AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hei hei! Som overskriften sir skal jeg altså på min første date ever! Jeg har vært i forhold siden jag var 18 år (er nå 35), og nå har en ny flørt (som jeg såvidt kjenner) bedt meg med på fjelltur/kveldstur på ca 2 timer.. Så i den sammenhengen har jeg en del jeg lurer på.. Hva kan jeg forvente? Hva forventer han? Iom at jeg aldri har vært på date, og sist jeg var singel og "kunne" flørte var i tenårene, så er jeg litt redd for å fremstå som en fnisete fjortis Noen tips, eller erfaringer? Tar imot ALT jeg kan få!! Anonymkode: c2b15...c7a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Så koselig Det dere begge kan forvente er å prate sammen og bli kjent for å se om dere er en match. Det er egentlig det første date hovedsaklig går ut på. Du klarer deg nok bra Bare snakk sammen mens dere går. Still spørsmål og fortell om deg selv Jeg er veldig glad i å ta en tur første møte. Det blir liksom litt lettere å prate da i forhold til hvis man for eksempel sitter ovenfor hverandre ved et bord. Men bare for å passe litt på. Er det et tursted hvor det pleier å være en del folk? Anonymkode: 9ab49...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Ja d er vanlig tursted, så er ikke så veldig bekymret for noe "tull"... (selv om tanken har streifet meg iom at vi skal være alene i skogen på kveldstid).. TS Anonymkode: c2b15...c7a
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Han vil vel bare bli mer kjent. Valgte sikkert tur for at blir det mer naturlig og lettere å snakke sammen enn å sitte på en restaurant. Der blir stillheten mer pinlig. Kos dere på tur.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Så kjekt! Er det i dag? Ville bare vært meg selv, og hvis det blir pinlige pauser, så kan du late som du nyter turen Stnes det høres ut som en perfekt date. Men hvis du ikke kjenner han så godt, skal dere gå på asfaltert og opplyst vei, som mange går på om kvelden? Eller på en øde skogssti/fjellsti med hodelykter osv, hvor det er lite folk om kvelden? Og er det veldig sent? De tingene hadde jeg vært litt usikker på, hvis det var en person jeg knapt hadde møtt Anonymkode: 4fb56...0ef
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Dagen er på onsdagskvelden etter det er blitt mørkt.. Turstien er i fjellet og tenker at det er behov for hodelykt, men sikkert en del andre folk også som går samme tursti...tror jeg.. Bør jeg være bekymret? Dette er en godt voksen mann, type friluftsmenneske, som jeg har chattet masse med og møtt ved et par små anledninger.. Han virker veldig grei.. TS Anonymkode: c2b15...c7a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Tror ikke jeg hadde vært så veldig bekymret, hvis du har møtt han flere ganger Hvis han i tillegg er godt voksen, tenker jeg også at han kan være lei av vanlig ordinær dating (om han har datet mye før da) eller kanskje han er uerfaren med dating han også? Kanskje synes han det er greiest å gå i mørket, så han slipper å møte masse kjentfolk hvis det er i område han pleier å gå mye eller bor (tenker på at det skal være etter at det er mørkt). Dere får jo kanskje ikke samme inntrykk av hverandre, hvis dere skal gå i mørket. Men ellers synes jeg en turdate er midt i blinken, men kanskje på dagtid, eller et litt mer belyst sted. Eneste jeg tenker på er at der hvor jeg bor (rett utenfor Bergen) har vi en tursti som MANGE går på hele dagen og ettermiddagen. Noen går om kvelden, med hodelykter, men det er få. Har gjort det noen ganger med venner, og da har vi ofte vært de eneste. Anonymkode: 4fb56...0ef
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Ikke forvent noen verdens ting men håp på en hyggelig kveld og en gentlemangentlemann. Det minste en faktisk kan forvente, om noe, er at mannen oppfører seg bra og respektfullt. Masse lykke til! Anonymkode: 59486...298
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Du kan forvente å bli solgt. Han tar deg med ut i skogen hvor han har avtalt å møte sine rike forretningsforbindelser fra midt-østen. Et tips er å ta med deg det du trenger for et liv i slaveri. En god bok og litt undertøyskift for eksempel Anonymkode: 0ed77...eb5 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan forvente å bli solgt. Han tar deg med ut i skogen hvor han har avtalt å møte sine rike forretningsforbindelser fra midt-østen. Et tips er å ta med deg det du trenger for et liv i slaveri. En god bok og litt undertøyskift for eksempel Anonymkode: 0ed77...eb5 Hehe! Såpass! 😂 Anonymkode: c2b15...c7a
Tiara07 Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Hva menes med godt voksen? Hvis han er en mann som er 40 pluss, samt har barn osv, er han rimelig trygg. Hvis det er ein godt voksen einstøing, uten erfaring med forhold eller barn, hadde jeg vært litt skeptisk
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 32 minutter siden, Tiara07 skrev: Hva menes med godt voksen? Hvis han er en mann som er 40 pluss, samt har barn osv, er han rimelig trygg. Hvis det er ein godt voksen einstøing, uten erfaring med forhold eller barn, hadde jeg vært litt skeptisk Han er 40 + og har barn fra tidligere forhold Så satser på det går bra og blir koselig! TS Anonymkode: c2b15...c7a
Tiara07 Skrevet 6. februar 2017 #13 Skrevet 6. februar 2017 Lykke til! 😀 Synes det er den beste dateforslaget jeg har hørt på lenge! Sikkert fordi jeg selv elsker å gå i skogen (men jeg er ikke singel, så dater ikke da 😉) Men km foreslå det til andre jeg kjenner. Gi en oppdatering da! 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #14 Skrevet 13. februar 2017 Tenkte å komme med en oppdatering jeg! Jeg dro på date, og det var kjempekoselig!! Vi gikk i skogen/fjellet i mørknet, men Det var nesten fullmåne slik at d ikke var behov for hodelykt. Det var kjempekaldt, men han hadde tatt med ved slik at vi kunne lage bål. Vi grillet pølser, snakket om alt og ingenting, og like før vi skulle gå tilbake ga han meg en stor klem og kysset meg(!!) Når vi kom ned, ville han prate mer, og siden det var så kaldt kjørte vi en liten tur.. stoppet på et busstopp og kysset litt til... Hæsjtægg fjortis!! (men Gud hvor arti!!) I etterkant har vi hatt mye kontakt på mld/snap, og han ønsker å møte meg igjen(!) Mulig det blir et møte med han ikveld... Men hvor lenge er det vanlig å vente med sex..? Jeg er redd for å ha det for tidlig, slik at han mister interessen eller respekten, samtidig som jeg har veeeldig lyst på sex med han selv(!!) 🙈🙈 TS Anonymkode: c2b15...c7a 1
Gjest Overrasket Skrevet 13. februar 2017 #15 Skrevet 13. februar 2017 På 2/5/2017 den 11.30, AnonymBruker skrev: Hei hei! nå har en ny flørt (som jeg såvidt kjenner) Anonymkode: c2b15...c7a 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ga han meg en stor klem og kysset meg(!!) og kysset litt til... Hæsjtægg fjortis!! (men Gud hvor arti!!) jeg har veeeldig lyst på sex med han 🙈🙈 TS Anonymkode: c2b15...c7a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #16 Skrevet 13. februar 2017 Så kjekt å høre! Høres ut som han er en erfaren friluftsmann, som attpåtil er romantisk Skjønner godt du blir betatt da, og hvis det er lett å snakke med ham, så er det enda bedre. Når det gjelder sex, er jo dette alltid vanskelig. Men dere er godt voksne mennesker, og jeg tenker at når må dere selv kjenne på. Likevel, ville jeg for min egen del, at det skulle skjedd under ordentlige forhold. Hjemme hos en av dere, og uten at den som er på besøk må hjem etterpå. Selvsagt ikke alltid lett når man har barn på begge sider, men jeg selv ville foretrukket å f.eks. invitere han hjem, lage noe mat, litt vin og så ta det derfra (eller hos han). Ville også sørget for å få frem at du ønsker å gå videre, og at du overhodet ikke er ute etter kun sex. Ble det noe møte i kveld forresten? Anonymkode: 4fb56...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå