Gå til innhold

Fordeler ved brudd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom nylig ut av et 4 års langt forhold der sex var en veldig stor del av det. Hadde det ikke vært for at vi hadde en spesiell seksuell kjemi med de samme interessene, så hadde vi sikkert ikke vært sammen så lenge engang. Iløpet av disse årene var jeg veldig nazi på å alltid passe på å være glattbarbert, rett og slett fordi han kom med en kommentar tidlig i forholdet at han ikke kunne fordra hår nedentil på jenter. Men problemet var at jeg hadde (og har) veldig sensitiv hud, så det resulterte i nesten konstant kløe og utslett. Så nå som jeg er singel igjen, og verken dating eller sex frister, så har jeg bestemt meg for at jeg skal la det gro så langt det kan bare for moro skyld for å se hvor langt det kan bli og litt på "trass" :fnise: Akkurat nå føles det deilig og frigjørende å være singel og slippe det presset med å føle seg bra overfor en annen person! Og heller bare være avslappet overfor meg selv. I et "perfekt" forhold skal jo ikke dette være et problem da, men det var det i dette forholdet. Jeg var knust de to første ukene, men herregud så deilig det er å være alene igjen :nordvesta:Flere som har følt litt på en lignende lettelse etter et brudd? 🙊

Anonymkode: 818af...35b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Var i et forhold som varte i nesten hele min ungdomstid, med mye psykisk vold. Når jeg endelig klarte å komme meg ut av forholdet gjorde jeg alt jeg ikke hadde lov til mens jeg var i forholdet. Fant fram klærne han hatet, brukte frisyrer han hatet osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...