Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg søker et studie til ønsket hvor jeg ligger akkurat på grensen for hva som var poenggrensen på inntaket i fjor. Jeg har 57,5 studiepoeng og mangler altså 2,5 studiepoeng for å få et ekstra poeng på snittet mitt. Hvor kan jeg skaffe meg dette innen 1.juli?? Jeg vil virkelig sikre meg, og det kan jeg på denne måten.. Ettersom studie vil innebære å både si opp fulltidsjobb, flytte lang og alt som følger med. På den korte tiden fra 20.juli til første skoledag. 

Jeg betaler en ok sum for å ta et fag som gir meg disse poengene.. Men har noen tips til hvor og hvordan jeg gjennomfører dette?? Vil helst ta et "lett lest" studium, uten matte eller økonomi. Noen erfaringer?? 

Takk på forhånd for all hjelp!! :)

Anonymkode: e3b3d...778

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biologi, fysikk, kjemi? 

Skrevet

gikk ikke fristen for privatistoppmelding ut for 4 dager siden?

Anonymkode: abada...e6e

• Liker 1
Skrevet

men for å svare på spørsmålet: hvis du velger et lesefag innen realfag får du både realfagspoeng samt at selve faget ikke er så vanskelig. Eks biologi, geofag

Anonymkode: abada...e6e

Skrevet

Nothing to do, fristen for privatisteksamen gikk ut 1.02 

Skrevet
7 timer siden, mjauritz skrev:

Nothing to do, fristen for privatisteksamen gikk ut 1.02 

TS sikter jo til studiepoeng, noe man altså får på høyere utdanning. 60 studiepoeng fra høgskole/universitet gir totalt 2 tilleggspoeng til poengsummen sin fra videregående, og TS mangler 2,5 studiepoeng for å få det siste poenget. 

Anonymkode: b9fb9...750

• Liker 1
Skrevet

TS.

STUDIEPOENG 57,5. Mangler 2,5 for å få 1poeng mer på SNITTET

Snittet mitt er 49,3

med 57,5 studiepoeng fra høyskole gir det snitt på 50,3

med oppnådde 60 studiepoeng fra høyskole studier gir det 2 poeng mer på snittet så snittet blir da 51,3

Anonymkode: e3b3d...778

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...