Gå til innhold

hår nedentil ved ny date

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, brownbrown skrev:

jo-jeg har slikket mange med hår. jeg liker det helst helt barbert. om det er litt hår s¨å  gjør det ingenting , men mer en det liker jeg ikke. jeg har egen bedrift , samtidig som jeg jobber noe i en annen bedrift. jeg er rørlegger. og sammarbeider med tømrer, elektriker osv hver dag. det er helt vanelig prat med oss byggfolk

Der fikk vi svaret. Utifra det du tidligere skrev så visste jeg at du jobbet i dette yrket. Sitter å jazzer med gutta i lunsjen liksom, men ingen jeg kunne tenke meg å jazze med.

Anonymkode: baabb...a0d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er 32 år og kan si jeg ble glad den kvelden jeg fant ut at hun jeg dater (litt) har begynt å gro hår på dåsa si.

Mulig jeg hadde reagert med fysj og vemmelse for 10 år siden, men som jeg sa til henne. "Det der var jævlig hot, fortsett med det."

Skal nevnes at hun er 24 og ikke har sånn ekstremt mye behåring, da.

Anonymkode: 4f302...a00

er ingenting gale med litt hår for min del. men helst så lite som mulig

Skrevet

tar vi ikke hensyn til hva kvinner ønsker ? det må da for faen meg være lov til å ha preferanser og  ???? det er ingen av oss menn som stopper deg for å ha full busk der nede.....så jo vi tar hensyn. gjr det du vil du. jeg vet du ble triggered av det jeg skrev, bare ventet mp noe slik fra deg. jeg sier bare at flest menn generelt liker det stellt dere nede

de er helt vanelige alminnelige menn, men som de fleste av de som har dame eller et aktivtt sex liv barberer sex nedentil. jeg selv gjør det. de eneste gangene jeg ikke gidder å barbere meg er vist jeg vet jeg skal ha en tørkeperiode uten sex...

at du velger vekk menn pga utdannelse sier jo litt om deg . lykke til med den. folk kan no få mene det de vil. jeg har forsåvidt mesterbrev som rørlegger og tjener mer penger enn deg så ikke kom med den

Tror nok heller der er du som ble litt triggered her jeg, da sikkert 90% av dem ikke ser ut i måneskinn... Til info har jeg ikke full busk, men jeg er FOR at kvinner selv skal bestemme hvordan de ser ut der nede, uten å bli presset til å glattbarbere seg. Det å like underlivet stelt er ikke det samme som KUN glattbarbert.

Jeg synes det ser altfor feminint ut når menn barberer seg. Menn skal være menn, ikke feminine dukker. Da mister jeg lysten.

Nei, det du skriver bekrefter bare hvorfor jeg styrer unna menn med lav utdannelse... Not my cup of tea. Oi oi, mindreverdighetskomplekser eller? Jeg driter en lang i hvor mye en mann tjener om han har hjerne på størrelse med en ert.

Anonymkode: fe53c...fbe

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Der fikk vi svaret. Utifra det du tidligere skrev så visste jeg at du jobbet i dette yrket. Sitter å jazzer med gutta i lunsjen liksom, men ingen jeg kunne tenke meg å jazze med.

hva er gale med det ? byggebransjen er en stor og mannsdominert

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:skratte::5:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bryr du deg så mye om hva mannen liker? Du kan ikke tilpasse underlivet ditt etter hver partner du har. 

Du sier dine yngre menn har sett ut til å være tilfreds med at du var barbert.2 men skal skrive under på at de hadde vært tilfredse om du var ubarbert  (men trimmet da) også. Akuratt som vi tenker om de (eller ikke engang tenker men ihvertfall registrerer om det er ekstremt) så er det faktisk ikke stor forskjell på  han er glattbarbert eller trimmet så lenge det ikke er full busk og grave seg gjennom landskapet for å finne frem hehe. 

Personlig foretrekker jeg den lengden som kommer 3-4 uker etter barberingen og fått masse komplimenter fra menn for det. Noe som heter feromoner som er lukter menn tenner på som setter seg i hårene, pluss jeg slipper å være bekymra for kløing nupper og sopp :)

Anonymkode: 7fd34...0d4

• Liker 1
Skrevet

Tror nok heller der er du som ble litt triggered her jeg, da sikkert 90% av dem ikke ser ut i måneskinn... Til info har jeg ikke full busk, men jeg er FOR at kvinner selv skal bestemme hvordan de ser ut der nede, uten å bli presset til å glattbarbere seg. Det å like underlivet stelt er ikke det samme som KUN glattbarbert.

Jeg synes det ser altfor feminint ut når menn barberer seg. Menn skal være menn, ikke feminine dukker. Da mister jeg lysten.

Nei, det du skriver bekrefter bare hvorfor jeg styrer unna menn med lav utdannelse... Not my cup of tea. Oi oi, mindreverdighetskomplekser eller? Jeg driter en lang i hvor mye en mann tjener om han har hjerne på størrelse med en ert.

Er det noen som har presset deg til å ha full busk da? Det tror jeg ikke. Kvinner liker veltrente menn regner jeg med. Jeg trener og holder meg attraktiv av eget ønske og er ikke noe som blir "tvinget " på meg...

De fleste rørleggere jeg jobber med er unge og attraktive. Det er hard jobb så det er veldig vanelig og trene med vekter eller være sterk i vår bransje. De fleste av oss er over gjennomsnittelig pen ung og veltrent. Så ikke kom med den. Jeg er ikke triggered det hele tatt. Det er du som er.  Du mener jeg eller vi presser deg og andre kvinner til å barbere deg der nede...det gjør vi ikke....akkurat som at dere ikke presser oss til å trene eller se bra ut. Det er vårt eget valg. Ingen som holder kniv mot strupen din og ber deg glattbarbere deg

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, brownbrown skrev:

hva er gale med det ? byggebransjen er en stor og mannsdominert

Det er ikke noe galt med det i det hele tatt, men mine holdninger angående kvinner kræsjer fullstendig med det jeg har hørt og møtt på av folk i byggebransjen. Det er bare en helt egen greie der, det er jo tross alt for det meste menn som jobber sammen uten for mye innspill fra det motsatte kjønn, man kan jo tenke seg til hvordan det går.

Ps 1: kjenner også et par damer i denne bransjen, de har sitt å si.

Ps 2: jeg elsker menn.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er du som har noe komplekser eller usikkerhet basert på måten du svarer på og reagerer. Du greier jo ikke å la det ligge. Kos deg med busken din

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, brownbrown skrev:

ja de føler seg sikker tøff og annereldes som gjør det stikk motsatte ? det er ikke noe kroppshårhysteri, men de fleste unge menn liker det glattbarbert der. dette er hot topic på jobben min hvor vi er mange menn fra 17-50 år med over 100 medarbeidere.....tror kanskje det er 2 stykker som syns  hår på fitta er helt ok liksom og de er begge over 40.,,,,. resten, slik som meg vil helst ha det barbert der nede

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dødstøffe. Vi kjenner mange som foretrekker hår :-) vet ikke hvor du jobber men det høres ut som en forferdelig kjedelig plass.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gjeng umodne valper. Der ser sikkert ut som guder selv tenker jeg? ;) Det er opp til kvinnen selv hvordan hun velger å ha underlivet sitt. Med glattbarbering følger ofte med såre hårsekker, inngrodde hår, kløe og man må barbere seg nesten hver dag. Mye stell. Er ikke alle som synes det er verdt det. Det er også dem som trives å ha det glattbarbert, andre trives å ha den trimmet mens andre igjen trives å ha full busk.

25 minutter siden, brownbrown skrev:

nei det er ikke en kjedelig plass. vi er nesten 150 stykk og menn i alle aldre og personeligheter. jeg er selv mann og snakke om fitte, hår, sex og andre damer er noe vi gjlr hver eneste dag. du mp nesten tåle og høre sannheten da fra en som selv er mann og snakker med mange menn hver eneste dag på jobb om slike ting. de fleste liker barbert rett og slett, det må du tåle , noen bryr seg ikke, men de er ikke mange, og et ekstremt lite antall liker med hår. de to siste pleier også å være i litt eldre alder og ikke bry seg så mye..... det har jeg erfart. jeg er mann selv så det vet jeg bedre enn deg:) 

det er forresten ikke digg og slikke en fitte med mye hår rundt. du skal få lov å være en tøff rebel som står imot trenden. for all del

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Umoden som at det er "hot topic" på jobben og at dere ikke tar hensyn til hva kvinnen selv ønsker å ha underlivet sitt. Jeg har ikke sagt noe om hvordan mitt underliv er. Det tror jeg ikke du.

Jeg går ut i fra at disse valpene på jobben din ser ut som Guder selv, er super veltrent, tar vare på kroppen sin, spiser sunt, har perfekt utseende og hele pakken da når dere sitter å krever glattbarberte damer?

Dette er grunnen til at jeg ikke ønsker noen med lav utdannelse. Makan til neandertalerske holdninger.

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette her. For jeg ble sjokkert første gang noen sa de velger bort menn med lav utdannelse men postene dine her bekrefter jo de værste fordommene mot det type yrket og minte meg på at i den bransjen er det bare en gjeng forvokste kåtvalper som jobber!  Gutteklubben jo. Herregud drive å snakke om sex og underliv hver dag på jobb? ?? Seriøst så tragisk. Get a life. Skal aldri nærme meg noen i bygge eller elektro bransjen har kun lignende inntrykk av de hele gjengen. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe galt med det i det hele tatt, men mine holdninger angående kvinner kræsjer fullstendig med det jeg har hørt og møtt på av folk i byggebransjen. Det er bare en helt egen greie der, det er jo tross alt for det meste menn som jobber sammen uten for mye innspill fra det motsatte kjønn, man kan jo tenke seg til hvordan det går.

Ps 1: kjenner også et par damer i denne bransjen, de har sitt å si.

Ps 2: jeg elsker menn.

Ja. Men vi tuller ganske mye også da. Mye useriøst også. Ja det er noen damer. Men veldig få dessverre. De fleste av oss har dame. Så får mye innspill fra kone og kjæreste:)

Skrevet

PS dere føler dere sikkert tøffe da hahahahahahahahahahah "vi er så tøffe som ser ut som svette griser og gjør møkkarbeid for lav lønn så for å føle oss litt menn må vi snakke om damer hele tida ohhhhh testosteronet er så kuuuult mann mann mann" (innerst inne et barn)

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette her. For jeg ble sjokkert første gang noen sa de velger bort menn med lav utdannelse men postene dine her bekrefter jo de værste fordommene mot det type yrket og minte meg på at i den bransjen er det bare en gjeng forvokste kåtvalper som jobber!  Gutteklubben jo. Herregud drive å snakke om sex og underliv hver dag på jobb? ?? Seriøst så tragisk. Get a life. Skal aldri nærme meg noen i bygge eller elektro bransjen har kun lignende inntrykk av de hele gjengen. 

Vi er flere anonyme, ikke bare en. Når det er sagt er det aldri utdannelsen jeg ser etter i en mann. Jeg kunne forelsket meg i en som er avhengig av nav om det så skulle være.

Skrevet

Er det noen som har presset deg til å ha full busk da? Det tror jeg ikke. Kvinner liker veltrente menn regner jeg med. Jeg trener og holder meg attraktiv av eget ønske og er ikke noe som blir "tvinget " på meg...

De fleste rørleggere jeg jobber med er unge og attraktive. Det er hard jobb så det er veldig vanelig og trene med vekter eller være sterk i vår bransje. De fleste av oss er over gjennomsnittelig pen ung og veltrent. Så ikke kom med den. Jeg er ikke triggered det hele tatt. Det er du som er.  Du mener jeg eller vi presser deg og andre kvinner til å barbere deg der nede...det gjør vi ikke....akkurat som at dere ikke presser oss til å trene eller se bra ut. Det er vårt eget valg. Ingen som holder kniv mot strupen din og ber deg glattbarbere deg

Lærte du ikke å lese på skolen? Jeg skriver at jeg ikke har full busk ;)

Det nytter ikke å ha et attrakivt ytre om personligheten er fæl, ei heller om personen er dum som et brød.

Jeg tviler sterkt på det du sier at de fleste på din jobb er attraktive. Her lyver du nok litt. ;)

Det eneste jeg blir triggered av, er hvor rett jeg har angående menn med lav utdannelse og hvorfor jeg skyr dem som pesten. Ikke noe oppegående og intelligente menn der.

Skrevet
46 minutter siden, brownbrown skrev:

ja de føler seg sikker tøff og annereldes som gjør det stikk motsatte ? det er ikke noe kroppshårhysteri, men de fleste unge menn liker det glattbarbert der. dette er hot topic på jobben min hvor vi er mange menn fra 17-50 år med over 100 medarbeidere.....tror kanskje det er 2 stykker som syns  hår på fitta er helt ok liksom og de er begge over 40.,,,,. resten, slik som meg vil helst ha det barbert der nede

Det er sikkert et hot topic blant dere. Dere sitter der og tøffer dere overfor hverandre og søker sammhold, og tro meg. Veldig mye av det dere mannfolk sier dere i mellom stemmer ikke.

Min erfaring er at mennen sitter og babler med for å skille seg ut, men så snart man har dem på tomannshånd så meningen/preferansene noe helt annet.

Som kvinne kun arbeidet innen mannsdominert yrke hele livet, så skal man høre mye før ørene faller av. Alt som blir sagt menn i mellom når det er 3 eller flere sammen, tar jeg med en gigantisk klype salt!

TS: Ha det slik du selv føler for Mannfolk bryr seg ikke så mye når alt kommer til alt. Så fremst du ikke har en regnskog da ;)

Anonymkode: 029cb...776

• Liker 3
Skrevet

Hva med å ha det slik du føler for og er komfortabel med? Ikke rak bort håret fordi du har lest på kvinneguiden at mannfolk liker det. Gudene vet hva daten din liker, men tipper han blir fornøyd uansett!

Anonymkode: 858c3...078

• Liker 1
Skrevet

TS- Har aldri hørt om en mann som har reist seg og gått når han oppdaget enten glattbarbert mus/hårete mus. Han er naken sammen med en kvinne, han er fornøyd! Drit i hva andre har som preferanse,, Vær slik du føler for og er komfortabel med. 

Anonymkode: 7d0c4...440

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, brownbrown skrev:

nei det er ikke en kjedelig plass. vi er nesten 150 stykk og menn i alle aldre og personeligheter. jeg er selv mann og snakke om fitte, hår, sex og andre damer er noe vi gjlr hver eneste dag. du mp nesten tåle og høre sannheten da fra en som selv er mann og snakker med mange menn hver eneste dag på jobb om slike ting. de fleste liker barbert rett og slett, det må du tåle , noen bryr seg ikke, men de er ikke mange, og et ekstremt lite antall liker med hår. de to siste pleier også å være i litt eldre alder og ikke bry seg så mye..... det har jeg erfart. jeg er mann selv så det vet jeg bedre enn deg:) 

det er forresten ikke digg og slikke en fitte med mye hår rundt. du skal få lov å være en tøff rebel som står imot trenden. for all del

Jeg står mer enn gjerne imot trenden. Barberer meg ikke nedentil. Og vil absolutt ikke ha sex med en mann som gjør det. Å bli slikket er skikkelig kjedelig, så greit å slippe det. Heldigvis mange menn som synes det er greit med hår. 

Anonymkode: 87a3a...1d3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fin oppsummering, tenkte å gjøre det samme men gadd ikke ta meg bryet med det.

Det var visst en her som snakket om neandertalere ...

Når det er sagt nekter jeg å tro det er like ikke blant alle håndtverkere, kjenner flere som virker å være skikkelige typer :)

Anonymkode: 4f302...a00

Skrevet
1 time siden, brownbrown skrev:

så man er umoden fordi man liker det glattbarbert ? forklar ? at du har jungel der nede skal du fint få lov til. men jeg tror det er flertallet av menn som ikke liker det enn som faktisk liker det

Umodne fordi glattbarberte underliv er en mote som begynte på 90 tallet (og tok av enda litt senere) . Mennene på jobben du beskriver å være i 50 årene er ikke oppvokst med shaving i samme grad. Det er en motesak de tydeligvis har hengt seg på og briefer med på jobb for å være innafor. 

Min erfaring med menn i denne aldersgruppen er at de trimmer og ønsker at dama er velfrisert. Har tilgode å møte noen som krever høna ribbet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...