Gå til innhold

Dropper dater fordi jeg føler meg for stygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er dame, og jeg dropper dater fordi jeg føler meg stygg. Tørr ikke å møte dem, det er snakk om nettdating, og jeg likner ikke helt på bilder. Jeg går ikke etter de "peneste" faller mer for folk med sjarm, eller folk jeg tror jeg matcher med når det gjelder personlighet, verdier eller interesser.

Er så redd for at den andre skal bli skuffa, vet ikke om jeg faktisk er stygg eller ikke. Skulle ønske jeg viste det.

Er det flere som har det sånn?

Anonymkode: 807df...a66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve? Utfordre deg selv litt, ta det som en måte å vokse og lære på.

Skrevet
10 minutter siden, jabx skrev:

Hva med å prøve? Utfordre deg selv litt, ta det som en måte å vokse og lære på.

Jeg har prøvd, jeg har vært på flere dater, men føler det likevel slik.

Anonymkode: 807df...a66

Skrevet

For å si det rett ut: Drit i det, bare møt opp, vær deg selv. Liker de deg ikke så passer dere ikke sammen og du får raskt svar om dette hadde fungert eller ei.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Fokuser på det du liker ved deg selv. Og ha bilder du er fornøyd med, men som viser deg slik du er. 

Skrevet

Hva er det som gjør at du ikke ligner på bildene du legger ut? Om det er stor forskjell så skjønner jo jeg at de kan bli skuffet. 

Jeg er ikke fotogen i det hele tatt og hater å legge ut bilder av meg selv. Jeg har noen jeg er fornøyd med som ligner på sånn jeg ser ut, men likevel tenker jeg det samme som deg at jeg er redd for at de skal synes jeg er stygg. Prøv heller å fokuser på at du går på date for å finne ut om du liker dem, for det vil du kjenne på etterhvert som dere går på flere dater. Det kan gjerne gjøre det litt lettere å gå på den første. Før unngikk jeg alltid å treffe noen, men de siste 2 årene har jeg truffet 5-6 stk og jeg har ikke blitt avvist enda. Har selvfølgelig blitt avvist nok i livet, men dette har ikke vært nettdating, dette har vært mennesker som ikke har vært ute etter forhold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...