minister-mio Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 I følge kg's søkefunksjon har ikke denne serien en egen tråd. Hva syntes dere? Om serien altså..
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Jeg trodde det var en film. Anonymkode: 5cf48...608
minister-mio Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg trodde det var en film. Anonymkode: 5cf48...608 Å? Det er mulig, men serien jeg snakker om her
Ardwinna Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har nettopp sett hele sesong 1 og synes den var morsom til tross for litt tvilsomt plot. Jeg likte den Etter første episode tenkte jeg hjelpe meg på grunn av alt spyet, blodet og kroppsdelene, men så så jeg en episode til og ble hekta på humoren og de festlige karakterene. Nå venter jeg bare på neste sesong.
Spiteful Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Klarte ikke se ferdig én episode en gang. Altfor mye overdrivelse etter min mening, ikke noe for meg. Er nok ikke helt min humor hah. Netflix irriterer meg mer og mer; de fjerner dritbra serier også legger de ut sånne rare... Vurderer å avslutte abonnementet, er bortkasta penger😕 1
Scherbatsky Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har den på listen min, men har ikke sett den. Håper den ikke bare er gørr og overdrivelser (som uniten er så gode på), for jeg liker ofte litt sånne... rare serier.
FluffyJuggernaut Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Helt grei og lett underholdning. Ikke så morsom jeg trodde den skulle være, men likevel engasjerende nok til at jeg har sett hele sesongen.
Berentsens Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Fin serie. Morsom, underholdene. Gode karakterer. Håper det kommer en ny sesong. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 10 timer siden, Spiteful skrev: Klarte ikke se ferdig én episode en gang. Altfor mye overdrivelse etter min mening, ikke noe for meg. Er nok ikke helt min humor hah. Netflix irriterer meg mer og mer; de fjerner dritbra serier også legger de ut sånne rare... Vurderer å avslutte abonnementet, er bortkasta penger😕 Hva slags dritbra serier er det de har fjerner nøyaktig? Anonymkode: f954f...35c
Spiteful Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags dritbra serier er det de har fjerner nøyaktig? Anonymkode: f954f...35c Baby daddy for eksempel. Elsket den serien og så alle sesongene og episodene om og om igjen. Den ble plutselig fjerna! Også startet jeg å se på Glee, men plutselig fjerna de de 2-3 første sesongene av serien, så nå er det bare sesong 4+ ellerno som ligger på Netflix. Fikk aldri sett ferdig de første sesongene...
minister-mio Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2017 Denne minner meg litt om de første sesongene av true blood, før det ble dårlig
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 2 timer siden, Spiteful skrev: Baby daddy for eksempel. Elsket den serien og så alle sesongene og episodene om og om igjen. Den ble plutselig fjerna! Også startet jeg å se på Glee, men plutselig fjerna de de 2-3 første sesongene av serien, så nå er det bare sesong 4+ ellerno som ligger på Netflix. Fikk aldri sett ferdig de første sesongene... Haha, var Baby daddy dritbra? Anonymkode: b7275...bf2 3
Ella1 Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 Synes den er sånn midt på treet, hadde nok litt større forventninger. Føler at Drew Barrymore spiller litt dårligere enn hva hun ellers gjør
Spiteful Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, var Baby daddy dritbra? Anonymkode: b7275...bf2 For meg var det jo obvsly det når jeg skrev '' Elsket den serien og så alle sesongene og episodene om og om igjen''
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #15 Skrevet 17. februar 2017 Jeg likte den, selv om jeg ikke er så fan av blod og gørr og sånn.. hehe. Gleder meg til sesong 2. Anonymkode: 13349...5d0
Flaskehalsen Skrevet 18. februar 2017 #16 Skrevet 18. februar 2017 Så første episode og har ikke sett fler. Jeg kan se på serier som Walking Dead hvor mindless zombies river folk i filler og slikt. Men når det er en form for kanibalisme involvert hvor folk har sansene delvis i behold så synes jeg det faktisk blir litt kvalmt.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #17 Skrevet 18. februar 2017 Måtte konsentrere meg om å ikke spy i første episode, men ble helt hekta. Sett alle nå. Håper det blir en sesong til. Hvordan tror dere det utvikler seg? Anonymkode: e82c1...8f3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #18 Skrevet 20. februar 2017 Jeg liker den. Feelgood-serie. Godt å ha noe slikt å se på innimellom alt det dystre som går på TV. Anonymkode: 85732...443
Rainbow Skrevet 20. februar 2017 #19 Skrevet 20. februar 2017 Har bare sett første episode med han som spiller Castle innom. Syns det var veldig splatter-aktig. Men det blir bedre, altså? 1
minister-mio Skrevet 20. februar 2017 Forfatter #20 Skrevet 20. februar 2017 8 timer siden, Rainbow skrev: Har bare sett første episode med han som spiller Castle innom. Syns det var veldig splatter-aktig. Men det blir bedre, altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå