Kevin Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Nå er det så lenge siden selv, at jeg ikke husker, men jeg har lest at gjennomsnittlig samleietid nesten halveres om jenta rir hele veien. Synes vi gutta det er så opphissende? Jeg mener ja, så tallene overrasker meg ikke. Det finnes ikke noe så herlig som ei jente som tar kontroll, setter seg oppå, og virkelig melker meg. Dersom hun i tillegg tar på seg selv, kaster litt på håret og biter seg i leppa, er jeg fullstendig solgt... da hjelper det lite selv å tenke på ertesuppe, Moskva-Marit og sjakkmesterskapet på Voss.... Dette til info.
Suzy Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Takk for info, men mine personlige erfaringer er ikke de samme.
Nick Etmitt Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Takk for info' date=' men mine personlige erfaringer er ikke de samme.[/quote'] Ditto. Kan drive på i en hel evighet med henne oppå, men når jeg styrer tempoet så kan det gå kjapt..
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 Høres ut som du er frustrert, Kevin Men seriøst: Tror våre samleier blir noe lengre når jeg sitter øverst. Han sier også at sånn rent fysisk synes han det er bedre å styre tempoet selv. Til gjengjeld er han veldig fornøyd med den visuelle effekten av at jeg sitter øverst.
Kevin Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2004 Frustrert er bare fornavnet... Vel, jeg opplever det i allefall slik at dersom jeg har kontroll, har jeg virkelig kontroll også. Da kan jeg bestemme nesten selv når jeg skal komme. Men når jeg ikke har kontroll, har jeg virkelig ikke kontroll... Men det er kanskje meg som person også. Jeg hater å fly, og jeg hater å sitte på når andre kjører. Da har jeg ikke kontroll selv...
Nick Etmitt Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Frustrert er bare fornavnet... Vel, jeg opplever det i allefall slik at dersom jeg har kontroll, har jeg virkelig kontroll også. Da kan jeg bestemme nesten selv når jeg skal komme. Men når jeg ikke har kontroll, har jeg virkelig ikke kontroll... Men det er kanskje meg som person også. Jeg hater å fly, og jeg hater å sitte på når andre kjører. Da har jeg ikke kontroll selv... Jeg sliter sånn med dette at jeg faktisk må jukke imot når hun suger meg også, for at det i det hele tatt skal gå for meg. Frustrerende.
Bunny Skrevet 8. desember 2004 #9 Skrevet 8. desember 2004 jeg elsker å sitte oppå mannen å ri ham . da går det fortere for m,eg men så er jeg jo en dame
CeeCee Skrevet 9. desember 2004 #10 Skrevet 9. desember 2004 Ditto. Kan drive på i en hel evighet med henne oppå, men når jeg styrer tempoet så kan det gå kjapt.. Hmmm.... Vi jenter kan da styre tempoet selv om vi sitter oppå! Er enig med trådstarter om at samleiet kan bli kortere. Jeg digger å ri typen og dersom vårt samleie forkortes er grunnen at det er jeg som ikke klarer å styre meg... :oops: Kommer litt an på dagsformen og da. Av og til kan jeg nyte ham lenge, andre ganger er en kjappis det som tenner mest. Men det kommer vel kanskje litt an på jenta da. Om hun er flink til å stille tempoet. Dersom hun kjenner mannen og kan sakke farten litt når hun merker at det nærmer seg for mannen, så kan det jo det dra ut tiden en del.... Vel, min mening...
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2004 #11 Skrevet 12. desember 2004 Her går det kjapt dersom jeg sitter oppå og ikke helt klarer og styre meg. Som i dag. Det ble maks 5 minutter. Tror vi begge egentlig følte oss litt snytt. Da var det bra at det ble en runde nr. to og da satt jeg IKKE oppå
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #12 Skrevet 12. desember 2004 Men det er kanskje meg som person også. Jeg hater å fly, og jeg hater å sitte på når andre kjører. Da har jeg ikke kontroll selv... Mao. så stemmer det ikke det du først sa om at du liker å bli ridd. Du sa du liker å bli ridd, da du ikke har kontroll. Men så sa du at du ikke liker å gjøre ting når du ikke har kontroll?? Ehe?
Gjest Melk Skrevet 12. desember 2004 #13 Skrevet 12. desember 2004 Her går det mye treigere på den måten.
Gjest Rider of the storm Skrevet 12. desember 2004 #14 Skrevet 12. desember 2004 Det kommer veldig an på jenta vil jeg si. Er hun av den klønete typen som tror at fjørene i senga kan gjøre jobben og husker opp og ned i takt med både meg og senga, så kan jeg ligge der til jeg mister ereksjonen. Er hun av den tekniske typen som har skjønt at underlivspartiet kan beveges uavhengig av resten av kroppen, legger litt innsats i det, ikke bare sitter og gynger i takt med fjørene i senga, og samtidig kan variere litt med takt, intensitet, rotasjon og kniping, ja da lukter det strafferunder* på meg lang vei! * les munnsex
Kevin Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #15 Skrevet 13. desember 2004 Mao. så stemmer det ikke det du først sa om at du liker å bli ridd. Du sa du liker å bli ridd, da du ikke har kontroll. Men så sa du at du ikke liker å gjøre ting når du ikke har kontroll?? Ehe? Jo, jeg elsker å bli ridd. Man kan vel like å miste kontrollen seksuelt, selvom man ikke liker å miste kontrollen ellers i livet? Det kan ha med ting man har opplevd å gjøre... Seksuelt elsker jeg å bli dominert...
aline Skrevet 13. desember 2004 #16 Skrevet 13. desember 2004 det varer akkurat så lenge som JEG vil når jeg rir!! og jeg er glad i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange sex-stunder, så det blikke no halvering av tiden dersom jeg sitter oppå altså! savner mannfolk som trekker ut like lenge jeg!! det går så fort når dere har kontrollen!
Snuppao Skrevet 13. desember 2004 #18 Skrevet 13. desember 2004 Må si meg helt enig med Aline. Laaaaang sex er deilig. Og jeg er heldig på den fronten. Uansett over eller under. :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå