AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Vil bake noe sig med sjokoladesmak. Har egg, sukker, mel, osv, men ikke mixmaster, kun blender med enkelvisp. Noen kake ellee lignende jeg kan lage? Anonymkode: c786d...3d7
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Sjokolademuffins Brownie Kvikklunsjkake Sjoko-pannekaker Det går greit uten mixmaster. Hvis du har en håndvisp og tid, så kan du kjøre skikkelig "old style", og piske/blande for hånd.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Nam. Har du en god oppskrift på sjoko-pannekaker? Anonymkode: c786d...3d7
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Jeg lager mine på slump-vis, men her er ei oppskrift som er ganske lik: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladepannekaker (Jeg har i tre spiseskjeer med kakao, litt mindre mel (ca. 4 dl), fire hele egg og to eggeplommer, samt ei teskje med vaniljesukker. Erstatter også melka med kulturmelk e.l. hvis jeg har det tilgjengelig)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Ville gått for sjokoladekake. Anonymkode: ec2e3...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå