AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Vurderer å ta meg en sydentur i år, men deg ser ut til at jeg i tilfelle må dra alene. Før i tiden så hadde Star Tour og Apollo singelreiser, altså vanlige reiser uren at det var enkeltromstillegg. Jeg ser ikke at de har den muligheten lengre. Er det noen som vêr om charterbyråer som har dette lengre?? og er det noen som har forslag til steder som er OK for en enslig dame på tur? Ikke intr i fest og action eller sjekking, kun sol, varme og et glass vin til lunchen... Anonymkode: 2e20c...928
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Mener å ha sett at Ving har noe som heter Ving Solo, der en kan reise alene uten tillegg i prisen .Anonymkode: cb146...7c6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Ving har Solo-turer, ja. Begrenset antall rom, så ikke noe hoppe-på-tur. Det blir utsolgt. Benyttet meg av det i april i fjor, og er klar for ny Solo-tur i april også iår. Å reise alene til Syden anbefales, men forutsetter jo at man "klarer seg" alene, enten ved at man sørger for å treffe nye folk, eller som meg, nyter friheten til å gjøre hva man vil når man vil 👏👏 Reisemål JEG anbefaler, er Mallorca eller Gran Canaria, utfra mitt ønske om AktivFerie (sykkel- og fjellturer) Anonymkode: 88b13...026 1
caroprins Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Se på capre diem. De har singelreiser I grupper. Mye bra der. Jomfrureiser har også turer for alenereisende med her er det kun kvinner /jenter . Ellers så har både albatross reiser, Star tour tema , og Nordmann reiser gruppereiser. Også nytt og nyttig har mange fine gruppereiser. Per gynt tours har litt forskjellig også. Tror OK reiser og Wikstrøm reiser også. Og sjekk ut Apollo. Tror de også har gruppereiser. Jeg har vært på flere gruppereiser rundt forbi og det har vært både par og single og enslige med litt større barn i disse gruppene. Man blir en godt sammensveiset gruppe og selv om man drar alene så er man jo sammen med gruppen gjennom hele turen og spiser alle måltider sammen også. Jeg synes det er en veldig trygg og sosial måte å reise på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå