AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre! Før slet jeg ikke med dette, men nå hater jeg virkelig å gå med trange bukser/tights! Jeg er relativt tynn, veier liksom bare 42kg, og jeg har verdens minste rumpe, skjønner ikke hvorfor jeg får cameltoe da! Sliter skikkelig med å finne passende bukser og tights, men mest bukser. Jeg er 18 så da følger jeg selvsagt trenden for min alder, som da er skinnyjeans. Vel jeg er kjempe lav og derfor sliter jeg med å finne bukser som har passe lengde til de korte bena mine, cameltoe gjør det å finne bukser enda vanskeligere. Enten er buksene for store; da får jeg ikke cameltoe. Ellers er buksene perfekte; da får jeg cameltoe. Samme greia med tighst egentlig. Er det noe jeg kan gjøre? Er skikkelig ubehagelig å ha cameltoe, og det er masse fine topper jeg ikke kan bruke fordi da vises cameltoe'n, så jeg må alltid bruke klær som dekker underlivet forfra. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 83acd...f01
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Bruk et tykt bind. Problem solved. Anonymkode: a2fae...bd9 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre! Før slet jeg ikke med dette, men nå hater jeg virkelig å gå med trange bukser/tights! Jeg er relativt tynn, veier liksom bare 42kg, og jeg har verdens minste rumpe, skjønner ikke hvorfor jeg får cameltoe da! Sliter skikkelig med å finne passende bukser og tights, men mest bukser. Jeg er 18 så da følger jeg selvsagt trenden for min alder, som da er skinnyjeans. Vel jeg er kjempe lav og derfor sliter jeg med å finne bukser som har passe lengde til de korte bena mine, cameltoe gjør det å finne bukser enda vanskeligere. Enten er buksene for store; da får jeg ikke cameltoe. Ellers er buksene perfekte; da får jeg cameltoe. Samme greia med tighst egentlig. Er det noe jeg kan gjøre? Er skikkelig ubehagelig å ha cameltoe, og det er masse fine topper jeg ikke kan bruke fordi da vises cameltoe'n, så jeg må alltid bruke klær som dekker underlivet forfra. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 83acd...f01 Hei jeg er gutt som går trangt kledd å helt trange jeans. Har litt samme problem at utstyret vises spesielt på ene siden. Jeg er også tynn og å gå i større jeans, er uaktuelt for meg. Jeg har funnet ut at det er veldig forskjell fra modell til modell. Noen vises ting veldig å gir tydelig cameltoe, mens andre er mye bedre å sitter allikevel stramt på over rumpe lårene å leggene mine. Funnet ut at Tiger of Sweden, Replay, Never Denim funker veldig bra, mens Eks Levis gir heftig cameltoe. Anonymkode: 181fb...5fe 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Hva har det å si? Det er ingen som går rundt og stirrer andre i skrittet. Anonymkode: e46d9...084 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Sliter? Cameltoe er en gave til verden. Jeg blir glad hver gang jeg ser ei dame med cameltoe. Du lyser opp verden med din cameltoe, husk det. Anonymkode: 1383d...fe1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Bruk riktig størrelse på buksa. Anonymkode: 588c3...6eb 5
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Hvis du veier 42 kg bør du være mer bekymret over det!! 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 På 2/5/2017 den 16.14, AnonymBruker skrev: Bruk et tykt bind. Problem solved. Anonymkode: a2fae...bd9 Sopp i underlivet er mer plagsomt enn camel toe.. Ts: prøv større bukser, og bruk evt belte om de er for store i livet. Anonymkode: a4f81...065
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Ikke dra buksene så fryktelig langt opp Anonymkode: 9a4cd...be9 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 På 5.2.2017 den 17.01, Honey Dew skrev: Ikke bruk trange bukser Ikke et alternativ. Nekter å gå kledd i vide bukser når alle andre på min alder bruker skinnyjeans. Ja, jeg bryr meg om hva andre tenker i stor grad ettersom jeg sliter i det sosiale. På 6.2.2017 den 7.31, AnonymBruker skrev: Hei jeg er gutt som går trangt kledd å helt trange jeans. Har litt samme problem at utstyret vises spesielt på ene siden. Jeg er også tynn og å gå i større jeans, er uaktuelt for meg. Jeg har funnet ut at det er veldig forskjell fra modell til modell. Noen vises ting veldig å gir tydelig cameltoe, mens andre er mye bedre å sitter allikevel stramt på over rumpe lårene å leggene mine. Funnet ut at Tiger of Sweden, Replay, Never Denim funker veldig bra, mens Eks Levis gir heftig cameltoe. Anonymkode: 181fb...5fe Tusen takk for tips! På 6.2.2017 den 17.34, AnonymBruker skrev: Hva har det å si? Det er ingen som går rundt og stirrer andre i skrittet. Anonymkode: e46d9...084 Å joda. Cameltoe syns veldig og før du vet ordet av det snakker de mest bitchy jentene på trinnet om det 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk riktig størrelse på buksa. Anonymkode: 588c3...6eb Jeg klarer ikke finne riktig størrelse. Enten er buksa for stor eller for liten. Er heller ikke mye hjelp å få fra butikkansatte. 20 timer siden, Boomonster skrev: Hvis du veier 42 kg bør du være mer bekymret over det!! Jeg er 150 høy, og ifølge min BMI veier jeg akkurat normal... 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke dra buksene så fryktelig langt opp Anonymkode: 9a4cd...be9 Æsj hater å dra de opp, så det gjør jeg ikke, men liker gjerne at buksene viser formen til rumpa i en viss grad og at det ikke ser ut som jeg sagger. Anonymkode: 83acd...f01
vintage Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Slapp av, da slipper du hvertfall å bruke penger på denne: 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #13 Skrevet 8. februar 2017 Jeg er også slank og nett og sliter med å finne bukser. Men jeg har hvert fall funnet ut at low waist bukser er det beste for meg. Mid rise eller high rise bukser gir meg skikkelig camel toe, det blir rett og slett for mye stoff i skrittet, selv om buksen passer ellers. Men buksene som sitter lavt har jeg ikke samme problem med av en eller annen grunn. Prøv å finne noen helt stramme jeans som sitter lavt, skader ikke prøve hvert fall. Men jeg syntes det generelt er helt forferdelig å finne jeans. Prøver haugevis før jeg finner en som sitter fint, for tiden har jeg bare to jeans (går for det meste i skjørt/kjoler), og begge disse brukte jeg evigheter på å finne, når de blir slitt kjøper jeg ny av samme bukse. Jeg kjøper heller litt dyrere jeans 1000-2000 kr i et ordentlig merke og som sitter ordentlig og holder fasongen, da blir det ikke plutselig mye ekstra stoff i skrittet heller når buksen er litt brukt... Anonymkode: 805ec...133
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #14 Skrevet 8. februar 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også slank og nett og sliter med å finne bukser. Men jeg har hvert fall funnet ut at low waist bukser er det beste for meg. Mid rise eller high rise bukser gir meg skikkelig camel toe, det blir rett og slett for mye stoff i skrittet, selv om buksen passer ellers. Men buksene som sitter lavt har jeg ikke samme problem med av en eller annen grunn. Prøv å finne noen helt stramme jeans som sitter lavt, skader ikke prøve hvert fall. Men jeg syntes det generelt er helt forferdelig å finne jeans. Prøver haugevis før jeg finner en som sitter fint, for tiden har jeg bare to jeans (går for det meste i skjørt/kjoler), og begge disse brukte jeg evigheter på å finne, når de blir slitt kjøper jeg ny av samme bukse. Jeg kjøper heller litt dyrere jeans 1000-2000 kr i et ordentlig merke og som sitter ordentlig og holder fasongen, da blir det ikke plutselig mye ekstra stoff i skrittet heller når buksen er litt brukt... Anonymkode: 805ec...133 Veldig slank her også(168cm48kg) - får cameltoe i treningstights...men jeans? Aldri! Vet ikke om det kan ha noe med typen jeans å gjøre, men jeg kjøper også kvalitetsjeans. De ligger nærmere 2000 kr paret, hvilket selvsagt er veldig dyrt når man gjerne har flere jeans, men de holder formen veldig godt og sitter som skudd. Har de også langt lenger enn billigere jeans fra f.eks. bikbok. Jeg opplever at de ikke blir slaskete, og i skrittet holder stoffet seg i den formen den skal. Verdt et forsøk hvert fall! Kan anbefale merker som Rag&bone, Paige, JBrand etc. Mulig de ikke er så lette å oppdrive i Norge, jeg har kjøpt de i utlandet, men i Oslo bør de ha noe. Anonymkode: 8e982...06f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #15 Skrevet 8. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig slank her også(168cm48kg) - får cameltoe i treningstights...men jeans? Aldri! Vet ikke om det kan ha noe med typen jeans å gjøre, men jeg kjøper også kvalitetsjeans. De ligger nærmere 2000 kr paret, hvilket selvsagt er veldig dyrt når man gjerne har flere jeans, men de holder formen veldig godt og sitter som skudd. Har de også langt lenger enn billigere jeans fra f.eks. bikbok. Jeg opplever at de ikke blir slaskete, og i skrittet holder stoffet seg i den formen den skal. Verdt et forsøk hvert fall! Kan anbefale merker som Rag&bone, Paige, JBrand etc. Mulig de ikke er så lette å oppdrive i Norge, jeg har kjøpt de i utlandet, men i Oslo bør de ha noe. Anonymkode: 8e982...06f Er ikke egentlig cameltoe jeg får, heller at det blir for mye stoff i skrittet, så ser rart ut bare. Jeg er veldig kresen på buksene mine. Har en fra Hilfinger nå som sitter veldig fint og et par fra Paige også. Men liker den fra Hilfinger best faktisk, den sitter finere på meg. Jeg kjøper buksene mine på nett, kjøper jo samme modell hver gang, men er nok best for TS å prøve buksene i butikk ja. Anonymkode: 805ec...133
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #16 Skrevet 8. februar 2017 Får du det også om du bruker tykkere truser eller boxere? Jeg merker iallfall forskjell på undertøyet - alt som er cheeky viser litt mer av underlivet - men jeg får ikke så synlig utenpå. Rimeligere jeans er også tynnere, og min erfaring er at bukser som er høyere i livet er verst(eller best for de som ønsker å ha det synlig da). Anonymkode: d5aba...fb8
Zanzibar3 Skrevet 8. februar 2017 #17 Skrevet 8. februar 2017 Behold håret. Kjønnshår gjør cameltoa mye mindre synlig. Sier seg litt sjøl, da kjønnshåret hindrer buksa å "krype" opp der. Mye bedre for hygiena der nede enn å ha på et tykt bind er det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå