AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Jeg og mannen har vært prøvene i ca 3 år,( jeg hadde hormonspiral før i 5 år. ) om det har noe å si. Det første året fikk jeg ikke el. Mest sannsynlig pga h spiralen lagde kluss i systemet. Men dei siste 2 årene har vi vært aktive og hatt sex hver gang jeg får el slim ( dagene før og etter) mannen har sjekket seg, gode resultater på prøven hans. Jeg har vært til gynolog, fått beskjed om at eggstokker og livmor ser bra ut. Vi er begge i 20 årene ( jeg har 1 barn fra før, med enn annen). Vi har nå fått brev om henvisning om ca 1 års tid! Noe som er forferdelig lenge å vente. Noen som har erfaring ? Råd, tips? Eggløsningslim har jeg idag, men son vanlig varer det bare ved 1 do besøk også er det borte, er det vanlig ? Noe jeg kan gjøre for å bedre sjansene ? Hva gjor dere " annerledes " den måneden dere ble gravid? Jeg har HPV virus og celleforandringer, men legen sier det skal ikke påvirke sjansen for graviditet. Dere som har blitt henvist videre, hva skjer på en slik time? Anonymkode: e5697...bea
Lillevingle Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Har du prøvd sånn fertilitetsmonitor? clareblue. Da får du kanskje bedre oversikt over syklus.
Sillyline Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Var det første barnet ditt planlagt? Det at dere stresser med det kan naturligvis i seg selv gjøre at det ikke klaffer. Ro ned, slapp av, ikke prøv aktivt, men kos dere med sex. Så er det veldig viktig at han får lov til å få utløsning uten deg også, det fornyer soldatene og er bare positivt. Mat som tomatsuppe kan gjøre underverker for sæden, for eksempel. Ellers vil jeg som vanlig anbefale FitLine-produktene. Det er mange som har blitt gravide etter å ha begynt på de og gått på de i 2-3 måneder. Ja, det er direktesalg. Nei, du får ikke kjøpt produktene i butikken. Men jeg føler at jeg vil anbefale deg produktene slik at du har de i bakhodet i alle fall. Selv om de ikke er direkte laget for å øke fertiliteten, så er det for mange en naturlig konsekvens.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Mitt første barn var ikke planlagt, da jeg gikk på p piller. Stress ned, ja, vi prøver, men er neimen ikke enkelt :-/ Anonymkode: e5697...bea
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Det tok 7 mnd før jeg ble gravid siste gang og jeg fikk påvist hpv virus en mnd før vi startet prøvingen... Ellers så hjalp det for vår del å gi litt faen. Vi koste ossmasse, drakk vin og hadde mye sex for kosen skyld uten å tenke på å lage baby den mnd jegble gravid. Anonymkode: 86728...e48
miore Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 På 4.2.2017 den 23.42, Silje Lien skrev: Var det første barnet ditt planlagt? Det at dere stresser med det kan naturligvis i seg selv gjøre at det ikke klaffer. Ro ned, slapp av, ikke prøv aktivt, men kos dere med sex. Nei, det at de stresser med det fører ikke til at det ikke klaffer. Det er en myte som folk bør slutte å videreføre - det hjelper ingen, det eneste du gjør ved å gjenfortelle den myten er å gi dårlig samvittighet til prøvere som allerede er i en lei situasjon, da du kan servere dem en god dose dårlig samvittighet i tillegg til fortvilelsen over å ikke bli gravide. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå