monja Skrevet 8. desember 2004 #1 Del Skrevet 8. desember 2004 Har du begynt kanskje? Eller er det på "tegnebrettet" enda? Foreløpig har jeg bare satt opp adventstake og adventstjerner, men så ser jeg at "alle" rundt meg har hengt opp julegardiner. Er ikke det tidlig da? Hvordan er det hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. desember 2004 #2 Del Skrevet 8. desember 2004 Har satt opp adventsstake og stjerne, og har en julestjerne på bordet. Har ikke julegardiner, men hvis jeg hadde hatt det hadde jeg hengt dem opp nå tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 8. desember 2004 #3 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har satt frem adventstaken og stjernen, julegardinene er hengt opp på kjøkkenet, og i går ble "snømennene" satt ut i potta jeg har med en tusja på trappa. Har en nisse stående i stua, men det er bare fordi jeg akkurat har kjøpt den, og ikke har pakket den vekk. Pynter vanligvis lille julaften, men i år blir det noen dager før, da vi skal ha "minijulaften" med stedatteren min 21. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 8. desember 2004 #4 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg pynter ikke til jul før til neste år... Er i innspurten på opp-pussing av leilighet, og bor nå temmelig kummerlig. Orker rett og slett ikke å pynte noe i år, jeg. Vi reiser jo bort julaften og nyttårsaften, og mellomdagene kommer vil til å male og legge fliser... Men til neste år blir det nok andre boller, med jul i egen , ny og fin leilighet. Alikevel venter jeg nok med det meste til lille julaften. Før det blir det bare en krans på døra, kanskje lys i en busk på terrassen. Og adventslys, da. Blir fort lei alt stæsjet jeg, og er ganske kjapp med å få ut juletreet noen dager etter nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. desember 2004 #5 Del Skrevet 8. desember 2004 Julepynten kommer frem lillejulaften og julaften-morgen. Nå som det er advent, er det adventsakene/pynten som er fremme, og den kom frem 1.søndag i advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. desember 2004 #6 Del Skrevet 8. desember 2004 Hjemme blir det ikke annen pynt enn julestjerne og utelys før lille julaften. Synes ikke om å pynte for tidlig. Her hos oss har vi allerede pyntet litt, siden vi reiser hjem for å feire jul vil vi gjerne oppleve en julepyntet leilighet vi også, men den dagen vi feirer her så venter vi også til lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 8. desember 2004 #7 Del Skrevet 8. desember 2004 Stjerna, adventsstaken, julegardiner og noen juleduker er på plass. Pynter litt her og der frem til jul, så tar vi treet på lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. desember 2004 #8 Del Skrevet 8. desember 2004 adventstake og stjerner er på plass (selvfølgelig) resten kommer lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 8. desember 2004 #9 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg satt frem adventspynten 1. søndag i advent. Søndagen som var kom julepynten frem. Nå på søndag skal pynte juletre. Så lar jeg pynten stå til 13. dag jul (etter gammel tradisjon). Jeg følger de tradisjonene jeg har vokst opp med, og setter pris på den tiden det er juleskjønt i hus. At noen kanskje synes det er for tidlig bryr meg mitt på leggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 8. desember 2004 #10 Del Skrevet 8. desember 2004 Jobber så mye rundt juletider så vist jeg skal nyte julepynten må jeg nesten pynte nå. Så her i huset ble det pynta til jul for ei uke siden. Juletreet venter jeg med til dagen for lille juleaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 8. desember 2004 #11 Del Skrevet 8. desember 2004 Pyntet igår jeg! Datteren min har bursdag 6 desember, så ingenting opp før den tid utenom adventstaken og stjerna i vinduet. Jeg er også vant til at det blir pyntet lille julaften, men synes det er koselig å pynte litt tidligere i desember. Men hos meg er pynten borte til nyttårsaften, nytt år og ingen jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 10. desember 2004 #12 Del Skrevet 10. desember 2004 Hittil har jeg foruten adventsstjerne og 7 armet lysestake hengt opp julegardiner og en snømann som lyser i kjøkkenvinduet. Resten kommer vel fram i løpet av helga tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 10. desember 2004 #13 Del Skrevet 10. desember 2004 Eg hang opp adventstjerne og satte opp adventstake til 1søndag i advent. I går pynta eg med et par nissa, røde juleduker og kjøpte masse fine julestjerner. Eg har veldig lite julepynt- ennå- første år som samboer. Syns det e koselig å pynte i god tid før jul- og eg kjem til å ta ned julepynten rett etter nyttår- for eg syns ikkje noke om å ha julepynten til langt ut i januar! Det e FØR jul det e fint med pynten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. desember 2004 #14 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har faktisk ikke begynt å pynte til jul, men skal gjøre det om en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille venn Skrevet 10. desember 2004 #15 Del Skrevet 10. desember 2004 I år er første jula med egen leilighet for sambo og meg, så har bare vært hos mine foreldre før nå. Da har vi hengt opp litt småtteri i begynnelsen av desember, og så en uke før jul har resten kommet opp. I år har vi pyntet en del allerede, synes ikke det gjør noe jeg:) Har lys inne i stua å litt pynt rundt omkring. Selv om leiligheten er liten skal vi se om vi får til å ha et lite juletre her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 10. desember 2004 #16 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg pynta i dag, med de 6 tingene jeg har Vi reiser vekk hver jul, så satt frem litt for å ha litt jul i leiligheten vår! Nå har vi ikke adventsstake (fordi jeg har enda til gode å finne en som er fin), så for å få stemningen så måtte det litt pynt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #17 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har pyntet endel ja; adventsstake og stjerne, julekrybba, pepperkakehus, pepperkakehjerter i vinduene og noen nisser. Har i tillegg hjemmesydde adventskalendre til barna hengende i stua, så her er ganske mye jul. Jeg synes det er godt å ta det litt etter hvert så det ikke blir slik stress rett før. Dessuten er det jo denne tiden som virkelig er koselig; forventningen før jul er nesten bedre enn selve julekvelden.. :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heline Skrevet 12. desember 2004 #18 Del Skrevet 12. desember 2004 Vi koser oss i hele desember med å ta frem litt julepynt etterhvert. Før vi fikk barn kom ikke julepynten frem før lillejulaften, men med en femåring i huset har førjulstida blitt annerledes. Kjempekos å ta med 5-åringen opp på loftet, og la henne velge hva vi skal ta med ned i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 12. desember 2004 #19 Del Skrevet 12. desember 2004 Foruten "advents-ting" har jeg hengt opp julegardiner. Tror jeg kommer til å pynte en del neste helg, og så kommer juletreet inn lille juleaften. Er enig med andre som sier her at det er så koselig å pynte litt før i desember. Hadde tenkt å starte tidligere i år, men det blir nok neste helg allikevel på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 14. desember 2004 #20 Del Skrevet 14. desember 2004 Enn så lenge bare advents-greiene, nen håper å få alt frem og ut av esker førstkommende helg - treet inkludert. Reiser til fjells 2. juledag, så da er det kos med litt jul hjemme før den tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå