AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Nevn TV-serier du ikke liker Anonymkode: 6796b...466
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Game of thrones Vikings Narcos Breaking Bad Nye magcyver (Syns den var teit) Jakten på kjærligheten, ungkaren, skal vi danse, Idol, xfaktor, norske talenter, senkveld. Tørnquist. Anonymkode: f5281...6d8 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Skam. The Big Bang Theory. The Walking Dead. MacGyver. Sex Og Singelliv. Og mange flere.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 How I Met Your Mother That 70's Show Walking Dead Family Guy Dexter Simpsons Anonymkode: 6796b...466
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 South park American Dad Anonymkode: 6796b...466
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Big Bang Theory Anonymkode: 6796b...466
Hedy Lamarr Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Gidder ikke se dem jeg tror jeg ikke liker, som serier med noe overnaturlig (f.eks. zombier, varulver, vampyrer,) eller folk med naturstridige evner (f.eks. tankelesing, telekinesis). Og så orker jeg ikke se serier hvor menn har alle de store rollene, mens kvinner er kun koner/sexobjekter/mødre/bestemødre/bipersoner.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Alle serier hvor de snakker norsk. Anonymkode: d11ca...762 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #11 Skrevet 4. februar 2017 Aldri sett en bra serie. Anonymkode: 84d8a...9ac
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. februar 2017 #12 Skrevet 4. februar 2017 CSI, bones og alle de amerikanske krimseriene hvor alle ser ut som super modeller.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. februar 2017 #13 Skrevet 4. februar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. februar 2017 #14 Skrevet 4. februar 2017 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Dexter Breaking Bad Walking dead Game of thrones Modern family Friends Sons of Anarchy South Park Flash New girl Two and a half men NCIS Homeland Alt som har med Kardashian, også de som har ligget med eller byttet spytt med K. familien. 2 broke girls Orange is the new black Doctor who Prison Break The originals Parks and recreation White collar Jersey Shore Blindspot Ray Donovan Awkward Weeds Hart of Dixie Girls Blue Bloods Psych Mr. Robot Supergirl Sex and the city Once upon a time Arrow Fringe Scandal Sleepy Hollow iZombie House of Cards Under the dome Switched at birth The OC Bates Motel Jane the virgin Sherlock Beauty and the beast Haven Mom Mistresses The carrie Diaries Skins UK og US Forever Royal Pains The Magicians Scream Queens Grimm Being Human Bitten The L word Noen nye som jeg har prøvd, som ikke falt i smak. Mange av disse blir garantert kansellert etter 1-2 sesonger, noen er sikkert det allerede. Noen er såpass nye at det ikke er bestemt enda: A Series of unfortunate events Emerald City Beyond The mick The OA Incorporated Shooter No tomorrow Frequency Notorious This is us Better things Chesapeake shores Stranger things (skal kanskje gi det enda en sjanse) Dead of summer The night manager Hunters The path Thirteen Det er noen av de seriene jeg har prøvd ut, men ikke likte. Jeg prøver å skrive ned (nesten)alle serier jeg prøver ut og alle jeg har sett ferdig. Men er litt sløv til å skrive ned, vurderer å slette dokumentet. Noen prøver jeg 1-5 episoder før jeg gir opp, andre 1-2 sesonger før jeg gir opp. Noen er ikke dårlige, men de kan ha en skuespiller som jeg skyr som pesten. Andre er bare gørr kjedelige og oppbrukte, spesielt kriminal drama serier. Du har 40 andre som er identiske. Så da er det skuespillerne det kommer an på. Noen ganger blir jeg lei etter 1 sesong og klarer ikke mer. Noen kommer jeg meg ikke igjennom første episode en gang. Ja, jeg ser mye TV. Nei, jeg har ikke et liv. Hadde det vært lettere å skrive ned de du faktisk liker? 😉
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. februar 2017 #15 Skrevet 4. februar 2017 (endret) Daryl Dixon skrev (På 4.2.2017 den 21.16): Hadde det vært lettere å skrive ned de du faktisk liker? 😉 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: De går jo enten på "Serier som er ferdige" som er gammel, har ei liste med aktive serier. Der har jeg ei liste hvor jeg skriver ned hvor jeg har kommet i en serie. Grunnen til at jeg har dette dokumentet er fordi jeg byttet pc. bokmerker ble ikke overført, og jeg hadde imdb siden til alle seriene som bokmerker. Var umulig å importere og exportere bokmerkene. Så da ble de skrevet ned på ei liste, og den listen lå på pc'en og vurderer å slette den. Siden den er jo ikke helt fullstendig, jeg har ikke skrevet opp alle jeg ikke liker. Tok bare klipp og lim fra notatet, og la til en god del som jeg husker å ha prøvd. Du vet at man kan lage en konto på imdb og lage lister der? Så kan du bare logge inn hvor som helst for å få tilgang liksom. Du kan også lagre bokmerkene på Google kontoen din om du har dem i chrome. Anonymkode: 431bd...a20 1
fl0wy Skrevet 5. februar 2017 #17 Skrevet 5. februar 2017 The Big Bang Theory Game Of Thrones Hver gang vi møtes Tørnquist Brille Asbjørn Brekke-show Humornieu
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. februar 2017 #18 Skrevet 5. februar 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.2.2017 den 2.20): Du vet at man kan lage en konto på imdb og lage lister der? Så kan du bare logge inn hvor som helst for å få tilgang liksom. Du kan også lagre bokmerkene på Google kontoen din om du har dem i chrome. Anonymkode: 431bd...a20 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #19 Skrevet 5. februar 2017 18 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Dexter Breaking Bad Walking dead Game of thrones Modern family Friends Sons of Anarchy South Park Flash New girl Two and a half men NCIS Homeland Alt som har med Kardashian, også de som har ligget med eller byttet spytt med K. familien. 2 broke girls Orange is the new black Doctor who Prison Break The originals Parks and recreation White collar Jersey Shore Blindspot Ray Donovan Awkward Weeds Hart of Dixie Girls Blue Bloods Psych Mr. Robot Supergirl Sex and the city Once upon a time Arrow Fringe Scandal Sleepy Hollow iZombie House of Cards Under the dome Switched at birth The OC Bates Motel Jane the virgin Sherlock Beauty and the beast Haven Mom Mistresses The carrie Diaries Skins UK og US Forever Royal Pains The Magicians Scream Queens Grimm Being Human Bitten The L word Noen nye som jeg har prøvd, som ikke falt i smak. Mange av disse blir garantert kansellert etter 1-2 sesonger, noen er sikkert det allerede. Noen er såpass nye at det ikke er bestemt enda: A Series of unfortunate events Emerald City Beyond The mick The OA Incorporated Shooter No tomorrow Frequency Notorious This is us Better things Chesapeake shores Stranger things (skal kanskje gi det enda en sjanse) Dead of summer The night manager Hunters The path Thirteen Det er noen av de seriene jeg har prøvd ut, men ikke likte. Jeg prøver å skrive ned (nesten)alle serier jeg prøver ut og alle jeg har sett ferdig. Men er litt sløv til å skrive ned, vurderer å slette dokumentet. Noen prøver jeg 1-5 episoder før jeg gir opp, andre 1-2 sesonger før jeg gir opp. Noen er ikke dårlige, men de kan ha en skuespiller som jeg skyr som pesten. Andre er bare gørr kjedelige og oppbrukte, spesielt kriminal drama serier. Du har 40 andre som er identiske. Så da er det skuespillerne det kommer an på. Noen ganger blir jeg lei etter 1 sesong og klarer ikke mer. Noen kommer jeg meg ikke igjennom første episode en gang. Ja, jeg ser mye TV. Nei, jeg har ikke et liv. Hehe så teit Hva med å heller plukke ut de du liker aller minst? Forøvrig er det flere serier som du har nevnt som er dødsbra, deriblant Doctor Who. Lurer på hvilke serier du da synes er bra Anonymkode: 03be0...87b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #20 Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe så teit Hva med å heller plukke ut de du liker aller minst? Forøvrig er det flere serier som du har nevnt som er dødsbra, deriblant Doctor Who. Lurer på hvilke serier du da synes er bra Anonymkode: 03be0...87b Ser nå at det kan oppfattes som litt frekt, det var det ikke ment å være. Synes det var litt artig å lese alle seriene du ramset opp og humret litt for meg selv Anonymkode: 03be0...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå