Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Fjerne tisselukt i sofa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 barna fra 7 til 14 år. 

Faren bodde 8 min med bil fra barna i noe år og hadde max 6 netter pr år med mass fra barna.Husker ikke barnas bursdag og sendte sjelden gratulasjoner til barna. 

November flyttet han 2 timers biltur fra barna og siden  ikke hatt noe kontakt med barna siden. 

Idag sa barna at pappa sendte ikke en hilsen til dem og største man virket irritert på faren og 2 små virket litt triste.Jeg oppfordrer barna kontakt ham men barna ville ikke, barna syntes det ville bli litt rart. 

Gjennom sosial medie viste jeg at han er på en 10 ukers ferie i utlandet. 

Bør jeg fortelle barna at han er på ferie. Synes det er hans jobb å fortelle barna om hans fravær med barna. 

(Personlig er jeg drittlei av fyren)

Er det bedre å kutte ut en far enn å har en uansvarlig far? 

Må jeg knele ham for hver eneste smule av oppmerksomheten fra ham til barna? 

Har så vondt av barna som har en sånn far. 

Hva vil dere gjøre hvis deres bf ikke bryr seg om barna? 

Hvordan føler dere som barna som har en far som ikke bryr seg? 

Ts 

Skrevet

Hei, fikk besøk av 8 åring som tisse på min helt ny sofa. Det stinker forferdelig. Har prøvd å sprayt inn med såper uten noe god resultat og fikk enda mere flekker på. 

Har noen gode tips her? 

Takknemlig for tipsene 

Føles må bytte ut sofaen :(

Skrevet

Eddik er et must for å fjerne urin. Bland eddik og vann, du skal kjenne eddiklukta godt. Ta en klut og "press" den over flekken, bruk en håndkle og trykk det ned for å tørke eddikblandingen. Gjenta til lukta er borte.
Vet ikke om det vil ha så god effekt nå siden du først har brukt såpe. Ville prøvd å væte flekken med rent vann og trykket med et håndkle for å fjerne mest mulig av såpevannet før du prøver med eddik. Såpa må bort! Eddik er også et vidundermiddel ved oppkast.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, vian skrev:

3 barna fra 7 til 14 år. 

Faren bodde 8 min med bil fra barna i noe år og hadde max 6 netter pr år med mass fra barna.Husker ikke barnas bursdag og sendte sjelden gratulasjoner til barna. 

November flyttet han 2 timers biltur fra barna og siden  ikke hatt noe kontakt med barna siden. 

Idag sa barna at pappa sendte ikke en hilsen til dem og største man virket irritert på faren og 2 små virket litt triste.Jeg oppfordrer barna kontakt ham men barna ville ikke, barna syntes det ville bli litt rart. 

Gjennom sosial medie viste jeg at han er på en 10 ukers ferie i utlandet. 

Bør jeg fortelle barna at han er på ferie. Synes det er hans jobb å fortelle barna om hans fravær med barna. 

(Personlig er jeg drittlei av fyren)

Er det bedre å kutte ut en far enn å har en uansvarlig far? 

Må jeg knele ham for hver eneste smule av oppmerksomheten fra ham til barna? 

Har så vondt av barna som har en sånn far. 

Hva vil dere gjøre hvis deres bf ikke bryr seg om barna? 

Hvordan føler dere som barna som har en far som ikke bryr seg? 

Ts 

Ok, så overskriften er tisselukt fra sofa - også møtes man av dette hovedinnlegget? 

Anonymkode: 85632...310

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, Belima skrev:

Eddik er et must for å fjerne urin. Bland eddik og vann, du skal kjenne eddiklukta godt. Ta en klut og "press" den over flekken, bruk en håndkle og trykk det ned for å tørke eddikblandingen. Gjenta til lukta er borte.
Vet ikke om det vil ha så god effekt nå siden du først har brukt såpe. Ville prøvd å væte flekken med rent vann og trykket med et håndkle for å fjerne mest mulig av såpevannet før du prøver med eddik. Såpa må bort! Eddik er også et vidundermiddel ved oppkast.

Takk for tipset. Skal prøve 

Skrevet

hva i alle dager har HI med overskriften å gjøre? 

Anonymkode: 8fe18...60f

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva i alle dager har HI med overskriften å gjøre? 

Anonymkode: 8fe18...60f

Regner med at TS skulle svare i et annet innlegg, men har fått rotet det til. Sjekket henne og det stemte.

Skrevet

Beklager  innlegg på feil sted. 

Fikk ikke slette .

Skrevet

Vask godt, tørk, gni så bakepulver godt ned i området, la det stå noen timer og så støvsug pulveret opp. Gjenta om nødvendig.

Skrevet

Hører vel til i hus og hage :)

Eddik kan gjøre underverker.

Anonymkode: beb4f...7b9

Skrevet
11 timer siden, vian skrev:

Beklager  innlegg på feil sted. 

Fikk ikke slette .

Du kan redigere bort det første innlegget og bare ha et punktum der. Da ser folk bare det andre innlegget :)

Anonymkode: 00b8a...856

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...