Gjest Mille1234 Skrevet 4. februar 2017 #1 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Gleder meg skikkelig til å få vite hvem årets deltakere er! Noen som vet om noen som skal være med i år? Navn? :-) Endret 13. mars 2017 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Del Skrevet 5. februar 2017 Vet ikke. Men usikker på om jeg skal se på i år, siden forrige sesong var skikkelig skuffende. Anonymkode: bbe84...4af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 5. februar 2017 #3 Del Skrevet 5. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Men usikker på om jeg skal se på i år, siden forrige sesong var skikkelig skuffende. Anonymkode: bbe84...4af Enig. Hvis det blir et nytt enmanns-show, typ Carl Aksel i fjor, orker jeg ikke. Kjenner jeg savner de litt eldre sesongene! Som den med Staysmann, Dennis og Iselin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 6. februar 2017 #4 Del Skrevet 6. februar 2017 Hvis bare produksjonen kan backe off og la de styre selv, så blir det mye bedre. Kjedelig når de skaffer seg favoritter og bærer de frem til finalen, slik de gjorde med CA i fjor. Booooring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 6. februar 2017 #5 Del Skrevet 6. februar 2017 10 timer siden, Shai skrev: Enig. Hvis det blir et nytt enmanns-show, typ Carl Aksel i fjor, orker jeg ikke. Kjenner jeg savner de litt eldre sesongene! Som den med Staysmann, Dennis og Iselin De tidligere sesongene var mye bedre. Var vel i sesong 6 de byttet produksjonsteam og det merkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #6 Del Skrevet 14. februar 2017 Men jeg tror TV3 fikk mange klager ifjor, så håper de har endret på ting denne sesongen. Ikke blande seg så mye og ikke sende inn deltakere hele tiden. Jeg døde litt innvendig da de sendte inn Malin (hun var irriterende!) Og Sandra i samme episode Anonymkode: f922e...855 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 14. februar 2017 #7 Del Skrevet 14. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg tror TV3 fikk mange klager ifjor, så håper de har endret på ting denne sesongen. Ikke blande seg så mye og ikke sende inn deltakere hele tiden. Jeg døde litt innvendig da de sendte inn Malin (hun var irriterende!) Og Sandra i samme episode Anonymkode: f922e...855 Åh gud Malin... hun var helt vanvittig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #8 Del Skrevet 14. februar 2017 1 time siden, Rosewood skrev: Åh gud Malin... hun var helt vanvittig irriterende. Skulle tro hun var 12 år og på badeferie med klassen sin. Anonymkode: bbe84...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 27. februar 2017 #9 Del Skrevet 27. februar 2017 http://www.seher.no/kjendis/her-er-arets-paradise-hotel-deltakere---vi-kommer-sikkert-til-a-ville-halshugge-hverandre/67035113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 12. mars 2017 #10 Del Skrevet 12. mars 2017 Er det noen som vet hvor jeg får sett gamle paradise sesonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 12. mars 2017 #11 Del Skrevet 12. mars 2017 49 minutter siden, Snadder skrev: Er det noen som vet hvor jeg får sett gamle paradise sesonger? Tv3 play, men tror den eldste du kan se er sesong 6. De andre ligger ikke ute der lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #12 Del Skrevet 12. mars 2017 Har noen av dere andre sett på "Årets deltakere" som har gått på TV? Gremmes av mange av deltakerne. Jeg føler uansett alltid på en viss kleinhet under introduksjonene. Anonymkode: f53a0...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #13 Del Skrevet 13. mars 2017 Den premierfesten ikveld, kan vanlige folk være med der? Koster det? Anonymkode: f79e8...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #14 Del Skrevet 13. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den premierfesten ikveld, kan vanlige folk være med der? Koster det? Anonymkode: f79e8...97b Du kan sikkert være med, men koster nok penger for å komme inn der tror jeg. Anonymkode: bbe84...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #15 Del Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan sikkert være med, men koster nok penger for å komme inn der tror jeg. Anonymkode: bbe84...4af Hvor mye? Anonymkode: f79e8...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå