Gå til innhold

Hvordan finne mot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sviktet brutalt i mitt forrige forhold. Drømmer og fremtidsplaner ble lagt i grus på et øyeblikk, på et tidspunkt i livet som var svært vanskelig i utgangspunktet. Da jeg løftet blikket to uker etterpå var han allerede i et nytt forhold. 

Jeg har slitt med å forstå min egen historie, slitt med å ta inn hva som skjedde. Hva jeg gjorde galt, skyldfølelse uten å være skyldig osv. Kort og godt har jeg blitt ei dame full av issues og frykt, og vil så gjerne finne tilbake til mitt gamle lystige tillitsfulle meg, slik at det er mulig å våge seg utpå igjen. Jeg vil jo ikke bli alene. 

Noen som har tips? Eller erfaringer og dele? 

Det er et halvt år siden bruddet... deretter brukte han meg i 2-3 mnd, mens jeg håpet at vi skulle redde det. 

Anonymkode: 8eb82...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er lett å si(skrive), ikke så lett å gjøre noe med, men du må nesten finne din egen verdi, uansett hvordan du ser ut, oppfører deg, hva du har gjort osv så er du verdt noe for noen, spesielt deg selv.

Når du selv oppdager hva du er verdt for deg selv og gir litt faen i hva andre tenker om deg så får du en "lettere" hverdag.

Skrevet

Joda. Ser ikke så verst ut, har ikke gjort no gærnt, osv... Motet mangler ut i fra opplevelsen

Han sa han elsket meg og "POFF" så var det over... Kunne han, så kan vel hvem som helst? 

Anonymkode: 8eb82...d70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...