cha Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hva serverer dere som snakcs når du ber daten hjem til skravling og TV? Ikke mat.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Noe grisete, så får man brutt isen ganske kjapt og greit. Anonymkode: 2e09f...873
Mallis Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Ikke noe spesielt dersom vi ikke skal spise mat. Setter frem drikke. En sjelden gang noe snop/chips dersom det er helg:) men tilbyr alltid mat:)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Vann og brød, type fengselskost. Slik at hun vet at hun ikke kommer til oppnå mer enn å være i et fengsel enn å være sammen med meg. Neida, du kan jo kjøpe inn noe potegull, nøtter og brus. Anonymkode: d5660...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Hvis det hadde vært på dagtid, ville jeg servert kaffe og kake av noe slag. På kveldstid ville jeg vel egentlig laget noe plukkemat ("luksusvarianten" av taco pleier alltid å være en suksess), men siden det ikke skulle være mat, ville det vel blitt potetgull og kanskje sjokolade og/eller noe smågodt, og muligens en flaske vin. Anonymkode: df52f...fbd 2
Caduceus Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 God,gammeldags snop slår aldri feil. Chips,sjokolade. Får jeg for meg at jeg vil være hyggelig kan jeg hive sammen en kake😄 1
Vackra Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Sjokolade, potetgull og vin Eller druer eller noe annet jeg selv også har lyst på. Kjøper bare det som frister 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 Vin/øl, og så noe snacks til. Kan være så enkelt som potetgull og sjokolade, eller f.eks. små skåler med gode oliven, manchego-ost, salte kjeks, druer. Hvis jeg vet at daten liker ost, kan jeg finne på å servere et utvalg oster med godt fikensyltetøy og valnøtter til. Anonymkode: a3c87...07f 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 Smågodt funker fint, men å lage bananasplit sammen fungerer også konge! Anonymkode: a7535...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vin/øl, og så noe snacks til. Kan være så enkelt som potetgull og sjokolade, eller f.eks. små skåler med gode oliven, manchego-ost, salte kjeks, druer. Hvis jeg vet at daten liker ost, kan jeg finne på å servere et utvalg oster med godt fikensyltetøy og valnøtter til. Anonymkode: a3c87...07f Jeg ser på ost og kjeks som matservering, men det er ikke sikkert ts er enig i det, da. Anonymkode: df52f...fbd 1
Nøste~ Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vann og brød, type fengselskost. Slik at hun vet at hun ikke kommer til oppnå mer enn å være i et fengsel enn å være sammen med meg. Neida, du kan jo kjøpe inn noe potegull, nøtter og brus. Anonymkode: d5660...d9c Haha liker deg 1
Gjest End Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vann og brød, type fengselskost. Slik at hun vet at hun ikke kommer til oppnå mer enn å være i et fengsel enn å være sammen med meg. Neida, du kan jo kjøpe inn noe potegull, nøtter og brus. Anonymkode: d5660...d9c Hehe, ikke verst. Ingenting faktisk. Til nøds vann (og te). (Blåbær er vel greit iblant. Lett å svelge om det blir litt kleint.) Endret 5. februar 2017 av End
Gjest O.G. Skrevet 5. februar 2017 #17 Skrevet 5. februar 2017 Første gang jeg inviterer en fyr på mat her, så får han butterchicken og øl.
Gjest End Skrevet 5. februar 2017 #18 Skrevet 5. februar 2017 2 minutter siden, O.G. skrev: Første gang jeg inviterer en fyr på mat her, så får han butterchicken og øl. Du må servere skikkelig norsk høne. (Jeg så på Sofa, og lo meg omtrent forderva )
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #19 Skrevet 6. februar 2017 13 timer siden, Nøste~ skrev: Haha liker deg Takker, prøver å være en festlig person når jeg byr damer ut på date. Når jeg inviterer dem hjem sier jeg at jeg kan tilby dem vann og brød, type fengelskost mens jeg blunker til dem. Har hittill ikke møt noen som tar det seriøst Anonymkode: d5660...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 Litt snop/snacks eller frukt/nøtter og brus. Eller øl/vin om det passer seg sånn. Evt vin, ost og kjeks, man da er det ikke TV-date. Om man skal se tv/film så serverer man noe som er lett å spise til det, som ikke krever noe "jobb". Noe som kan spises når man sitter i armkroken.Anonymkode: 0caac...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå