Gå til innhold

Er det merkelig om en voksen mann drar på middelalderfestival alene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det noe som passer bedre om man har familie ?

Anonymkode: 060b6...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye rare spørsmål som dukker opp i kveld.  Hvorfor skulle det være noe galt i dette da?  Gå om du vil.  La være hvis du ikke vil.  Drit i hva andre tenker.  (men jeg lurer veldig på hva du tror at andre tenker siden du spør om dette)

• Liker 3
Skrevet

Overhodet ikke. Det er jo en litt smal interesse, så om du ikke har noen rundt deg som vil være med ville jeg bare kasta meg avgårde.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Dra og kos deg du :)

Skrevet

Vi er en gjeng med 6-7 voksne. Mev og resten mannfolk, kan da umulig være bedre det evt :fnise:

Skrevet

Nei. Jeg som voksen dame drar alene på sånt. Man kan ha det gøy, med eller uten folk. :) 

Skrevet

Jeg svarte nok litt flåsete igår, men for å være ærlig så foretrekker jeg å dra alene om jeg kan.  Da får jeg skikkelig tid til å se på alle tingene og showene, høre på foredrag, snakke med folk osv.  Med barn på slep blir det straks mer stress.  Men barna elsker å være med, så da er de jo selvfølgelig det.

Skrevet

Jeg synes ikke det er rart. Det er sikkert mye spennende å se på og hvem vet, kanskje du kommer i snakk med noen som deler samme interesse som deg der? 

• 3 uker senere...
Skrevet
På 5.2.2017 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Eller er det noe som passer bedre om man har familie ?

Anonymkode: 060b6...a56

Vær nå litt selvstendig da.....? Dette er et flaut spørsmål...

Anonymkode: a5e63...3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...