AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Trenger prevensjon, og vurderer denne. Har slitt tidligere med bivirkninger som konstant blødning, nedstemthet, og mangel på sexlyst av hormonprevensjon. Hva med kviser? Har det nesten ikke til vanlig, men rundt mensen så får jeg mange, spesielt på ryggen og halsen! Erfaringer? Anonymkode: 71682...84c
Monstrum Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Hadde veldig gode erfaringer når jeg brukte det Fikk mindre kviser enn på piller, og veldig stabile blødninger. Nytt plaster hver uke, i tre uker, så en uten. Settes ikke på samme sted etter hverandre. Brukte det som regel på rumpa, huden på armene og skuldrene ble for tynn, fikk brannmerker...Ingen bivirkninger bortsett fra det Når jeg sluttet derimot... (Sluttet helt på all prevensjon) Da blødde jeg i tre måneder i strekk Men det er ikke vanlig, i følge legen min, bare hormonene mine som løp løpsk
Lauge Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Jeg brukte plaster i seks år, og var veldig fornøyd. Eneste problemet jeg opplevde var folk som trodde jeg forsøkte å dumpe røyken med nicotinell
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Har brukt p-plaster i 12 år nå. ikke hatt noe bivirkninger, aldri hatt bedre kontroll på mensen, har heller ikke uren hud mer. Stor fornøyd. Men setter alltid plastered på steder som kan skjules, setter man de på ryggen eller armene så tror folk du prøver å slutte å røyke.... Anonymkode: 3e335...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå