AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #1 Skrevet 4. februar 2017 Mindre pene? Får de ikke jobb i andre tv kanaler? Anonymkode: 221ae...9c9 1
jabx Skrevet 4. februar 2017 #2 Skrevet 4. februar 2017 Hvorfor må de være så fryktelig pene da? Og hvilke kanaler er det som bare har pene programledere? 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Nå får det være nok! NRK er en hederlig kanal, som bryr seg mer om kompetanse enn utseende! Anonymkode: 7ea7b...f37 17
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Haha, dette minner meg om når jeg var student for 20 år siden. Hadde bare NRK. Bodde på hybel med en amerikaner. Han fikk helt sjokk når han så Anne Grosvold! Jeg forklarte at hun er fantastisk dyktig, men han skjønte ikke hvordan hun kunne få jobb på tv. Hadde vi ikke radio i dette landet, liksom...? Når Jahn Teigen dukket opp en halvtime senere, erklærte amerikaneren tv-boikott resten av skoleåret. Vi var sjokkert over disse holdningene, og nå har det altså kommet hit. Anonymkode: 54d77...f3f 23
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #5 Skrevet 4. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, dette minner meg om når jeg var student for 20 år siden. Hadde bare NRK. Bodde på hybel med en amerikaner. Han fikk helt sjokk når han så Anne Grosvold! Jeg forklarte at hun er fantastisk dyktig, men han skjønte ikke hvordan hun kunne få jobb på tv. Hadde vi ikke radio i dette landet, liksom...? Når Jahn Teigen dukket opp en halvtime senere, erklærte amerikaneren tv-boikott resten av skoleåret. Vi var sjokkert over disse holdningene, og nå har det altså kommet hit. Anonymkode: 54d77...f3f Lol Anonymkode: 221ae...9c9 2
Knutsk Skrevet 4. februar 2017 #6 Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, dette minner meg om når jeg var student for 20 år siden. Hadde bare NRK. Bodde på hybel med en amerikaner. Han fikk helt sjokk når han så Anne Grosvold! Jeg forklarte at hun er fantastisk dyktig, men han skjønte ikke hvordan hun kunne få jobb på tv. Hadde vi ikke radio i dette landet, liksom...? Når Jahn Teigen dukket opp en halvtime senere, erklærte amerikaneren tv-boikott resten av skoleåret. Vi var sjokkert over disse holdningene, og nå har det altså kommet hit. Anonymkode: 54d77...f3f Bra han ikkje såg "For Galleriet" med Moskva-Marit og Per Ståle Lønning som programleiarar. 11
Gjest noe tilfeldig Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 4 minutter siden, Knutsk skrev: Bra han ikkje såg "For Galleriet" med Moskva-Marit og Per Ståle Lønning som programleiarar. ..eller været med Vidar Theisen..
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Sosialister er ofte litt stygge... Men fra spøk til alvor! Har sett mange pene på nrk jeg Anonymkode: 03761...96e 3
Hedy Lamarr Skrevet 4. februar 2017 #9 Skrevet 4. februar 2017 Seriøst? Er ikke kompetansen viktigere enn utseende? 12
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 NRK stiller litt andre krav enn eks. TV2. Tror du Dorthe Skappel hadde fått seg programlederjobb i statskanalen? Anonymkode: d1ff9...d0d 7
Gjest Elseby13 Skrevet 5. februar 2017 #11 Skrevet 5. februar 2017 Jeg syns de ser helt fine ut, jeg!
Gjest Elseby13 Skrevet 5. februar 2017 #12 Skrevet 5. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! NRK er en hederlig kanal, som bryr seg mer om kompetanse enn utseende! Anonymkode: 7ea7b...f37 Du igjen! Haha!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #13 Skrevet 5. februar 2017 26 minutter siden, Elseby13 skrev: Du igjen! Haha! Hedersbrukeren! Anonymkode: a1020...643 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #14 Skrevet 5. februar 2017 De er ikke stygge og de er dyktige. Heldigvis finnes det noe dybde igjen i folket. Skulle tatt seg ut om hele verden skulle bestå av tomme, men pene, høns. Anonymkode: eb848...b5c 6
JackIost Skrevet 5. februar 2017 #15 Skrevet 5. februar 2017 5 timer siden, Elseby13 skrev: Du igjen! Haha! Men er du ikke enig i at kompetanse bør telle mer enn utseende til slike jobber? Det er jeg 1
Violetta Skrevet 5. februar 2017 #16 Skrevet 5. februar 2017 Jeg synes det er befriende med en kanal med vanlige mennesker. Alle er ikke modeller rundt deg heller, er de? 7
JackIost Skrevet 5. februar 2017 #17 Skrevet 5. februar 2017 3 minutter siden, Violetta skrev: Jeg synes det er befriende med en kanal med vanlige mennesker. Alle er ikke modeller rundt deg heller, er de? Enig Vi ser det for eksempel i TV-serier, i amerikanske er alle glansbilder mens i britiske er de ofte mer vanlige mennesker. 4
Gjest antbug Skrevet 5. februar 2017 #18 Skrevet 5. februar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, dette minner meg om når jeg var student for 20 år siden. Hadde bare NRK. Bodde på hybel med en amerikaner. Han fikk helt sjokk når han så Anne Grosvold! Jeg forklarte at hun er fantastisk dyktig, men han skjønte ikke hvordan hun kunne få jobb på tv. Hadde vi ikke radio i dette landet, liksom...? Når Jahn Teigen dukket opp en halvtime senere, erklærte amerikaneren tv-boikott resten av skoleåret. Vi var sjokkert over disse holdningene, og nå har det altså kommet hit. Anonymkode: 54d77...f3f Stakkaren må slite nå! Han løper sikkert hylende bort med hendene framfor øynene hver gang presidenten dukker opp på TV
Shai Skrevet 5. februar 2017 #19 Skrevet 5. februar 2017 Seriøst? Leo Ajkic, Selda Ekiz, Emma Clare, Ingunn Solheim, Ingerid Stenvold... Det er da massevis av vakre programledere i NRK som, viktigst av alt, har kompetanse på det de driver med! Det er uansett det som teller, ikke hvor digg du synes de er. 4
JackIost Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 6 timer siden, Shai skrev: Seriøst? Leo Ajkic, Selda Ekiz, Emma Clare, Ingunn Solheim, Ingerid Stenvold... Det er da massevis av vakre programledere i NRK som, viktigst av alt, har kompetanse på det de driver med! Det er uansett det som teller, ikke hvor digg du synes de er. Er Ingerid Stenvold vakker..? Sier ikke at hun er stygg men tenker vel at hun er helt vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå