Gå til innhold

Kan menn bli lei av analsex?

Fremhevede innlegg

Gjest Frk. Violeta
Skrevet

For meg virker det som om mange menn liker analsex først og fremst fordi det er noe de ikke vanligvis får, som en slags "gresset er grønnere på den andre siden"-tanke som man da får prøvd ut. I tillegg er det skittent og kinky, ser den, men er det fortsatt like skittent, kinky og spennende hvis man har fri tilgang til det hele tiden, altså ligger med noen som foretrekker det? Vil man da gå lei og heller ønske seg tilbake til "eneren"? Musa er jo åpenbart varmere, våtere og smidigere. Skulle jo tro dette var å foretrekke hvis ikke analsex føles spennende og kinky lenger, eller? Tanker/erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har mye rett i dine antagelser, iallefall for min del. Anal kan nok oppleves som spennende og dirty, men i det lange løp foretrekker jeg nok fitte 😊

Skrevet

Hmm.. jeg og typen begynner som regel med vanlig sex, også kommer han i rumpa mi siden han får enda sterkere orgasme da :)  Så jeg vet ikke jeg. Nå er han den eneste jeg har hatt analsex med da. Men vi har hatt det i snart 5 år og han virker ikke mye lei nei 🙈

Anonymkode: 83533...de8

Skrevet

Jeg tror du har litt rett i det. Det skjer vel en avmystifisering etter noen ganger. Og som du sier, musa er våtere og mer smidig.

Anonymkode: 264f7...1fe

Skrevet

Jepp! 

Anonymkode: 2d908...7ba

Skrevet

Virker ikke sånn! :ninuskapus:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...