AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Eller er det noe som passer bedre om man har familie ? Anonymkode: 060b6...a56
Kara W Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Så mye rare spørsmål som dukker opp i kveld. Hvorfor skulle det være noe galt i dette da? Gå om du vil. La være hvis du ikke vil. Drit i hva andre tenker. (men jeg lurer veldig på hva du tror at andre tenker siden du spør om dette) 3
Derpderp Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Overhodet ikke. Det er jo en litt smal interesse, så om du ikke har noen rundt deg som vil være med ville jeg bare kasta meg avgårde.
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Ikke i det hele tatt. Dra og kos deg du
Gjest Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Vi er en gjeng med 6-7 voksne. Mev og resten mannfolk, kan da umulig være bedre det evt
Drakan Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Nei. Jeg som voksen dame drar alene på sånt. Man kan ha det gøy, med eller uten folk.
Kara W Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Jeg svarte nok litt flåsete igår, men for å være ærlig så foretrekker jeg å dra alene om jeg kan. Da får jeg skikkelig tid til å se på alle tingene og showene, høre på foredrag, snakke med folk osv. Med barn på slep blir det straks mer stress. Men barna elsker å være med, så da er de jo selvfølgelig det.
Gjest Mayana Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 Jeg synes ikke det er rart. Det er sikkert mye spennende å se på og hvem vet, kanskje du kommer i snakk med noen som deler samme interesse som deg der?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 På 5.2.2017 den 0.32, AnonymBruker skrev: Eller er det noe som passer bedre om man har familie ? Anonymkode: 060b6...a56 Vær nå litt selvstendig da.....? Dette er et flaut spørsmål... Anonymkode: a5e63...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå