Kevin Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Artig ord egentlig... Pilot.... Prosjekt.... ja, ja. I kveld tror jeg at jeg skal ta frem min kjære sjømannsbrud, ha hendene bak ryggen, og forsøke å få den inn uten å hjelpe til med hendene. Det blir spennende å se om jeg får til dette med min krumming oppover... Veddemål tas i mot inne hos Personaldirektør Evensen.
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Setter en tier på at Kevin ikke kommer så langt som helt inn før det er "for sent"
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 .. er egentlig mer spent på hvordan han skal dokumentere for oss om vi evt. har vunnet jeg...
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 .. er egentlig mer spent på hvordan han skal dokumentere for oss om vi evt. har vunnet jeg... Hm... En liten bildeserie..?
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #10 Skrevet 8. desember 2004 Vi setter oddsen for at unge her Kevin vil klare å utføre dette stuntet til 1 til 789. Innsatser mottas frem til klokken 1437.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #11 Skrevet 8. desember 2004 Husj, tilbake på plass, frøken Tispe. :fy: Korrekte odds for Kevins stunt skal fastsettes etter strenge regler, og blir først offentliggjort etter at innsatsene er innbetalt. :fy:
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #12 Skrevet 8. desember 2004 Korrekte odds for Kevins stunt skal fastsettes etter strenge regler' date=' og blir først offentliggjort etter at innsatsene er innbetalt. :fy:[/quote'] Kan vi få kontonummer da . .. (og gjerne pinkode og andre ting vi trenger også)
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #13 Skrevet 8. desember 2004 Nå har jeg for lenge siden lagt inn e en tier i potten Evensen! Blir det noe odds her?!
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #14 Skrevet 8. desember 2004 Her aksepteres kun kontanter, Frk Bille. Rene, hvite og pene, helst med en anelse Sommerduft.
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #16 Skrevet 8. desember 2004 Slenger på to blanke femmere... helper det???
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #18 Skrevet 8. desember 2004 Er den ren eller har De plukket den opp fra søpla, Frk. Suzy?
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #19 Skrevet 8. desember 2004 Og De, Frk. Bille? Har de tråkket på pengene Deres?
LilleBille Skrevet 8. desember 2004 #20 Skrevet 8. desember 2004 De var blanke og polerte når jeg ga dem fra meg .. at mottaker .. ikke har helt rene fingere er jo ikke akkurat min feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå