AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 jeg er så sykt usikker på akkurat det her med sex på første date!! Alltid tenkt det er litt sykt tøs, men nå har jeg blitt bedt ut på øldate av en sykt kjekk mann! Virker utrolig snill, nesten for snill. Som jente over analyserer jeg så sykt alt. Er han sykt snill for å få seg noe? Han er dessutten for kjekk for meg, derfor føler jeg han kun er ute etter uforpliktende sex..Han tar initiativ til kontakt hvær dag, blir så sykt usikker hva han egentlig vil. Går gutter så sykt langt for å få seg noe? Med litt alkohol og at han er kjekk blir jeg nok overtalt til sex, men hvordan vite han ikke ghoster meg etter? Vi skal på date i morgen. Han er 26 jeg er 22 om det skulle ha en betydning Anonymkode: 54bb3...2b4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Jeg synes ikke noe av dette er sykt. Du får ha sex om du vil ha sex.....Du har ingen garanti for hva han gjør etterpå. Men på innlegget ditt så fremstår du som mye yngre enn 22, så utfra modenhetsnivå bør du kanskje vente. Anonymkode: 1f9dd...106 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Med en jente med dette språket og denne tankegangen ville jeg nok, som 26-åring, ikke hatt noe seriøst og latt det bli med sexen. Anonymkode: 70711...89f 4
Ananas. Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat her er jo svaret veldig enkelt: Vil du finne ut om han er interessert i deg, eller bare i sexen, så lar du være å ha sex på første date, og helst andre og tredje også. 3
Gjest Superbruker7 Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går gutter så sykt langt for å få seg noe? Anonymkode: 54bb3...2b4 Synes ikke det å invitere en dame på en øldate er å gå "sykt langt" for å få seg noe. Det er vel snarere det minste man kan slippe unna med. 4
Gjest Raindrops Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Noen menn kan gå veldig langt for å få seg noe, for enkelte er spillet en del av morroa. Umulig å si om han er en sånn type, men hvis du er veldig usikker så drikker du mindre og holder han litt på fysisk avstand til du føler deg mer sikker. Garantier har man aldri uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Du kan aldri vite om en mann ghoster deg eller ikke. Hvis du er tent på han og vil ha sex så lev i nuet og ha sex! Nyt og gjør det så deilig som mulig for deg selv og ikke tenk at du skal imponere han for da nyter du jo ikke like godt selv. Ghoster han deg så har du da forhåpentligvis hatt et godt ligg med en kjekk fyr ihvertfall! Og nei det er ikke tøs Anonymkode: 6047d...d8f 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg er så sykt usikker på akkurat det her med sex på første date!! Alltid tenkt det er litt sykt tøs, men nå har jeg blitt bedt ut på øldate av en sykt kjekk mann! Virker utrolig snill, nesten for snill. Som jente over analyserer jeg så sykt alt. Er han sykt snill for å få seg noe? Han er dessutten for kjekk for meg, derfor føler jeg han kun er ute etter uforpliktende sex..Han tar initiativ til kontakt hvær dag, blir så sykt usikker hva han egentlig vil. Går gutter så sykt langt for å få seg noe? Med litt alkohol og at han er kjekk blir jeg nok overtalt til sex, men hvordan vite han ikke ghoster meg etter? Vi skal på date i morgen. Han er 26 jeg er 22 om det skulle ha en betydning Anonymkode: 54bb3...2b4 Det blir en gjettekonkurranse om hva han ønsker. Spørsmålet er heller hva du ønsker i dag, men det skriver du lite om. Endret 6. februar 2017 av Wanda Maximoff
Gjest Overrasket Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Det er ingen automatikk i at sex på første stevnemøte utelukker at man kan inngå et forhold. Jeg er enig med de som sier at tidsrammen for når du har sex med noen ikke fører til noen garantier på noe måte. Gjør det som føles rett for deg.
Gjest O.G. Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 På 5.2.2017 den 15.14, AnonymBruker skrev: jeg er så sykt usikker på akkurat det her med sex på første date!! Alltid tenkt det er litt sykt tøs, men nå har jeg blitt bedt ut på øldate av en sykt kjekk mann! Virker utrolig snill, nesten for snill. Som jente over analyserer jeg så sykt alt. Er han sykt snill for å få seg noe? Han er dessutten for kjekk for meg, derfor føler jeg han kun er ute etter uforpliktende sex..Han tar initiativ til kontakt hvær dag, blir så sykt usikker hva han egentlig vil. Går gutter så sykt langt for å få seg noe? Med litt alkohol og at han er kjekk blir jeg nok overtalt til sex, men hvordan vite han ikke ghoster meg etter? Vi skal på date i morgen. Han er 26 jeg er 22 om det skulle ha en betydning Anonymkode: 54bb3...2b4 Hold igjen, blir bedre da.
jabx Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Gjør det du ønsker der og da. Hvis han blir borte etterpå så har du i det minste kost deg litt.
Okapi Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Forpliktende sex finnes ikke. Har du lyst har du lov, men har du ikke lyst gjør du sikkert lurt i å la være. Uansett tviler jeg sterkt på at det har noe å si for hvorvidt det blir noe mer.
Gjest supernova_87 Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 1 minutt siden, Okapi skrev: Forpliktende sex finnes ikke. Har du lyst har du lov, men har du ikke lyst gjør du sikkert lurt i å la være. Uansett tviler jeg sterkt på at det har noe å si for hvorvidt det blir noe mer. Det finnes noen tilfeller av forpliktende sex. (Uten prevensjon som ender med barn.) Til TS: Slutt å bruk "sykt" i annenhver setning hvis du vil bli tatt seriøst. Vi kan dessverre ikke vite hva han er ute etter. Som Okapi skriver: har du lyst har du lov. Hva vil du? Vil du ha et varig forhold er det beste å vente med sexen, vil du ha begge og om det blir mer eller ikke ikke er så viktig gå for sex, og vil du ha ONS så går du for det.
Okapi Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 3 minutter siden, Rainstorm skrev: Det finnes noen tilfeller av forpliktende sex. (Uten prevensjon som ender med barn.) Det er vel et definisjonsspørsmål. Implikasjonen er vel heller "forpliktet til å ha mer sex".
brownbrown Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 På 2/5/2017 den 15.14, AnonymBruker skrev: jeg er så sykt usikker på akkurat det her med sex på første date!! Alltid tenkt det er litt sykt tøs, men nå har jeg blitt bedt ut på øldate av en sykt kjekk mann! Virker utrolig snill, nesten for snill. Som jente over analyserer jeg så sykt alt. Er han sykt snill for å få seg noe? Han er dessutten for kjekk for meg, derfor føler jeg han kun er ute etter uforpliktende sex..Han tar initiativ til kontakt hvær dag, blir så sykt usikker hva han egentlig vil. Går gutter så sykt langt for å få seg noe? Med litt alkohol og at han er kjekk blir jeg nok overtalt til sex, men hvordan vite han ikke ghoster meg etter? Vi skal på date i morgen. Han er 26 jeg er 22 om det skulle ha en betydning Anonymkode: 54bb3...2b4 Jeg kan bekrefte at mange menn går veldig langt bare for å få seg noe. Har selv gjort det og kjenner mange som gjør det Du velger selv om du vil ha sex på første date. Om du har sex på første date er ikke akkurat det beste inntrykket man kan få av folk. Er man på date så er vell det litt mer seriøst? Men som sagt du velger selv. Men ikke klag senere når du fant ut at han kun ville ha sex og ikke mer Vist du holder litt igjen så kan det godt hende at han avslører seg. Om han faktisk var onteressert eller hadde baktanker 2
Sykkelkopp Skrevet 8. februar 2017 #16 Skrevet 8. februar 2017 Gjør noe annet enn alkohol på første date da. Møtes for øl er goto for sex. Vanlig tidsinvestering er da 30-90 minutter før man drar fra baren for uforpliktende titt på frimerkesamlingen.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 8. februar 2017 #17 Skrevet 8. februar 2017 Dette med å holde tilbake sex som et maktmiddel er bare tull. Det er ikke sånn at sannsynligheten for langvarig forhold øker i takt med hvor lenge man har venta på å ha sex. Det som dog hjelper er: *trommevirvel*: kommunikasjon. Yes. Ingen magiske triks eller maktspill. Om dere begynner å bli intime må du si at en one night stand er ikke noe for deg, så om det er hans agenda er det bedre dere stopper nå. Såklart kan han lyve, men isåfall sier det jo mye om han. Du har uansett vært ærlig og åpen innledningsvis og presisert hva din agenda her er.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #18 Skrevet 16. februar 2017 Håper ikke du brukte sykt på daten like mye som du skreiv her. Veldig greit å treffes uta. Trenger ikke å være med hjem Anonymkode: e3da7...0d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #19 Skrevet 17. februar 2017 På 6.2.2017 den 3.48, AnonymBruker skrev: Du kan aldri vite om en mann ghoster deg eller ikke. Hvis du er tent på han og vil ha sex så lev i nuet og ha sex! Nyt og gjør det så deilig som mulig for deg selv og ikke tenk at du skal imponere han for da nyter du jo ikke like godt selv. Ghoster han deg så har du da forhåpentligvis hatt et godt ligg med en kjekk fyr ihvertfall! Og nei det er ikke tøs Anonymkode: 6047d...d8f Får han sex på en av de første date kan han nok se på henne som litt løs på tråden...han får gratis sex uten følelser...fordi hun er som en forbruksvare, mens hun sitter igjen med en vond erfaring ,kjønnssykdom, og et knust hjerte.. Anonymkode: 43b14...c6f
Inwe Skrevet 17. februar 2017 #20 Skrevet 17. februar 2017 Hadde sex på første date, er samboere nå ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå