AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Jeg lurer fordi jeg har 2 hunkatter som freser til hverandre. Den ene kom inn i huset drektig, og hun er sint og freser til hun andre. Kan den katten jeg hadde fra før reagere med å eventuelt skade/drepe kattungene når de kommer? Litt nervøs. Anonymkode: 6a7a0...3ea
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #2 Skrevet 5. februar 2017 Vet ikke, men ville vært forsiktig likevel Anonymkode: 1f5bc...2ab
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Du bør definitivt verne den drektige. Hun har allerede nok stress med å bytte hjem under drektigheten. Anonymkode: c03d1...50e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Katter kan sloss så ille at det ender med død, ja. Men tviler på at hjemme-katten vil angripe de små. Det er likevel lurt å holde øye med dem før en kjenner reaksjonen. MEN, en kattemor er svært beskyttende. Det kan jeg skrive under på, den jeg har her har så langt sendt 4 personer på legevakten for stivkrampesprøyte Anonymkode: 51562...c51 1
Tvist Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Er den andre hunkatten kastrert? Det kan spille inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå