AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hva er greia med klengete menn? De som klenger seg opp til deg på første date? Som vil kose og kysse som om man har vært et par ei god stund... Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt. Jeg synes det ødelegger så hvis man ikke lar det bygge seg opp litt spenning. Kan fort få fnatt av at ting går så fort. En som egentlig er den gentelmannen, orker jeg ikke på grunn av at han er så klengete i begynnelsen. Hva greia? Anonymkode: 923eb...b83 3
Bergtatt Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Behov for nærhet. Ser det blant menn og kvinner. Tror at dem med stort behov for nærhet lettere kan bli klengete. Men ser jo også at andre faktorer spiller inn, som usikkerhet, tiltrekningskraft, bekreftelse, dårlig evne til å lese situasjonen osv. 4
Sykkelkopp Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Ja, menn har lite fysisk kontakt i hverdagen med mindre de har dame, men alle har behov for det 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med klengete menn? De som klenger seg opp til deg på første date? Som vil kose og kysse som om man har vært et par ei god stund... Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt. Jeg synes det ødelegger så hvis man ikke lar det bygge seg opp litt spenning. Kan fort få fnatt av at ting går så fort. En som egentlig er den gentelmannen, orker jeg ikke på grunn av at han er så klengete i begynnelsen. Hva greia? Anonymkode: 923eb...b83 Jeg synes det er greit at man er kosete når man først har etablert en god kontakt, altså etter at man har hatt noen dater, og har hatt sex. Jeg er en mann som er veldig glad i å ta på damen,og kose med henne,stryke henne og slikt. Men kan godt forstå at du er oppgitt hvis han er sånn på første date. Han er nok bare litt ukalibrert med dating. Han vet at han må ta på dama for å komme noe sted med henne,men går tydeligvis fortere frem enn det du er komfortabel med. Du får vise med kroppspråk at du ikke er komfortabel når han egger seg innpå deg da. Anonymkode: 29937...5ae
Gjest Minesveiper Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 (endret) Man liker nærheten. Jeg er med på at det kan bli for mye med kyss klapp og klem på første date, men for min del skapes det mye spenning ved lett berøring for eksempel. Hvis damen ikke responderer på det og ikke gir moe tilbake så blir det ganske dødt for min del. Jeg har droppet damer fordi de er for trege. De passer bedre med menn som er like trege. Endret 5. februar 2017 av Minesveiper
Gjest Superbruker7 Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 De vil ligge med deg fortest mulig. Du får trøste deg med at de blir betraktelig mindre "klengete" etter de har fått ligget med deg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Hvilket land er han fra? Det kan være at han rett og slett ikke har forstått de norske kodene. Anonymkode: 8d1d6...faa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 2 timer siden, Bergtatt skrev: Behov for nærhet. Ser det blant menn og kvinner. Tror at dem med stort behov for nærhet lettere kan bli klengete. Men ser jo også at andre faktorer spiller inn, som usikkerhet, tiltrekningskraft, bekreftelse, dårlig evne til å lese situasjonen osv. Ja, det forstår jeg. Jeg har også behov for mye fysisk kontakt, men jeg klenger meg ikke innpå daten første kvelden fordi om. ts Anonymkode: 923eb...b83
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er greit at man er kosete når man først har etablert en god kontakt, altså etter at man har hatt noen dater, og har hatt sex. Jeg er en mann som er veldig glad i å ta på damen,og kose med henne,stryke henne og slikt. Men kan godt forstå at du er oppgitt hvis han er sånn på første date. Han er nok bare litt ukalibrert med dating. Han vet at han må ta på dama for å komme noe sted med henne,men går tydeligvis fortere frem enn det du er komfortabel med. Du får vise med kroppspråk at du ikke er komfortabel når han egger seg innpå deg da. Anonymkode: 29937...5ae Ja, akkurat sånn jeg og tenker. Det må gå LITT tid før man blir komfortable med hverandre. Ja, jeg kan jo det, men føler meg så bitchy hvis jeg gjør det. Jeg er jo interessert, kunne bare ønske han tok det litt roligere.ts Anonymkode: 923eb...b83
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, Minesveiper skrev: Man liker nærheten. Jeg er med på at det kan bli for mye med kyss klapp og klem på første date, men for min del skapes det mye spenning ved lett berøring for eksempel. Hvis hun ikke responderer på det og ikke gir moe tilbake så blir det ganske dødt for min del. Jeg har droppet damer fordi de er for trege. De passer bedre med menn som er like trege. Men så er jeg ikke treg heller, jeg tenker bare at vi kunne godt hatt en date uten for mye fysisk kontakt. Litt stryking er greit, men ikke kyssing, massering, og veldig spooning sånn at han legger seg oppå meg, hvis du forstår hva jeg mener? Misforstå meg rett, jeg elsker å kose, men man har jo litt intimgrense i begynnelsen. Jeg kjenner han jo ikke. ts Anonymkode: 923eb...b83
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket land er han fra? Det kan være at han rett og slett ikke har forstått de norske kodene. Anonymkode: 8d1d6...faa Han er norsk.ts Anonymkode: 923eb...b83 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 29 minutter siden, Superbruker7 skrev: De vil ligge med deg fortest mulig. Du får trøste deg med at de blir betraktelig mindre "klengete" etter de har fått ligget med deg. Ja, mistenker og det. Han var veldig på at jeg skulle sove hos han og. ts Anonymkode: 923eb...b83 1
Gjest Minesveiper Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men så er jeg ikke treg heller, jeg tenker bare at vi kunne godt hatt en date uten for mye fysisk kontakt. Litt stryking er greit, men ikke kyssing, massering, og veldig spooning sånn at han legger seg oppå meg, hvis du forstår hva jeg mener? Misforstå meg rett, jeg elsker å kose, men man har jo litt intimgrense i begynnelsen. Jeg kjenner han jo ikke. ts Anonymkode: 923eb...b83 Jada, jeg er med på at det er for mye i begynnelsen. Noen er bare mer fysiske av seg og man uttrykker at en liker den andre gjennom nærkontakt. Når damen trekker seg unna eller virker helt uinteressert i nærkontakten tenker man at hun ikke er interessert. Jeg er som ab over og hvis jeg liker damen og er trygg på henne har jeg lyst til å kose, stryke osv. Jeg liker flørten og spenningen som kommer når man tar litt på hverandre her og der Hvis du liker han mannen kan du godt si til han at du vil ta det i et roligere tempo. Du kan si at du er nyskjerrig på han, men at du trenger litt mer tid før du får lyst til å kose og slikt. Det er helt fair, og med mindre han er helt tulling så moderer han seg. Endret 5. februar 2017 av Minesveiper
Gjest Jonasmann Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 (endret) Det er vel en som ikke forstår at det ikke er greit. De fleste (som ikke har hatt fysisk kontakt på en stund) har gjerne lyst å gjøre det selv på første date om en liker dama, men det er ikke nødvendigvis sosialt akseptert. Endret 5. februar 2017 av Jonasmann
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 På 5.2.2017 den 14.48, AnonymBruker skrev: Hvilket land er han fra? Det kan være at han rett og slett ikke har forstått de norske kodene. Anonymkode: 8d1d6...faa Og hvilket land er du fra? Idiotland? Anonymkode: 342c6...bdc 1
LadyL Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 Skjedde med meg óg her hin dagen. Første date og ham ville ligge ved siden av meg på sofaen. Ville både stryke og kysse. Har aldri opplevd lignende, så det ble en helt ny situasjon for meg. Jeg er egentlig ganske treg og usikker, og det sitter langt inne å ta det første steget. Vet at det er 1,5 år siden det ble slutt med eksen hans, og han har sagt at han er veldig kosete, så jeg tenker det er en blanding mellom ønske om nærkontakt og at han er veldig kosete. Han ønsker også å overnatte på neste date, men det blir ikke noe sex da jeg må bli bedre kjent for jeg skal ha noe glede av sex. Har ikke sex bare for å dekke hans behov liksom. Enig med deg i at en litt roligere førstedate er å foretrekke, så kan kyssing komme på andre eller tredje date 😊
Okapi Skrevet 6. februar 2017 #17 Skrevet 6. februar 2017 Jeg synes ærlig talt det er litt ålreit å slippe "spenning", som trådstarter kaller det. Fysisk kontakt er en fin isbryter.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #18 Skrevet 6. februar 2017 Orker jeg ikke. Finnes ikke noe mer avtennende enn en klengete masete mann. Ufattelig mange av de. Anonymkode: 5a8cc...611
avida30 Skrevet 6. februar 2017 #19 Skrevet 6. februar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med klengete menn? De som klenger seg opp til deg på første date? Som vil kose og kysse som om man har vært et par ei god stund... Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt. Jeg synes det ødelegger så hvis man ikke lar det bygge seg opp litt spenning. Kan fort få fnatt av at ting går så fort. En som egentlig er den gentelmannen, orker jeg ikke på grunn av at han er så klengete i begynnelsen. Hva greia? Anonymkode: 923eb...b83 En gentleman klår ikke i begynnelsen. Greia er at de som gjør det ikke respekterer kvinnen som en person men ser på hun som en av motsatt kjønn de kan få noe seksuelt ut fra. De tror de har henne på gli fordi hun er gentlewoman og snakker høflig med de. Så gjør de støtet og mange tar ikke engang hintet når man trekker seg vekk. Enkelte gjør det ekstremt ubehagelig, og for min del ødelegger det hele inntrykket av mannen om han viser seg å være sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 2 timer siden, avida30 skrev: En gentleman klår ikke i begynnelsen. Utfordringen er å tankelese hvor lenge kvinnen mener begynnelsen varer. Lett å bli droppet fordi man er for lite fysisk. Anonymkode: 1d7ef...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå