AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Jeg skal snart møte en mann en helg(fre-søn) og planen er at vi skal være sammen hele den tiden(han skal ta inn på hotell og vi har blitt enig om at jeg skal sove over der) Vet at det er ganske lenge for et første møte og veldig spesielt å dele rom så kjapt men vi har en veldig bra kjemi og er sånn sett absolutt ikke fremmede for hverandre. Vi har hatt kontakt i åtte måneder snart. Men greia er at jeg tror denne mannen er for høflig til å be om pusterom eller egentid i løpet av denne helgen hvis han skulle trenge det. Jeg har allerede sagt til han at han bare må gi beskjed hvis han vil være alene på hotellet fks. men da svarer han bare "vil være med deg hele helgen". Det er jo veldig veldig koselig å høre, men jeg tenker at jeg kanskje burde "glemme" et par ting med vilje før jeg drar til hotellet sånn at jeg er nødt til å dra hjemom for å hente, bare sånn i tilfelle ting skulle bli litt mye, eller pinlig stillhet ol. Ikke at jeg tror det vil bli det, men vi har aldri møtt folk fra nett før. Er det en god ide? Tenker at hvis det skulle bli rar stemning så er det sikkert veldig lettelse for begge at jeg "bare må hjem og hente det og det.." Anonymkode: 1ae33...d8b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Jeg hadde brukt den unnskyldningen dersom jeg i løpet av helgen skulle trenge litt pusterom selv. Første jeg møtte fra nettet bodde i min 20 kvadrat hybel i 3 dager med meg (pratet daglig i 4 måneder på nett først) Vi hadde ingen problemer, føltes helt naturlig for oss. Litt rar stemning i bilen hjem fra flyplassen da vi begge er skjenerte det var betryggende med en oversosial venninde som tok seg av pratingen. 15 min etter var det normalt hele tiden tenkte som deg, rar stemning og stillhet var jeg redd for. Derav hadde jeg venner av meg med oss alle dagene gjerne vennepar av meg slik at besøket mitt fikk sin dose mannepreking og jeg hadde planlagt alle dagene for å unngå stillhet Noe han takket for da han var dratt hjem til sitt kommunikasjon er viktig prat med han før han kommer om alt du er usikker på Anonymkode: 51f67...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde brukt den unnskyldningen dersom jeg i løpet av helgen skulle trenge litt pusterom selv. Første jeg møtte fra nettet bodde i min 20 kvadrat hybel i 3 dager med meg (pratet daglig i 4 måneder på nett først) Vi hadde ingen problemer, føltes helt naturlig for oss. Litt rar stemning i bilen hjem fra flyplassen da vi begge er skjenerte det var betryggende med en oversosial venninde som tok seg av pratingen. 15 min etter var det normalt hele tiden tenkte som deg, rar stemning og stillhet var jeg redd for. Derav hadde jeg venner av meg med oss alle dagene gjerne vennepar av meg slik at besøket mitt fikk sin dose mannepreking og jeg hadde planlagt alle dagene for å unngå stillhet Noe han takket for da han var dratt hjem til sitt kommunikasjon er viktig prat med han før han kommer om alt du er usikker på Anonymkode: 51f67...4f3 Tusen takk for svar Vi har planer for begge dagene selv om planene ikke tar opp hele dagen. Innimellom det må vi også spise så kanskje tiden går enda fortere enn planlagt, hehe. Drakk dere alkohol i løpet av helgen? Tenker at det kan være veldig lurt spesielt første dagen. I begrensende mengder selvfølgelig:) TS Anonymkode: 1ae33...d8b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar Vi har planer for begge dagene selv om planene ikke tar opp hele dagen. Innimellom det må vi også spise så kanskje tiden går enda fortere enn planlagt, hehe. Drakk dere alkohol i løpet av helgen? Tenker at det kan være veldig lurt spesielt første dagen. I begrensende mengder selvfølgelig:) TS Anonymkode: 1ae33...d8b Ja dro på en liten fest før bytur. Vi hadde sex den kvelden Vet du hvordan han er med litt alkohol innabords? Anonymkode: 51f67...4f3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Det er vel en grei løsning å dra å "hente noe" om stemningen er dårlig. Du sier dere har bra kjemi men det kan du jo ikke vite før du treffer han. Chatting og virkeligheten kan være som to forskjellige personer. Lange telefonsamtaler gir dog noe mer riktig inntrykk. Regner med det er hotell i din by siden du bare kan reise hjem og tilbake til hotellet så lett, så istedet for å forberede seg på å stikke derfra hvis det blir kleint hva med å finne noen morsomme men avkoblende aktiviteter dere kan gjøre så foreslår du det om det blir kleint eller rett og slett bare ta med deg en bok å sett deg i stillhet så han kan gjøre sitt i stillhet. Håper at helgen deres blir som forventet. PS ta med ekstra penger til frokost opp på rommet, ingen liker å gå ned i kantina nypult. Anonymkode: 0eaec...cfb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en grei løsning å dra å "hente noe" om stemningen er dårlig. Du sier dere har bra kjemi men det kan du jo ikke vite før du treffer han. Chatting og virkeligheten kan være som to forskjellige personer. Lange telefonsamtaler gir dog noe mer riktig inntrykk. Regner med det er hotell i din by siden du bare kan reise hjem og tilbake til hotellet så lett, så istedet for å forberede seg på å stikke derfra hvis det blir kleint hva med å finne noen morsomme men avkoblende aktiviteter dere kan gjøre så foreslår du det om det blir kleint eller rett og slett bare ta med deg en bok å sett deg i stillhet så han kan gjøre sitt i stillhet. Håper at helgen deres blir som forventet. PS ta med ekstra penger til frokost opp på rommet, ingen liker å gå ned i kantina nypult. Anonymkode: 0eaec...cfb Hvorfor regner du med at vi skal ha sex? Jeg kan ikke ta med bok, er du gal. Hvis det blir stillhet får vi heller se fem filmer på kino for å få tiden til å gå:) Ts Anonymkode: 1ae33...d8b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja dro på en liten fest før bytur. Vi hadde sex den kvelden Vet du hvordan han er med litt alkohol innabords? Anonymkode: 51f67...4f3 Har spurt. Han sier bare "Hahaha. Gled deg" Hva tror du han mener med det? Ts Anonymkode: 1ae33...d8b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #8 Skrevet 5. februar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har spurt. Han sier bare "Hahaha. Gled deg" Hva tror du han mener med det? Ts Anonymkode: 1ae33...d8b Kanskje han blir ufyselig med alkohol innabords!! Jeg hadde tatt med en venninde Anonymkode: 51f67...4f3 1
brownbrown Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart møte en mann en helg(fre-søn) og planen er at vi skal være sammen hele den tiden(han skal ta inn på hotell og vi har blitt enig om at jeg skal sove over der) Vet at det er ganske lenge for et første møte og veldig spesielt å dele rom så kjapt men vi har en veldig bra kjemi og er sånn sett absolutt ikke fremmede for hverandre. Vi har hatt kontakt i åtte måneder snart. Men greia er at jeg tror denne mannen er for høflig til å be om pusterom eller egentid i løpet av denne helgen hvis han skulle trenge det. Jeg har allerede sagt til han at han bare må gi beskjed hvis han vil være alene på hotellet fks. men da svarer han bare "vil være med deg hele helgen". Det er jo veldig veldig koselig å høre, men jeg tenker at jeg kanskje burde "glemme" et par ting med vilje før jeg drar til hotellet sånn at jeg er nødt til å dra hjemom for å hente, bare sånn i tilfelle ting skulle bli litt mye, eller pinlig stillhet ol. Ikke at jeg tror det vil bli det, men vi har aldri møtt folk fra nett før. Er det en god ide? Tenker at hvis det skulle bli rar stemning så er det sikkert veldig lettelse for begge at jeg "bare må hjem og hente det og det.." Anonymkode: 1ae33...d8b første gang du møter ham skal du sove hos ham på et hotell ? burde ikke du bli kjent med ham først før du planlegger en knullehelg
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 21 minutter siden, brownbrown skrev: første gang du møter ham skal du sove hos ham på et hotell ? burde ikke du bli kjent med ham først før du planlegger en knullehelg Er ikke knullehelg☺️ Anonymkode: 1ae33...d8b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 19 minutter siden, brownbrown skrev: første gang du møter ham skal du sove hos ham på et hotell ? burde ikke du bli kjent med ham først før du planlegger en knullehelg Hva er det du ikke forstår med TS's spørsmål? TS føler seg åpenlyst klar for overnatting, hun ber ikke om kritikk fra deg. Ut fra det jeg har lest av deg her inne tyder det på en uvitende ung gutt som sprer dritt Anonymkode: 51f67...4f3 1
brownbrown Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du ikke forstår med TS's spørsmål? TS føler seg åpenlyst klar for overnatting, hun ber ikke om kritikk fra deg. Ut fra det jeg har lest av deg her inne tyder det på en uvitende ung gutt som sprer dritt Anonymkode: 51f67...4f3 ååå buhu
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #13 Skrevet 6. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor regner du med at vi skal ha sex? Jeg kan ikke ta med bok, er du gal. Hvis det blir stillhet får vi heller se fem filmer på kino for å få tiden til å gå:) Ts Anonymkode: 1ae33...d8b Hehe fordi dere deler hotellrom og seng og tilsynelatende har god kjemi. Ikke noe galt i det. Hadde hotellweekend som første date en gang og skulle absolutt ikke ha sex mente jeg. Men når vi hadde vært der en halv dag sperret vi resten av verden og tanker ute og levde i nuet, vi var jo sykt tiltrukket av hverandre og når man ligger ved siden av hverandre da og bare for eks ligger i armkroken så vil den seksuelle energien øke og vips har man en hånd som stryker en på magen og tenker at jaja den får ikke komme mellom bena men så er den mellom bena og hoi så hadde man sex 7 ganger på en kveld gitt! Hehe Håper det blir fint for deg uansett om dere har sex eller ikke men tror du er ganske naiv om du tror han eller deg selv ikke vil prøve seg om dere har så god kjemi som du forventer. Det blir bare magnetisk og nesten umulig å ikke røre hverandre om man tilbringer en helg i samme seng. Anonymkode: 0eaec...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #14 Skrevet 6. februar 2017 Vi drakk alkohol første kvelden (også noe jeg skulle unngå å gjøre trodde jeg men når vi var der var det jeg som åpna sprit flaska) og når man først kysser da så kysser man litt mer etterpå og en to tre oi vi har sex hehehehe Var jo veldig betatt av han på forhånd da selvom det var første Irl treffet. Anonymkode: 0eaec...cfb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå