AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hallo. Anbefaler dere å forsikre en rasekatt? Evt. Hvilken er best ? Jeg har en britisk korthår jente på 6mnd. Anonymkode: 9ae7f...976
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 anbefaler å forsikre ALLE katter. agria er veldig mye brukt og de har direkteoppgjør med de fleste dyrleger. Anonymkode: 9dd77...354
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Ja, du bør forsikre katten. Skulle noe hende blir det fort mange penger å betale med en gang. Mange oppdrettere har også med i kjøpsavtalen at du skal forsikre katten din. Med rasekatt har du også muligheten for livsforsikring. Mine rasekatter har alltid vært forsikret i Agria. Dessverre har jeg måttet bruke forsikringen. De har direkteoppgjør, og er raske når ulykken er ute. Jeg måtte ha betalt veldig mye mer uten forsikringen. Anonymkode: b40b8...43a
vesthan Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Takk for svar! Da skal jeg lese litt om forsikringen hos Agria! Hva betaler dere i måneden?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Jeg har agria og takker gud hver eneste dag for at jeg tegnet denne for tre år siden. Betaler i underkant av 200kr pr. mnd. Min lille pus fikk påvist hjertesvikt i oktober og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten forsikring. Hun blir åtte i mai. Det går opp etter de blir syv tror jeg. Agria er også eneste som forsikrer etter fylte ti år. Anonymkode: 273e0...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå