AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Var litt nysgjerrig på hvordan sexen vanligvis forløper hos dere andre? Stillinger, rekkefølge osv? Og pleier dere kun å gjøre det på soverommet? Blir vel som en inspirasjonstråd å regne. Anonymkode: 34160...043
Listen Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Tenk på Baloo i Jungelboken: Ta sexen som det faller seg, slikk litt sug litt, trall litt med, så kommer alt det andre av seg selv. Følg h*n si hva som tenner deg, litt opp litt ned, det kommer seg, fra siden det er også bare fint... Dikt videre 😋 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Her er det ofte rutine. Vi legger oss eller våkner og begynner å klå under dyna. Som regel samme stillinger og samme foreplay foreløp. Jeg prøver å variere med å f eks ri han mer forover og baklengs men han hiver meg alltid over i doggy uansett. Av og til starter foreplayet i stua tilfeldig på dagtid og å knulle på sofakanten er det hotteste jeg vet. Når vi dusjer sammen har vi også sex men samme foreløp og stillinger der også. Kjedelig egentlig så vi har begynt å ha sjeldnere sex nå for ikke å gå lei av samme mønster og jeg har leid en lama sutra bok på biblioteket for stilling inspirasjon og lære nye foreplay teknikker som pust og punktberøring Anonymkode: 198cf...94d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 KAMA sutra ikke lama Anonymkode: 198cf...94d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå