AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Del Skrevet 5. februar 2017 Hva har du med deg til lunsj på jobben? Har tilgang til både mikro og kjøleskap😊 Anonymkode: 80c27...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 5. februar 2017 #2 Del Skrevet 5. februar 2017 Middagsrester synes jeg er supert ☺ f.eks gryteretter, omelett, wok, salat osv. Da slipper jeg å kaste mat også 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg kjøper mat i kantina, de har en herlig salatbar og masse god varmmat - jeg tar meg en minimiddag ofte til lunsj Kjedelig med kaldmat.... Anonymkode: a7df0...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. februar 2017 #4 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg har alltid en pakke knekkebrød og en tube smøreost liggende, men som regel spiser jeg suppe eller middagsrester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 6. februar 2017 #5 Del Skrevet 6. februar 2017 Har alltid en god matpakke med meg da spiser jeg sunnere : ) - I dag tok jeg med hjemmelaget brød med egg på ! - Tar også med meg middagsrester eller lager noe dagen før - Pleier også ta med meg yoghurt, musli, bær og honning og mikser dette sammen på jobb da det blir klissete å ordne dette før man skal spise det - Har masse godt pålegg på og gjør alltid det lille ekstra som salat, agurk og diverse godsaker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Del Skrevet 6. februar 2017 Har alltid et lager med makrell i tomat og sardiner i olje stående i et skap på kontoret, der har jeg også en pakke knekkebrød. Varierer litt, jeg har ofte med middagsrester, eller har diverse smøreoster i kjøleskapet som jeg har på knekkebrød eller brød i lag med paprika. hvis jeg ikke spiser makrell har jeg alltid pålegg som tåler å stå en dag eller to over datostemplingen, som Tine kremoster som fint tåler å stå i lukket pakke en uke etter åpning. av grønnsaker til å ha oppå bruker jeg mest paprika( tåler også å ligge en dag eller to) Kjedelig jeg vet, men jeg varierer arbeidsted mellom kontor og lab. Hvis jeg er på lab går jeg som oftes i kantina, mens kontoret er i et annet bygg hvor vi har lunsjrom med tilgang på kjøleskap og micro. Anonymkode: 14851...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Del Skrevet 6. februar 2017 Skjønner ikke helt greia med å styre med fancy lunch, noe mer styrete skal man lete lenge etter. Hva skjedde med den gode gamle matpakka liksom? Anonymkode: 1021e...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 6. februar 2017 #8 Del Skrevet 6. februar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt greia med å styre med fancy lunch, noe mer styrete skal man lete lenge etter. Hva skjedde med den gode gamle matpakka liksom? Anonymkode: 1021e...c47 For mange er det å styre med "fancy lunch" noe som bidrar til at man faktisk spiser maten man tar med på jobb Om matpakken/lunchen min er kjedelig går jeg å kjøper en bolle i steden :/ Så de siste årene har jeg lagd meg god matpakke og har faktisk merket en stor forskjell. Jeg spiser mye sunnere, og man eller jeg merker store forskjeller på vekt og helse. - Men jeg er faktisk av den typen som syns den gode gamle matpakken er veldig god og min versjon av "fancy" lunch. 4 av 5 dager i uken har jeg med brødskive med godt pålegg på. Syns dette er godt så lenge brødet er hjemmelaget og man har godsaker som paprika, avokado, agurk etc på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg spiser mye middagsrester til lunsj. Særlig suppe og ulike typer gryteretter er godt å varme opp. Salater kan varieres på utallige måter. Hjemmebakte knekkebrød med diverse godt pålegg, lomper/wraps med ulike fyll. Egg i ulike varianter (eggerøre, omelett, etc.). Bananpannekaker. Anonymkode: 867dd...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg har som regel med en salat. Som base har jeg enten fersk spinat eller kokt quinoa. Varierer for hver gang, men går mye i kylling, søtpotet, feta, purre, granateple, rødbet og litt pesto. Har knekkebrød stående på kontoret og har gjerne med en avocado, samt en frukt til mellommåltid. Anonymkode: f5b7f...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 6. februar 2017 #11 Del Skrevet 6. februar 2017 Pleier å steke opp masse bønner (gjerne bønnemiksen fra GoGreen) og sopp, og så litt grønnsaker oppi der (i dag har jeg spinat og asparges-topper), kokosmelk og masse krydder. Ellers middagsrester noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå