Gå til innhold

Hvordan kan det ha seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At alle menn gjør et eller annet  datingfasen som trekker ned verdien på kuken deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:

Anonymkode: 078fe...4ea

• Liker 2
Skrevet

forstår ikke helt hva du mener...

Skrevet
23 minutter siden, HappyWaffle skrev:

som feks?

En forventning om sex og man har knapt sett hverandre.

Gjest HappyWaffle
Skrevet
18 minutter siden, O.G. skrev:

å det trekker ned VERDIEN på penisen dems? :fnise:

Skrevet

Fordi de ikke liker deg, og snilleste måten å avslå deg på er å få deg til å ikke like dem

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Fordi de ikke liker deg, og snilleste måten å avslå deg på er å få deg til å ikke like dem

Ergo menn liker ikke damer? 

Anonymkode: 95c1d...66f

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ergo menn liker ikke damer? 

Anonymkode: 95c1d...66f

Ikke hvis de heter O.G :( 

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ikke hvis de heter O.G :( 

Så sjarmerende av deg @Sykkelkopp 🙄

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Listen skrev:

Så sjarmerende av deg @Sykkelkopp 🙄

Gjør mitt beste :) 

Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

jeg skjønner litt av poenget ditt, men du kunne omformulert deg litt bedre.....jeg er veldig gammeldags av meg. så jeg vil ikke ha sex på første date. jeg syns det er rart at man skal knulle første gang man treffer hverandre eller i begynnelsen når man blir kjent med hverandre. når man dater så er jo man åpen for en mulighet for at det skal bli seriøst og drive og ha sex med engang er ikke under min smak vertfall. folk som har sex på første date vil jeg legge under "billig" kategorien. da er det ikke seriøst nok for min del til å date. 

• Liker 1
Skrevet

Enda ett bittert innlegg mot menn fra fra deg. Ikke rart du er singel.

Anonymkode: 812e2...ecc

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, HappyWaffle skrev:

som feks?

Tja som for eksempel å skrive med 12 andre jenter, ytre dårlige moraler, være for nærgående,  for cocky, snakke dårlig om sin mor, overrumple meg med kyss eller beføling før han i det heøe tatt veit interessene og personligheten min,  finne ut han har tannråte eller dårlig hygiene... det er så mangt men regner med at ts sikter til dette med flere damer i datingfase eller kommentere andre jenters bilder eller svare kort og overlegent eller rushe sex så man føler at de ikke er seriøse i det hele tatt.  Alle disse er gjengangere. 

Anonymkode: b32b8...41c

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, O.G. skrev:

At alle menn gjør et eller annet  datingfasen som trekker ned verdien på kuken deres?

De skjønner tydeligvis at du kun er ute etter kuken da, og gjør det for å bli kvitt deg...

Nei ærlig talt, du får det du fortjener har jeg lyst til å si. Jeg har enda tilgode å møte en mann som forventer sex på første date. Jeg har bare møtt oppegående, høflige menn, som viser interesse for meg som person, selv om de også er tydelige på at de finner meg seksuelt attraktiv. Har ikke opplevd at noen har "klådd" før det er naturlig (i date-setting, litt annerledes ute på byen), og har heller aldri opplevd at noen har mistet interressen straks vi har hatt sex. Helt ærlig skjønner jeg ikke hvor dere finner disse mannfolka... Kanskje på tide å slutte å bruke Tinder? Siden de fleste vet at der er det mye sex det går på.

Anonymkode: 16caf...398

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De skjønner tydeligvis at du kun er ute etter kuken da, og gjør det for å bli kvitt deg...

Nei ærlig talt, du får det du fortjener har jeg lyst til å si. Jeg har enda tilgode å møte en mann som forventer sex på første date. Jeg har bare møtt oppegående, høflige menn, som viser interesse for meg som person, selv om de også er tydelige på at de finner meg seksuelt attraktiv. Har ikke opplevd at noen har "klådd" før det er naturlig (i date-setting, litt annerledes ute på byen), og har heller aldri opplevd at noen har mistet interressen straks vi har hatt sex. Helt ærlig skjønner jeg ikke hvor dere finner disse mannfolka... Kanskje på tide å slutte å bruke Tinder? Siden de fleste vet at der er det mye sex det går på.

Hvor står det at jeg bruker Tinder?

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt

ninuska_, adm

Skrevet
På 6.2.2017 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Kanskje på tide å slutte å bruke Tinder? Siden de fleste vet at der er det mye sex det går på.

Kremt vet ikke med deg og ditt tinder bruk men i min krets bruker folk tinder for å komme i kontakt med motsatt kjønn for å potensielt få seg kjæreste ikke bare et ligg. Tre av mine nærmeste venninder og kamerater har fått samboer og barn fra tinder og jeg er selv nylig forlovet med min første tinde date :)

Anonymkode: b32b8...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...