Gå til innhold

Årets første date ble kjip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mildt sagt et lite fint 2016 på datingfronten, dumpet 2 ganger og hatt en del kjærlighetssorg. Så har ventet lenge med å gå på noen ny date, men i går bestemte jeg meg for å si ja til en invitasjon. Prøvde å være positiv.

Så ble daten altså så kjip. Han fulgte ikke opp med noe av det jeg sa, men svarte f. eks "Åja, da så", til typ annenhver setning, som gjorde det umulig for meg å drive samtalen noe videre. Stilte ingen spørsmål, men snakket i det vide og det brede om seg selv. Han ble også etter hvert ganske full, noe jeg aldri har opplevd på en 1. date før. Er ganske høflig av meg, så turte ikke avbryte for tidlig, men etter 3 timer orket jeg ikke mer. Fikk også melding i dag om at han ikke ville møtes igjen, der var vi i alle fall på bølgelengde.

Håper jeg kan le av dette snart, men er redd det skal knekke den lille lysten jeg har til å faktisk finne noen. Har hatt noen litt merkelige opplevelser før, men har inntil nå klart å unngå at de på slutten snøvler og hikker.

Anonymkode: 75b3d...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere fant vel begge fort ut at dere ikke var interessert men følte det var uhøflig å avbryte med en gang, så derfor kastet dere bort kvelden i stedet.. Er vel bare å glemme, mange bomskudd med dating, slik er det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...