AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Del Skrevet 5. februar 2017 Hva er det med dere jenter fulle/ikke fulle? Jeg jobber litt tidlig i helgene og derfor går jeg ut ved midnatt for å rekke jobben, dette gjelder lørdag og søndag. Og da kommer jeg innom sentrum og blir der en stund= venter på natt-buss og det er alltid noen jenter som må bare plage meg!? Herregud jeg er jo ikke all verdens kjekk, er helt normal kar det, men jeg er jo ikke såå kjekk til å bli plaga så mye. Til vanlig dagene er det stille, men i helgene er det ting som skjer? Why?? Er 22 forssst. 😊😂 Anonymkode: aa097...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. februar 2017 #2 Del Skrevet 5. februar 2017 Plager deg? På hvilken måte tenker du på? Alkohol gjør jo noe med folk, og da slipper folk hemningene løs - både menn og kvinner. Så det er vel mye av forklaringen. Og du er vel attraktiv da, så da tiltrekker du deg damer rett og slett. Men det er selvsagt ikke greit å plage andre. Sier du da i fra? Blir det for ille ville jeg prøvd å tilkalle vektere/natteravner/politi eller lignende. Som regel hjelper det når andre kommer til, det har jeg selv sett i eget arbeid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 Hvis du er så stygg som du gir uttrykk for her så hadde vel jentene på seg ølbriller da? Ikke noe verre enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Del Skrevet 5. februar 2017 Hvorfor to identiske tråder? Anonymkode: 4ea4d...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå