Kevin Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Personaldirektør Evensen innkaller til almannamøte klokken 15. Da skal man gjennomgå nye rutiner etter at man fikk satt opp dusj på toalettene. Det at dusjen befinner seg like ved toalettene, betyr ikke at man kan kombinere disse to. En ting av gangen. Enten så dusjer man, eller så går man på toalettet. Ikke begge deler samtidig.
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Det er greit... Enkle beskjeder kan vi ta
Hunky Dory Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Det at dusjen befinner seg like ved toalettene' date=' betyr ikke at man kan kombinere disse to. En ting av gangen. Enten så dusjer man, eller så går man på toalettet.[/quote'] :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 Jeg vil samtidig få annonsere at Herr Kevins mye omtalte pilotprosjekt skal gjennomføres ved samme anledning.
Hunky Dory Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 I lys av den nye imformasjoen, fremmes det forslag om mulighet til å stemme over saksliste før eventuelle almannmøter.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #6 Skrevet 8. desember 2004 Nuvel. Veddemål mottas, imidlertid.
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Nuvel. Veddemål mottas, imidlertid. Må vi vedde i flere tråder??? har allerede gitt fra meg 2 meget blanke femmere...
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #9 Skrevet 8. desember 2004 Legg bort den sjømannsbruden, sa jeg, Frk Aline! :fy:
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #11 Skrevet 8. desember 2004 Legg bort den sjømannsbruden' date=' sa jeg, Frk Aline! :fy:[/quote'] .. den var vel forbeholdt Kewin
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #12 Skrevet 8. desember 2004 De vil dessverre få lite utbytte av å leke med den der, Frk Aline.
Hunky Dory Skrevet 8. desember 2004 #13 Skrevet 8. desember 2004 Nuvel. Veddemål mottas, imidlertid. Privat forslag fra representant Hunky Dory om mulighet til å stemme over saksliste har fått innstillingen "Nuvel". Hunky Dory innser at bakgrunnsmaterialet nok var i tynneste laget til å få medhold og godtar innstillingen. Hun legger også ved en formidabel nypusset 10 kroning, og vedder at Kevin klarer pilotprosjektet sitt.
Kevin Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2004 Hunky Dory innser at bakgrunnsmaterialet nok var i tynneste laget til å få medhold og godtar innstillingen. Øyh... synes du bakgrunnsmaterialet mitt var i tynneste laget....? :oops: Ja, ja... det skulle jo bare bedre mine sjanser for å få det til...
Hunky Dory Skrevet 9. desember 2004 #16 Skrevet 9. desember 2004 Øyh... synes du bakgrunnsmaterialet mitt var i tynneste laget....? :oops: Ja' date=' ja... det skulle jo bare bedre mine sjanser for å få det til... [/quote'] Si... Jeg veddet en tier...
Kevin Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #17 Skrevet 9. desember 2004 Ja, ja... den er ikke så tjukk, men den er kort.... Og den hjalp deg i veddemålet i allefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå