Gå til innhold

Ghostet fra bursdagsfest - hva sier en dagen derpå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var i bursdagsfest i går, og stakk relativt tidlig uten å si ha det. Dette er ganske vanlig men problemet er at jeg ble på en måte oppdaget på vei ut, men latet som jeg bare luftet meg. Det var også gruppeaktiviteter etter jeg dro så det må ha blitt oppdaget. Hva sier jeg nå dagen etter til bursdagsbarnet? 

Ghostet fordi jeg var trøtt og sliten og var ikke i festhumør.

Anonymkode: 85f8d...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'Hei, hyggelig fest i går, men jeg måtte bare stikke hjem og hvile meg, var utrolig trøtt og sliten og ville ikke lage noe dårlig stemning' 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier unnskyld, sier at du burde i det minste sagt fra til bursdagsbarnet og håper de godtar unnskyldningen din.

Anonymkode: bc88f...913

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var i bursdagsfest i går, og stakk relativt tidlig uten å si ha det. Dette er ganske vanlig men problemet er at jeg ble på en måte oppdaget på vei ut, men latet som jeg bare luftet meg. Det var også gruppeaktiviteter etter jeg dro så det må ha blitt oppdaget. Hva sier jeg nå dagen etter til bursdagsbarnet? 

Da beklager du og sier nettopp det da. Hvor vanskelig kan det være?

Anonymkode: 9370c...742

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Du beklager, legger deg flat og sier at det aldri skal gjenta seg.

Neste gang sier du ifra til vertskapet at du er trøtt og sliten og takker for en hyggelig fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghosted? Hvorfor ikke bare skrive "dro fra bursdagsfest?"

Anonymkode: 1c8b0...428

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hvorfor meldte du ikke da bare avbud??? :daane::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ghosted? Hvorfor ikke bare skrive "dro fra bursdagsfest?"

Fordi å ghoste ikke betyr å dra, det betyr å dra uten å si ifra at du drar, altså bare forsvinne som et spøkelse

Anonymkode: c7a85...b0f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ghostet ikke. Du oppførte deg umodent og barnslig med særdeles dårlige sosiale antenner. Det er ikke verre enn å si at du er sliten og drar hjem nå, i stede for stikke som en liten unge. 

Beklag deg som et voksent menneske og oppfør deg litt bedre neste gang. 

Anonymkode: c95f0...cd7

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si det som det er da? Forstår ikke hvorfor du skal skylde på spøkelser?

Anonymkode: 3301d...b18

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke si det som det er da? Forstår ikke hvorfor du skal skylde på spøkelser?

Anonymkode: 3301d...b18

Hahahahaha dagen kommentar :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vanlige fester er det greit å gjøre dette, men på en bursdagsfest er det normalt å si ifra til den feirede når man drar og takke for en fin fest. Å bare stikke av på denne måten når man er invitert i et bursdagsselskap er ikke greit, og du bør beklage deg for at du gikk uten å si ifra. 

Anonymkode: 16d67...d71

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis så bør man jo takke for seg til verten og si hadet før man går fra en privat fest, i hvert fall når det er en relativt intim gjeng inviterte gjester. Men noen ganger føler man virkelig for å bare snike seg stille ut bakdøren. Jeg gjorde det selv på en fest nylig, fordi jeg ikke kjente meg i form, hadde kjærlighetssorg og tre glass vin åpnet følelseskanalene mine. Hvis jeg skulle ta hele den "hadet, takk for meg"-greia så hadde tårene bare begynt å renne, og det orket jeg ikke. Sendte en melding til verten dagen etter og forklarte, og det var så klart helt i orden og null stress.

Anonymkode: abcf1...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ghosted var når noen frøs deg ut, ikke enser at du er der....

Anonymkode: 9850e...4aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde ghosted var når noen frøs deg ut, ikke enser at du er der....

Anonymkode: 9850e...4aa

Det trodde jeg og

Anonymkode: fabc4...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...