - om enn på en frekk måte Jeg kan også nevne at de peneste jentene jeg har datet har vist meg tinderbrukeren sin, og de har hatt flere uåpnede meldinger til seg enn det de fleste mennene jeg kjenner har matcher. Så menn på tinder er ikke generelt lite initiativtakende, de sender massevis av meldinger Føler meg truffet? Av hva? Jeg skrev at jeg synes du var unødvendig frekk med TS. Ja, min erfaring er at menn som må skryte av at de har mange å velge mellom og at kvinner ikke er verdig deres tid ikke er de peneste mennene. Det står jeg ved. De har ikke bekreftelsesbehov for det får de dekket av oppmerksomheten de får av kvinner. Anonymkode: 6fcfc...524
Sykkelkopp Skrevet 7. februar 2017 #20 Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler meg truffet? Av hva? Jeg skrev at jeg synes du var unødvendig frekk med TS. Ja, min erfaring er at menn som må skryte av at de har mange å velge mellom og at kvinner ikke er verdig deres tid ikke er de peneste mennene. Det står jeg ved. De har ikke bekreftelsesbehov for det får de dekket av oppmerksomheten de får av kvinner. Anonymkode: 6fcfc...524 Av at du skrev du irriterte deg over lite kontakt, og at jeg skrev at de jentene som fikk lite kontakt fikk lite fordi de ikke skilte seg ut blant de hundre andre jentene som sto i kø. Da gikk du glipp av poenget mitt. Poenget mitt var at man måtte ikke akkurat være blant topp 2% for å ha for mange matcher til å kontakte alle. Det sa jeg for å understreke hvor utrolig mange matcher de som faktisk er topp 2% har - og hvor liten sannsynligheten for at de kontakter akkurat deg blir da. Og jeg sier topp 2% fordi TS sveiper 2% Hvor skrev jeg at kvinner ikke er verdig tiden min? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå