AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Menn har sitt eget forum som diskuterer barn og familie: http://maskulinist.no/?page_id=31 Anonymkode: fa5e6...4b3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn har sitt eget forum som diskuterer barn og familie: http://maskulinist.no/?page_id=31 Anonymkode: fa5e6...4b3 Oops..barn skulle det stå (ikke bran!) Anonymkode: fa5e6...4b3
jabx Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Det der er en blogg, og det er ingen diskusjon men et blogginnlegg. Det er heller ikke "menn" som har skrevet det, men en mann. Hva er poenget med denne tråden? Hadde du noe konkret du ønsket å ta opp? 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 6 minutter siden, jabx skrev: Det der er en blogg, og det er ingen diskusjon men et blogginnlegg. Det er heller ikke "menn" som har skrevet det, men en mann. Hva er poenget med denne tråden? Hadde du noe konkret du ønsket å ta opp? Ønsket å vise i kvinneforumet at menn ser ut til å forstå verdien av å bruke ord og kommunisere? Jeg synes det var oppsiktsvekkende og ble svært overrasket, så måtte dele det. Men hvis det ikke er oppsiktsvekkende så får tråden bare dø ut og svinne hen. Anonymkode: fa5e6...4b3
Amarone Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsket å vise i kvinneforumet at menn ser ut til å forstå verdien av å bruke ord og kommunisere? Jeg synes det var oppsiktsvekkende og ble svært overrasket, så måtte dele det. Men hvis det ikke er oppsiktsvekkende så får tråden bare dø ut og svinne hen. Anonymkode: fa5e6...4b3 Det er vel ikke oppsiktsvekkende at menn kan bruke ord og kommunisere? I så fall hadde vel verden vært i steinalderen fortsatt: 7
jabx Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsket å vise i kvinneforumet at menn ser ut til å forstå verdien av å bruke ord og kommunisere? Jeg synes det var oppsiktsvekkende og ble svært overrasket, så måtte dele det. Anonymkode: fa5e6...4b3 Akkurat, så du har ikke fått med deg alle de verdensberømte mannlige forfatterne som nettopp er berømte for sin bruk av ord? 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Det er vel noe av det minst oppsiktsvekkende jeg har sett i hele dag. Anonymkode: 9ec48...ada 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå