Gå til innhold

Vi har pause men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en har 'holdt på en stund', men vi har nå avtalt å ha en pause fra hverandre. Mye pga vi ønsker forskjellige ting. Jeg ønsker forhold, han gjør ikke.

Men nå sender han melding annen hver dag. Gjør han det for å holde meg på gress. Holde meg interessert?  Han som sier vi skal ha pause.. Jeg blir så frustrert 

Han sender ikke melding for å få sex, det vet jeg. 

Anonymkode: 81bea...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skriver han i meldingene da?

Anonymkode: 3ef00...d8d

Skrevet

Hva han har gjort på jobb osv. Helt vanlige ting..

Anonymkode: 81bea...da3

Skrevet

Ville ikke svart han.

Evt. skriv en tydelig melding om at du ikke syns dette er noe greit siden dere har pause. Han får ta alt eller ingenting. Enten vekker det mer interesse i han, eller så er han kanskje ikke interessert nok og da vet du hvert fall det. Da kan heller fokusere på å finne deg en ny en og som er ordentlig interessert i deg tilbake :) 

• Liker 6
Skrevet

Syns ikke det er noe som kan kalles pause i ett forhold ,er han keen på deg tar han ikke pause fra deg.

• Liker 4
Skrevet

Ja for å holde deg på gress og gi deg et lite stikk om at han mener du fortsatt skal holde deg til han ved å poppe opp i random meldinger. Han håper vel de kommer når du sitter å vurderer en annen gutt sånn så han får spolert det. Gutter som vil ha pose og sekk som dette er ikke noen å ta seriøst. Han vil ha pause men fortsatt holde deg på gress. Ergo han liker deg ikke godt nok til å drive på meg kun deg og vil knulle på andre, men liker ikke om du skulle gjort det. Slike menn er ikke sånn fordi de liker deg så godt så de ikke tåler tanken på at du er med andre men fordi de da føler at de har tapt ovenfor en annen mann og føler seg litt mindre mann av å ikke ha dama tvinna rundt fingeren lenger.  

Hadde jeg vært deg ville jeg slutta å svare han og funnet en ny og bedre kuk :)

Anonymkode: 30a61...408

• 2 uker senere...
Skrevet

Blir du helt kald ikke svarer blir det riktignok pause, men du risikerer å miste han. Han finner en annen.

pause er vel som å risikere dette.. 

Anonymkode: 1f487...662

Skrevet

Jeg hadde sagt "Enten så har vi pause, eller så har vi det ikke, og har vi pause så vil jeg ikke høre fra deg før den er over". Da gir du tydelig beskjed om at du ikke lar deg tulle med, samtidig som du bekytter deg selv mot den følelsesmessige påvirkningen fra ham.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Ananas. skrev:

Jeg hadde sagt "Enten så har vi pause, eller så har vi det ikke, og har vi pause så vil jeg ikke høre fra deg før den er over". Da gir du tydelig beskjed om at du ikke lar deg tulle med, samtidig som du bekytter deg selv mot den følelsesmessige påvirkningen fra ham.

Enig. Men du tar risken med at han ikke vil mer 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig. Men du tar risken med at han ikke vil mer 

Enig i det, men da tenker jeg også at han egentlig ikke vil mer uansett. Så man fremskynder noe uungåelig, ikke fremprovoserer noe som ellers ikke ville skjedd. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...