Gå til innhold

Sex-forløp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var litt nysgjerrig på hvordan sexen vanligvis forløper hos dere andre? :) Stillinger, rekkefølge osv? Og pleier dere kun å gjøre det på soverommet?

Blir vel som en inspirasjonstråd å regne.

Anonymkode: 34160...043

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på Baloo i Jungelboken: 

Ta sexen som det faller seg, slikk litt sug litt, trall litt med, så kommer alt det andre av seg selv. 

Følg h*n si hva som tenner deg, litt opp litt ned, det kommer seg, fra siden det er også bare fint... 

Dikt videre 😋

• Liker 3
Skrevet

Her er det ofte rutine. Vi legger oss eller våkner og begynner å klå under dyna. Som regel samme stillinger og samme foreplay foreløp. Jeg prøver å variere med å f eks ri han mer forover og baklengs men han hiver meg alltid over i doggy uansett. Av og til starter foreplayet i stua tilfeldig på dagtid og å knulle på sofakanten er det hotteste jeg vet. Når vi dusjer sammen har vi også sex men samme foreløp og stillinger der også. 

Kjedelig egentlig så vi har begynt å ha sjeldnere sex nå for ikke å gå lei av samme mønster og jeg har leid en lama sutra bok på biblioteket for stilling inspirasjon og lære nye foreplay teknikker som pust og punktberøring :)

Anonymkode: 198cf...94d

Skrevet

KAMA sutra ikke lama :P

Anonymkode: 198cf...94d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...