Gjest Onbothsides Skrevet 5. februar 2017 #1 Del Skrevet 5. februar 2017 Syns vi skal prøve å vise en bedre side av oss selv, det er mye stygt som sies om bloggerne - vi har alle ulike meninger og det er mest negativt å lese her. Når det begynner å bli skrevet stygge ting om utseendet til folk har det fått for langt, er vi ikke bedre? Jeg selv har mest negative ting å si om et par bloggere også, men jeg kan jo selvsagt fokusere på noe positivt også. Jeg kan begynne! Isabel, du har nydelige øyne, du blottlegger ikke kroppen din og fremstår ikke som "ludrete". Du har mange innlegg, og blir sikkert en bedre blogger når du får et bedre og ikke-plastisk innhold i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 5. februar 2017 #2 Del Skrevet 5. februar 2017 Lykke til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Droppa det Endret 5. februar 2017 av ricecrispies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. februar 2017 #4 Del Skrevet 5. februar 2017 Finner ikke noe positivt å si om disse bloggerne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 5. februar 2017 #5 Del Skrevet 5. februar 2017 Kommer ikke på noe selv om jeg prøver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 5. februar 2017 #6 Del Skrevet 5. februar 2017 Er det rart barn og unge mobber... Ser hvor de får det fra! Jeg er mest negativ til bloggen mammatilmichelle, men det positive ved vedkommende er at jeg syns hun virker som en veldig flink mor til sine barn. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 5. februar 2017 #7 Del Skrevet 5. februar 2017 Sorry, har ikke så stor respekt for blogging som fulltidsyrke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. februar 2017 #8 Del Skrevet 5. februar 2017 Sophie Elise - ofte overraskende, aldri kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 5. februar 2017 #9 Del Skrevet 5. februar 2017 Ja hvis man ikke klarer å si noe positivt om mennesker som ikke er kriminelle så sliter man. Og ja, kan vel sette penger på at mange her oppdrar mobbere. Sophie Elise: likte faktisk den sangen hun kom med, et eller annet med Lion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. februar 2017 #10 Del Skrevet 5. februar 2017 4 minutter siden, Onbothsides skrev: Ja hvis man ikke klarer å si noe positivt om mennesker som ikke er kriminelle så sliter man. Og ja, kan vel sette penger på at mange her oppdrar mobbere. Sophie Elise: likte faktisk den sangen hun kom med, et eller annet med Lion. Sorry, men hvis du mener at kriminelle ikke har positive sider, så motsier du deg selv 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 5. februar 2017 #11 Del Skrevet 5. februar 2017 Haha, du hovedinnlegger passer jo på å slenge med noe negativt i siste avsnitt som demper det positive😛 -VP er ikke så opptatt av å se perfekt ut på bilder. Virker flink til å lage mat. -SE var smart som kjøpte seg leilighet med en gang hun flyttet til Oslo, virker flink med penger. -AB virker engasjert i barna sine hobbyer og lager estetisk pent bakverk. -AR er flink til å holde det ryddig og virker også fornuftig med penger. -Frua virker flink til å prøve å holde på kjærligheten og hverdagsromantikken. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 5. februar 2017 #12 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Hmmmm. Jeg kjenner ikke disse menneskene bak bloggen, men antar at de har gode og dårlige egenskaper som de fleste av oss. Bloggere som yrkesutøvere som lever av blogging derimot har jeg lite til overs for. Men jeg kjenner dem ikke privat. Endret 5. februar 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. februar 2017 #13 Del Skrevet 5. februar 2017 At bloggen har innbydende, klare bilder er viktig. CBE og LK ligger som eneren av bloggere jeg er mest kritisk til. ARs fungerer også bra. Enig med Monsterspel, VP er ikke så opptatt av å se ut ut som et glansbilde hele tiden. Uansett er det god underholdning å skumme gjennom blogger, selv om man ikke er så begeistret for dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 5. februar 2017 #14 Del Skrevet 5. februar 2017 18 minutter siden, Miranda16 skrev: Sorry, men hvis du mener at kriminelle ikke har positive sider, så motsier du deg selv Poenget var at det burde være lettere å si noe om en "uskyldig" blogger i allefall. Hadde jeg skrevet at man må kunne si noe positivt om alle så hadde noen ropt at man ikke kan si noe positivt om mordere, voldsmenn osv😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 5. februar 2017 #15 Del Skrevet 5. februar 2017 15 minutter siden, monstergospel skrev: Haha, du hovedinnlegger passer jo på å slenge med noe negativt i siste avsnitt som demper det positive😛 Det skulle være positivt det siste også😉 Hun har jo droppa dette operasjonspratet så da kan hun skriveom andre ting. Kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 5. februar 2017 #16 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Mest positivt med VP: Tragedie/drama/komedie = Jævlig god underholdning. Endret 5. februar 2017 av Chloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elovine Skrevet 5. februar 2017 #17 Del Skrevet 5. februar 2017 Syntes det er bra at bloggeren er imot palm olje og får det frem i fokus, men om bloggeren bruker sminke som ikke er testet på dyr er jeg gruelig usikker på assa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 5. februar 2017 #18 Del Skrevet 5. februar 2017 3 timer siden, Miranda16 skrev: Sorry, men hvis du mener at kriminelle ikke har positive sider, så motsier du deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 5. februar 2017 #19 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg er skikkelig møkk lei Anne Brit Davidsen og hennes provoserende utspill både på blogg og Facebook, nå sist om hvordan hun syns det er gøy og underholdende at hennes mindreårige tredjepersoner ertes fordi foreldre ikke liker Anne Brit. Så da skal jeg prøve å skrive noe positivt om henne: Hun er flink til å bake! Mer av det på bloggen takk, MYE mer!! Viser forøvrig til denne: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064366-den-positive-fotballfruetråden/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superbruker7 Skrevet 5. februar 2017 #20 Del Skrevet 5. februar 2017 De tjener penger på andres idioti helt lovlig. Det er noe jeg kan respektere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg