Gå til innhold

1 eller 2 kattunger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg skal kjøpe meg rasekatt og vurdere om jeg skal skaffe meg 1 eller 2 kattunger samtidig. Hva er anbefalt? 

Er det riktig at jeg får mer kontakt med katten om jeg skaffer meg en? 

Anonymkode: 77b42...799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt to, gjerne søsken. De har utrolig mye glede av hverandre, og du vil få like god kontakt med katten(e) om du har en eller to.

• Liker 2
Skrevet

Er det en ting jeg har angret på når det gjelder katter, er at jeg ikke skaffet nummer to tidligere. 

De har så mye glede i hverandre. De sover sammen, leker sammen, vasker hverandre. Tidligere kunne jeg bare la katten være alene 2-3 netter, nå har de vært alene i opp til en uke og er lykkelige og harmoniske når jeg kommer hjem. (har selvfølgelig daglig tilsyn, og etter mange år med katt ser jeg forskjellen på en lykkelig katt som har hatt det bra, og en som kjeder seg/sturer). 

Dyrlegebesøk tar vi samlet. Mating og do er felles. Eneste som er styr er dobbelt så mye røyting, og dobbelt så mye mas om kos (luksusproblem). 

Skaff de samtidig - da er sannsynligheten ekstra stor for at de kommer godt overens. Dette er man aldri garantert når man får nummer to senere. 

Anonymkode: 1cea8...97f

Skrevet

To katter har så mye selskap i hverandre :) jeg har alltid tatt to søsken når jeg har hatt pus. De kan underholde hverandre og gi hverandre trygghet hvis noe er litt skummelt (transport og dyrlegebesøk blandt annet) :) 

Anonymkode: 4c5de...499

Skrevet

Om de er to har de alltid hverandre 😊

Skrevet

Burde de være samme kjønn eller en gutt og en jente? :) 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde de være samme kjønn eller en gutt og en jente? :) 

Det har ikke så stor betydning, så lenge du får dem kastrert tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...