AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Lånet er nå på ca 45k pga renter/gebyr, opprinnelig 33k. Har vært arbeidsledig i 15år. Har nå fått mulighet til å låne 30k av en venn uten renter. Jeg har selv 5k. Totalt har jeg mulighet til å betale 35k. Men sånn det er nå så har jeg kun lyst å ta privat lån hvis jeg får mulighet til å bli kvitt hele lånekasse lånet mitt. Er de villig til å prute vekk litt renter og gebyrer? Noen som har erfaring? Anonymkode: 0fce8...36f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Du tuller? Prute vekk litt renter og gebyrer? Anonymkode: e7637...357
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Nei,det er de absolutt ikke! Og du har forøvrig ikke mye lån. Det er jo mange som har flere hundretusen. Hvorfor sliter du så med å betale ned dette lille lånet,har du ikke faste avdrag? Du kan justere lånet til minimums-trekk i måneden. Anonymkode: 5e5e7...b15 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei,det er de absolutt ikke! Og du har forøvrig ikke mye lån. Det er jo mange som har flere hundretusen. Hvorfor sliter du så med å betale ned dette lille lånet,har du ikke faste avdrag? Du kan justere lånet til minimums-trekk i måneden. Anonymkode: 5e5e7...b15 Sliter og sliter. Nå er det sånn at det er ting jeg ønsker å bruke pengene på før jeg betaler noe lån. Når man har en så god låneavtale at arbeidsledige kan få rente og avdragsfrihet så har jeg benyttet meg utav det. Hadde jeg begynt i full jobb så måtte jeg betalt tilbake. Så det er ikke vits i å ringe å høre slik som i luksusfellen for å forhandle renter og slikt? Anonymkode: 0fce8...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå